Neuh, vond juist het nieuwe wel weer ff gaaf! Als SS er ook nog bij was gekomen donderdag was het wel veel oud werk, begrijp me niet verkeerd,dat heeft mijn onvoorwaardelijk liefde, maar bij een album-tour moet je dat niet willen als band, denk ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik had Stockholm Syndrome graag gehad op de donderdag. Liever dan Reapers.
Wel toch? Alleen komen ze niet van boven af, maar vanaf de flank geloof ik... Op n foto is dr althans n drone te zien boven Mathquote:
Aldus setlist.fm staan ze op de grond?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:09 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Wel toch? Alleen komen ze niet van boven af, maar vanaf de flank geloof ik... Op n foto is dr althans n drone te zien boven Math
Hoe ik t begrijp wel ipv boven op 't podiumquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus setlist.fm staan ze op de grond?
Zie http://www.setlist.fm/set(...)elgium-1bf0dd70.htmlquote:
quote:The drones were placed on the floor at this show due to height restrictions of the venue.
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 02:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mijn medepassagiers lagen allemaal vredig te slapen in de auto ondanks dat ik als wraak 12 x Reapers achter elkaar gedraaid heb. Keihard.
Die stond een meter voor mij in de rij inderdaad, hadden ook pizza besteld.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook een gozer in shirt en korte broek gespot, ruim een uur voor de deuren open gingen
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-23da6ce7.htmlquote:Op zondag 13 maart 2016 11:57 schreef 1shot1kill het volgende:
Ik ben toch nog steeds heel blij met de setlist die ik ze donderdag heb zien spelen, ik had ook op New Born en Plug In Baby gehoopt maar met Bliss was ik ook erg blij en de eerste 2 hebben ze op Pinkpop gespeeld vorig jaar dus ik heb nu alle 3 nummers die mij Muse fan hebben gemaakt live gezien. Ik hoop stiekem wel nog een keer Panic Station live te mogen zien, dat is toch wel mijn guilty pleasure van Muse.
[..]
Die stond een meter voor mij in de rij inderdaad, hadden ook pizza besteld.
Heel hard gaan gillen en op de rem trappenquote:Op zondag 13 maart 2016 02:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn medepassagiers lagen allemaal vredig te slapen in de auto ondanks dat ik als wraak 12 x Reapers achter elkaar gedraaid heb. Keihard.
Oja toen speelden ze Sunburnquote:Op zondag 13 maart 2016 12:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-23da6ce7.html
Dan heb je wat gemist ruim 3 jaar geleden.
Meh, iets teveel 2nd Law naar mijn smaak. Logisch hoor verder, albumtour enzo, maar tochquote:Op zondag 13 maart 2016 12:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-23da6ce7.html
Dan heb je wat gemist ruim 3 jaar geleden.
Yushquote:
Ohh was dat die tour!quote:Op zondag 13 maart 2016 14:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Die roulette was gaaf toen, tussen New Born en Stockholm Syndrome!
Neuh, vind het wel lekker als iedereen ligt te slapen, kan ik lekker autorijden, muziek draaien en hoef niet te praten. De wraak was voor het niet spelen van Reapers, niet voor het slapen.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heel hard gaan gillen en op de rem trappen
Toen hadden ze geen Globalist die meer dan 10 minuten duurt. Ik denk eigenlijk dat dit concert in tijd langer duurt.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:19 schreef JochemP het volgende:
Toch wel vreemd dat ze die tour gewoon 3 nummers meer speelden dan deze tour. Zijn ze lui geworden of gewoon een dagje ouder
Ongeveer gelijk. Maar dat komt omdat ze best wel tijd lopen te rekken. Twee keer Drones, JFK, Prelude, drie minuten ballonnen kapot maken. In die tijd hadden ze makkelijk nog 3 nummers kunnen spelen.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toen hadden ze geen Globalist die meer dan 10 minuten duurt. Ik denk eigenlijk dat dit concert in tijd langer duurt.
Mijn punt is meer dat als je al die dingen weglaat je maar 17 echte liedjes overhoudt. Dat vind ik voor een show in de Ziggo Dome voor een band met 7 albums eigenlijk te weinig.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, dat hoort toch bij de complete show. Dan kun je alles wel tijd rekken noemen tot het harmonica spelen van chris toe.
Persoonlijk vind ik vooral Undisclosed Desires tijd rekken.
De scheids hoort minstens 5 minuten blessuretijd bij te trekken.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, dat hoort toch bij de complete show. Dan kun je alles wel tijd rekken noemen tot het harmonica spelen van chris toe.
Persoonlijk vind ik vooral Undisclosed Desires tijd rekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar het in Nederland nog wel redelijk gewaagd aan elkaar was is het in België gewoon alles of niets.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:10 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Nope, UD is iet gespeeld.
Vanavond is echt de beste setlist so far. Deze zou echt heerlijk zijn geweest
Oh dat stond toen straks wel op Wiki, maar nu is het weg. Dat maakt deze lijst helemaal perfect dan. Eigenlijk bijna hetzelfde als ik vorige week in Keulen had, maar 1 nummer maakt het helemaal af: Stockholm Syndrome.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:10 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Nope, UD is iet gespeeld.
Vanavond is echt de beste setlist so far. Deze zou echt heerlijk zijn geweest
Het gaat toch ook om de show en de beleving? Ik noem het geen tijd rekken maar gewoon een prima aanvulling voor een hele avond, anders kan je net zogoed een cdtje opzetten.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:52 schreef JochemP het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat als je al die dingen weglaat je maar 17 echte liedjes overhoudt. Dat vind ik voor een show in de Ziggo Dome voor een band met 7 albums eigenlijk te weinig.
Yes, was idd n toffe setlist!quote:Op zondag 13 maart 2016 23:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat stond toen straks wel op Wiki, maar nu is het weg. Dat maakt deze lijst helemaal perfect dan. Eigenlijk bijna hetzelfde als ik vorige week in Keulen had, maar 1 nummer maakt het helemaal af: Stockholm Syndrome.
Toen ik The Globalist de eerste paar keer hoorde, dacht ik echt dat ze die nooit live zouden spelen op een groot concert.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Gvd! Had dat zaterdag effe gedaan...
Dat tussenstuk van The Globalist is trouwens wel het mooist als je het knoeperthard zet. Ik ga dan steeds automatisch omhoog kijken. Maar daar is niks.
Wat ik dus frappant vond is dat er mensen bier gingen halen c.q. plassen bij the globalist. Zo'n visueel spektakel en zo'n kleine kans dat ze dat nummer nog in een volgende tour spelen.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toen ik The Globalist de eerste paar keer hoorde, dacht ik echt dat ze die nooit live zouden spelen op een groot concert.
Ja, dat nummer paste echt prima in de show, echt de 'finale' van het hele verhaal, en ik denk ook dat je hem (zeker in deze vorm) alleen in een albumtour gaat zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat ik dus frappant vond is dat er mensen bier gingen halen c.q. plassen bij the globalist. Zo'n visueel spektakel en zo'n kleine kans dat ze dat nummer nog in een volgende tour spelen.
Die mensen kwamen waarschijnlijk toch alleen maar voor Undisclosed Desires en Mercy en hadden gewoon alcohol nodig om de rest van de week te bespreken met hun naastenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat ik dus frappant vond is dat er mensen bier gingen halen c.q. plassen bij the globalist. Zo'n visueel spektakel en zo'n kleine kans dat ze dat nummer nog in een volgende tour spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |