quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Benitez is nog niet bevestigd, Schhhhhhtieve wel.
Kijk maar niet raar op als Newcastle opeens geen Benitez binnenhaalt.twitter:NUFC twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 12:31:20CLUB STATEMENT: Steve McClaren's employment with the Club ends with immediate effect https://t.co/FJ5EnE6jF4 #NUFC https://t.co/v51eO10Hf9 reageer retweet
Denk niet dat er een betere club op hem zit te wachten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:55 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Benitez een vreemde keuze van Newcastle. Ik heb niet het gevoel dat het bij elkaar past. De stap van Real Madrid naar Newcastle vind ik ook maar een vreemde
Hij lijkt me niet bepaald een degradatiemanager, dus ik ben ook redelijk sceptisch. Wel een hele grote naam voor een club als Newcastle.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:55 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Benitez een vreemde keuze van Newcastle. Ik heb niet het gevoel dat het bij elkaar past. De stap van Real Madrid naar Newcastle vind ik ook maar een vreemde
Waarom hoop je dat die degraderen? Geweldige club.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:17 schreef Bolasie het volgende:
NOOOOO STEVE
Nu gaat NUFC niet degraderen![]()
Past wel mooi in je bianconeri rijtje hè?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat die degraderen? Geweldige club.
Ze hebben ook al eens een jaartje in de Championship gevoetbald, dat heeft ook niet echt geleid tot een beter beleid.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Past wel mooi in je bianconeri rijtje hè?
Het is ook een hele mooie club, maar van binnenuit compleet verrot. Misschien dat het geen kwaad kan om een jaartje in de Championship te spelen. Al loop je dan het risico de volgende Sheffield Wednesday/Nottingham Forest te worden.
Newcastle heeft walkgelijke shirts. En ze degradeerden een paar jaar terug ook al, dus zal niet weten waarom ze nu wel beter terugkomen. En zolang die dikzak daar voorzitter blijft veranderd er sowieso weinig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Past wel mooi in je bianconeri rijtje hè?
Het is ook een hele mooie club, maar van binnenuit compleet verrot. Misschien dat het geen kwaad kan om een jaartje in de Championship te spelen. Al loop je dan het risico de volgende Sheffield Wednesday/Nottingham Forest te worden.
Dat weet ik, maar het zou fijn zijn als het management eens oprot. Dat zal wel ijdele hoop zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:36 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ze hebben ook al eens een jaartje in de Championship gevoetbald, dat heeft ook niet echt geleid tot een beter beleid.
Dat ontken ik zeker niet, maar het huidige NUFC hoort niet thuis in de BPLquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat die degraderen? Geweldige club.
Deze bakt ze niet, hij serveert ze.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:50 schreef Sked het volgende:
Ontsla je de ene koekenbakker, haal je een nog grotere ervoor terug
Maar 1 puntje achter Sunderland. Liever die eruit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat ontken ik zeker niet, maar het huidige NUFC hoort niet thuis in de BPL
Norwich mag er ook uitquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar 1 puntje achter Sunderland. Liever die eruit.
vies madquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:32 schreef hafcfan het volgende:
Spurs fans zijn vies mad op fb. Populairste reactie.
Poch, I love what you've done for us the last two years. What a great season in the league. However, we have literally given the cups away. I can appreciate the League Cup, even the FA Cup to some degree, but what is the point in qualifying for the Europa League, rotating well, only to chose not to play the first eleven where possible when the league games ahead are winnable with the second string and we are playing one of Europe's elite? If we qualify for the Champions League for next season, will we rest players in favour of premier league games or have a go? Great season, but disappointing to be where we are after the 1st leg. Please have a good go at the lane next week!!!!!! And for god sake don't drop points against Villa!!!!!
Is ook niet zo gek als Ashley, Charnley en de rest van het falend bestuur er blijven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:36 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ze hebben ook al eens een jaartje in de Championship gevoetbald, dat heeft ook niet echt geleid tot een beter beleid.
quote:
Het is een Sunderland effect. Wedstrijd voor de derby je coach ontslaan, nieuwe en dan de derby winnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:42 schreef Anoonumos het volgende:
Maandag meteen keihard verliezen van Leicester
quote:Mourinho-adept Karanka ontbreekt bij Boro na woedeaanval
Een speler die na een conflict afwezig is bij een training is al een zeldzaamheid, maar een coach die om die reden ontbreekt, is helemaal bijzonder. Bij Middlesbrough is dat momenteel het geval. Manager Aitor Karanka kwam zaterdag niet opdagen bij de training en zit zondag ook niet in de dug-out bij de uitwedstrijd tegen Charlton Athletic.
In een statement op de website probeert Middlesbrough de bizarre situatie te duiden. 'Assistent Steve Agnew zit zondag op de bank. We begrijpen dat de supporters meer details willen weten, maar op dit moment gaan we niet verder reageren.'
Verschillende Britse media melden dat een teambespreking op vrijdag de aanleiding was voor de afwezigheid van Karanka, die tussen 2010 en 2013 José Mourinho assisteerde bij Real Madrid. Karanka zou tijdens een gesprek met zijn spelersgroep woedend vertrokken zijn en een dag later keerde hij dus niet terug op het trainingsveld. Het is onduidelijk of de 42-jarige Spanjaard na dit weekeinde wél een gevolg gaat geven aan zijn werkzaamheden bij Middlesbrough.
Boro was de gedoodverfde kampioen in het Championship, maar in de laatste tien duels kwam de klad erin en werd er zeven keer puntenverlies (G3, V4) geleden. Op 1 maart luidde Karanka in de media al de noodklok na een 2-1 nederlaag tegen Blackburn Rovers. 'Ik kan niet begrijpen dat onze tegenstanders meer motivatie tonen dan wij. We liggen immers nog steeds op koers voor promotie.'
Middlesbrough staat tweede op het tweede Engelse niveau, wat aan het einde van het seizoen promotie naar de Premier League zou betekenen. De ploeg van Karanka heeft twee punten voorsprong op nummer drie Brighton & Hove Albion. Bovendien speelde het een wedstrijd minder dan de naaste concurrenten.
Het verbaast me wel dat hij dit doet, van Real naar Newcastle is toch wel een aardige stap terugquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Benitez is wel het type trainer dat ze nu nodig hebben.
Kan wel een degelijke organisatie neerzetten en dat is waar Newcastle vooral nu behoefte aan heeft
Dat hij bij Real aan de bak kon was dan ook te bizar voor woorden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat hij dit doet, van Real naar Newcastle is toch wel een aardige stap terug
Neequote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:42 schreef Toto69 het volgende:
LIVE: Van der Sar maakt eenmalige rentree
lol
Ik snap die ophef niet zo erover.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:42 schreef Toto69 het volgende:
LIVE: Van der Sar maakt eenmalige rentree
lol
Ik kan hem niet meer serieus nemen sinds zijn uitspraak in de Kuipquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap die ophef niet zo erover.
Kappen met die shit Bolasiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer serieus nemen sinds zijn uitspraak in de Kuip
haha xDquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:47 schreef Toto69 het volgende:
"We apologize because our microphone may have picked up some swearing in the pre-match commentary."
Heel Europa helaas.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:11 schreef BeamofLight het volgende:
Wa is da voor een kut programma vandaag?
FA Cup genotquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:11 schreef BeamofLight het volgende:
Wa is da voor een kut programma vandaag?
Qua salaris niet echt denk ik zoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat hij dit doet, van Real naar Newcastle is toch wel een aardige stap terug
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een kuthoeren bij Man City. Dat was weer een hele korte betting comeback.
Toch 2 hele euro's hoor
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een bet van jouw hand? We hebben hier met een rijke jongen te maken hoor!
Iedereen wint van Villaquote:Op zondag 13 maart 2016 13:59 schreef Wedden het volgende:
Gaat Spurs winnen bij Aston Villa vanmiddag?
Volgens mij de ideale wedstrijd om weer wat vertrouwen op te doen. Zie Villa niet stunten tegen een uitgerust Spurs, na het B-team van de week.
quote:Nothing compares to this truly magical title charge by my Leicester City
Something extraordinary is happening in the world of football. Something that defies logic. Something truly magical. Something that makes me well up with emotion because this something is happening to my team. The team I have supported since I was the size of a multipack of crisps.
I watched Leicester City lose in the 1969 FA Cup final with my dad and granddad when I was eight and cried all the way home. I have seen them get promoted and relegated. I played for them for eight years. I even got a group of like‑minded fans and friends to stump up a few quid to salvage the club when they went into liquidation. But nothing compares to this. Nothing. Things like this just do not happen to clubs like mine.
Before Monday night’s fixture against Newcastle, Leicester are top of the Premier League. Not just top but two points clear with a game in hand, and it’s not September, it’s March.
This is, with a couple of notable additions, the same Leicester side that at this stage of last season was languishing, seemingly doomed, at the bottom of the table.
What has happened since then is beyond remarkable. Firstly, under the guidance of Nigel Pearson, the Foxes staged the most miraculous of escapes to maintain their top-tier status.
Pearson then, much to the disappointment of the vast majority of Leicester fans, was sacked, presumably for the outrageous behaviour of three young players on tour, one of whom was the manager’s son.
Mayhem ensued. A new man in charge was needed and quickly.
Enter Claudio Ranieri. At this point I feel I should come clean and say that, like many others, I felt it was a pretty uninspired choice. In his previous job he managed a Greek national side that lost to the Faroe Islands. Not that I could have got away without such a statement anyway – Twitter would never allow that to happen.
Oh how wrong I was, how wonderfully, spectacularly, blissfully wrong.
The bookies agreed with me, Leicester were the overwhelming favourites to be relegated. Who then could possibly have envisaged what would transpire?
What we are witnessing, should Leicester go on to win the title, is quite possibly the most unlikely triumph in the history of team sport. A collection of individuals who couldn’t win a football match for love nor money a year ago have turned into an invincible force. A team with a spirit and togetherness the like of which the game has seldom seen. All beautifully held together by the canny, inspirational – yes, inspirational – Tinkerman.
So how do we fathom the unfathomable? It couldn’t, as has been mooted by some, be down to the fact that Richard III was buried in Leicester around the same time as the Foxes revival began, could it? A Premier League crown? Superstitious nonsense, surely?
Well, let’s have a go at the real reasons. Players who struggled in their first season in the top flight began to find their feet, encouraged, of course, by the staggering climax to that campaign. Jamie Vardy started to score the goals that his lightning speed of foot and monstrous effort promised he might.
Riyad Mahrez, the twinkle-toed, twiglet-legged genius, was conjuring up his magic week in, week out. The addition of the ubiquitous N’Golo Kanté alongside a fitter Danny Drinkwater provided a midfield duo unrivalled by any in the Premier League this season. Elsewhere there is an outlandish energy to the side supplied by the likes of Marc Albrighton, Shinji Okazaki and Jeffrey Schlupp.
Kasper Schmeichel has been outstanding in goal as well as possessing obvious leadership qualities he may have inherited. Then, and this is the most astounding aspect of this side, there is an ensemble of journeymen defenders who have come together to form a back four that have bonded with a “thou shalt not pass” mentality that appeared beyond them earlier in the season. In that back four, though, there is experience and calm heads.
It is not a team that relishes possession, this is a team that exploits the opposition’s possession, or rather their loss of it. Perfectly organised, fabulously competitive, they counter with electrifying brilliance. They are an exceptionally good side.
It remains to be seen whether Leicester can see this through. It could all fall apart in the home stretch. This most unreal of dreams could turn into a miserable reality. I hope not.
I don’t think I have ever wanted something to happen more in sport in my entire life. It is utterly joyous observing the delight that my three Leicester-supporting boys are feeling. Even my eldest, George, a lifelong Manchester United fan (he has always been contrary), is enthused by the Foxes’ charge.
As for my dad, well he recently tweeted: “I’ve waited over 70 years for this. Fucking brill.” I get a real sense too that football fans the world over feel the same way. The pressure will mount with every passing week. With expectation comes danger. They have, though, shown no fear thus far. No sign of wavering under the magnitude of what they might achieve. They are on the edge of sporting immortality.
Don’t be afraid, my team. Make it yours. As Shakespeare’s Richard III said: “What do I fear? Myself?”
Gary Lineker
Het Benetiz effectquote:Op maandag 14 maart 2016 20:09 schreef Bolasie het volgende:
Zou me niets verbazen als Rafa hier even 3 punten pakt
Rafa.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:02 schreef Bolasie het volgende:
City XI: Schmeichel; Simpson, Huth, Morgan (c), Fuchs; Mahrez, Kante, Drinkwater, Albrighton; Okazaki, Vardy.
NUFC XI: Elliot, Janmaat, Taylor, Lascelles, Colback, Sissoko, Anita, Shelvey, Perez, Wijnaldum, Mitrovic
HEY SKEDquote:Op maandag 14 maart 2016 21:37 schreef Sked het volgende:
Wat Newcastle probeert is vooralsnog niet meer dan een parodie op voetbal
Praat niet over een kampioenschap als je zo slecht speeltquote:
63 puntenquote:Op maandag 14 maart 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Praat niet over een kampioenschap als je zo slecht speelt
18quote:Op maandag 14 maart 2016 22:46 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel punten zullen ze in de cl pakken ? Meer dan 4?
Hangt beetje van de loting af, als ze kampioen worden zitten ze in pot 1 en die tegenstanders uit pot 4 moeten ze wel kunnen hebben, als ze geen kampioen worden kunnen ze met 6 nederlagen naar huisquote:Op maandag 14 maart 2016 22:46 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel punten zullen ze in de cl pakken ? Meer dan 4?
Wel de kampioen die je wil treffen idd. Zeker voor sub toppers als Napoli, Villareal enzovoort.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Hangt beetje van de loting af, als ze kampioen worden zitten ze in pot 1 en die tegenstanders uit pot 4 moeten ze wel kunnen hebben, als ze geen kampioen worden kunnen ze met 6 nederlagen naar huis
Niks debiel aanquote:Op maandag 14 maart 2016 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor debiele redenering.
Volgend weekend ook nog o.a. Soton-Liverpool, Chelsea-West Ham, Everton-Arsenal, Palace-Leicesterquote:
Genohotquote:Op maandag 14 maart 2016 23:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgend weekend ook nog o.a. Soton-Liverpool, Chelsea-West Ham, Everton-Arsenal, Palace-Leicester
Dat wordt vastgeplakt aan de buis bij Match of the Day.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgend weekend ook nog o.a. Soton-Liverpool, Chelsea-West Ham, Everton-Arsenal, Palace-Leicester
http://www.theguardian.co(...)-madrid-david-de-geaquote:Yaya Touré has announced that he wants to stay in the Premier League when he leaves Manchester City, but only if he can join a club where they understand the importance of cake. Apparently he really likes living in England. Go figure. Maybe it’s all those branches of Greggs. Pep Guardiola won’t mind. Having seen the state of City’s defence, he’s too busy plotting a move for Barcelona’s Marc Bartra.
Geldt voor heel Everton dat laatste.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Funes Mori loopt te klungelen. Bizar hoe hit or miss zijn prestaties zijn.
Ik kijk niet heel vaak naar Everton, maar bij zo'n Stones kan ik me dat heel goed voorstellen. Bij Match of the Day zie ik hem de meest vreemde dingen doen in- en voor eigen zestien. Maar het ziet er leuk uit als hij weer een aanvaller uitkapt, met alle risico's van dien. Do-re-mi-fa-sol alweer een highlight te pakken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geldt voor heel Everton dat laatste.
Everton heeft een top 4 aanval, maar de verdediging is vaak zo dusdanig labiel dat dat meer in de buurt van de onderste 6 komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk niet heel vaak naar Everton, maar bij zo'n Stones kan ik me dat heel goed voorstellen. Bij Match of the Day zie ik hem de meest vreemde dingen doen in- en voor eigen zestien. Maar het ziet er leuk uit als hij weer een aanvaller uitkapt, met alle risico's van dien. Do-re-mi-fa-sol alweer een highlight te pakken.
Meh, Palace bakt er de laatste tijd niks meer vanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:39 schreef dvdfreak het volgende:
zie crystal palace wel stunten vandaag
Tegen Everton, WHU en Manchester United nu lekker vlak voor tijd goed wegkomen. Je verzint het niet.quote:
Dat zal de shirtverkoop goed doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Leicester City wordt 30 april kampioen.
Lijkt me wel zwaar om drie wedstrijden op een dag te spelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk het trouwens niet want op 30 april moet tottenham nog 3 wedstrijden spelen.
Dag van de waarheidquote:Op zondag 20 maart 2016 14:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
In lange tijd niet meer zenuwachtig geweest voor een wedstrijd van Newcastle.Hup Newcastle!
Als Sunderland voorkomt zie ik de frustraties wel zo erg oplopen bij Newcastlequote:Op zondag 20 maart 2016 14:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie gaat er deze wedstrijd rood krijgen en gaat de kaart terecht zijn of niet?
Gewaagd.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Sunderland voorkomt zie ik de frustraties wel zo erg oplopen bij Newcastle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |