Ik gooi er een H inquote:
Waarschijnlijk de naam van mijn volgende nichtjequote:
Dimmerquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:11 schreef chufi het volgende:
Kortsluiting voorkomen hier, maar wat blijft die geur van doorgebrande diode/condesator of wat dan ook hangen ...
Dimmer begon opeens te stinken als een gek...
Ja dat snap ik Maar waaromquote:
Ja geen idee... Ik draaide het licht aan en daarna begon het te stinken.. zal wel de 100.001 e keer zijn geweest.. Was een Ikea schakelaarquote:
Ik ben zo fucking bang voor stroom en elke dag er weer tegen aanlopenquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Ik draaide het licht aan en daarna begon het te stinken.. zal wel de 100.001 e keer zijn geweest.. Was een Ikea schakelaar
Ik ben er ook geen held in, maar toch maar de groep uitgeschakeld om dat ding te ontmantelen....quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo fucking bang voor stroom en elke dag er weer tegen aanlopen
Verstandigquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen held in, maar toch maar de groep uitgeschakeld om dat ding te ontmantelen....
Ik ook niet maar ik kom soms wel tegen dat er stroom op de muren staat. Dat is fucking kut en gevaarlijkquote:
Zeker als je gaat stomen ....quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik kom soms wel tegen dat er stroom op de muren staat. Dat is fucking kut en gevaarlijk
We sproeien ook héél veel waterquote:
Zijn die draden dan niet afgeschermd?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
We sproeien ook héél veel water
Je verwacht bouwstroom omdat alle stopcontacten weg zijn er er draden uit de muur steken. Krijg je een knal
Het is een vergadering puntje
Nee dus. Meestal staat de stroom eraf en heb je bouwstroom uit de meterkast. En dan ga je er vanuit. Dat is dus niet altijd het geval en slordigquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn die draden dan niet afgeschermd?
In het vervolg even vantevoren checkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dus. Meestal staat de stroom eraf en heb je bouwstroom uit de meterkast. En dan ga je er vanuit. Dat is dus niet altijd het geval en slordig
Met je mes in de kabels hangen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
In het vervolg even vantevoren checken
Met een multimetertje dan of zo... Met zn hoevelen zijn jullie meestal op zo'n klus?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Met je mes in de kabels hangen?
Meterkast is uit dan he?
Daar heb ik geen verstand van maar we zijn met 3 tot 8 man aanwezigquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een multimetertje dan of zo... Met zn hoevelen zijn jullie meestal op zo'n klus?
Dan vraag je toch aan een van de mannen of ze ff checken of er nog stroom opde kabels staatquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van maar we zijn met 3 tot 8 man aanwezig
Maar het zal allemaal wel maar het is niet mijn zorg, wel mijn probleem die kut gasten die bouwstroom aanleggen moeten het goed doenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een multimetertje dan of zo... Met zn hoevelen zijn jullie meestal op zo'n klus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |