quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:42 schreef aloa het volgende:
En wederom doden door een lawine in de Alpen.
WKN / Zeker zes skiërs omgekomen bij lawine in Italiaanse Alpen
Vandaag heerlijk in de tuin bezig geweest, uit de wind prima te doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:43 schreef fotostarter het volgende:
Het ziet er lekkerder uit dan het is. Vieze koude klotewind
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:21 schreef aloa het volgende:
Schitterend weer vandaag. Mooie zonsondergang ook.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft DJMO weer een foto voor de Frontpage
ja, de zondag doet z'n naam eer aanquote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 09:15 schreef Dven het volgende:
Ondertussen in het Bulgaars laaggebergte (550m)...
[ afbeelding ]
in de herhalingquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:42 schreef computergirl het volgende:
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
net buiten gezeten. Prima te doen.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:32 schreef dick_laurent het volgende:
Leuk dit weer, maar echt veeeuuul te koud om er buiten van te genieten.
Wind is ijzig ijzig koud en de zon bij lange na nog niet krachtig genoeg om dat voldoende te compenseren.
Achter glas in je huis, of in de auto.... dan is het wel lekker ja....
Als de zon straks weg is (want er komen grijze dagen aan) dan ga je pas echt voelen wat een moeilijk koud weer het eigenlijk is.
Maart 2013 all over again....
Ik had gefietst en dan is het te doen. Maar wilde op m'n balkon zitten. Maar dat was toch echt te koud heequote:
Hier achter het huis vol in de zon is het echt warm zelfsquote:Op zondag 13 maart 2016 15:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had gefietst en dan is het te doen. Maar wilde op m'n balkon zitten. Maar dat was toch echt te koud hee
Wauwquote:Op zondag 13 maart 2016 18:27 schreef Dven het volgende:
Fraaie anti-cyclone hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat dit me wel meevalt. 2013 was veel beroerder.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:48 schreef aloa het volgende:
Nu 3.2 graden onder het gemiddelde.
CFS zat trouwens wel goed met zijn voorspelling voor maart. Dat beloofd niet veel goeds voor april (die volgens CFS ook te koud gaat verlopen).
[ afbeelding ]
Omdat de middagtemperatuur lager lag denk ik...quote:Op zondag 13 maart 2016 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dit me wel meevalt. 2013 was veel beroerder.
Ik hoop alleen niet dat april uit hetzelfde vaatje gaat tappen..
Wind was ook nadrukkelijker aanwezig dacht ik zo.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat de middagtemperatuur lager lag denk ik...
dat ook idd. Constante harde oostenwindquote:Op zondag 13 maart 2016 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wind was ook nadrukkelijker aanwezig dacht ik zo.
Droog, vrij zonnig (m.u.v dinsdag) en rond de 9 graden.quote:
Maar natuurlijk, dinsdag is mijn vrije dag.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:02 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Droog, vrij zonnig (m.u.v dinsdag) en rond de 9 graden.
In de nacht kans op lichte vorst in het binnenland.
Ziet er heftig uit. Het brongebied voor orkanen...quote:Op zondag 13 maart 2016 22:37 schreef Dven het volgende:
Afrikaanse 'pitjes'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |