Helaas? Als mevrouw Dven maar niet meeleest hier 😉quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar een winter lang gedaan. Dit jaar helaas samenwonend en mevrouw was niet akkoord. Gelijk een energierekening van 500 euro op een maand![]()
![]()
![]()
Dat begrijpt ze toch niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:01 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Helaas? Als mevrouw Dven maar niet meeleest hier 😉
Hier was het de gehele dag primaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:13 schreef aloa het volgende:
Aan het eind van de dag nog een zonnetje gezien...
quote:Ik ben in de ruime minderheid maar ik vind dit koude weer heerlijk. Van mij mag het tot juni koud blijven. Ik vraag mij wel eens af of er meer mensen zijn die dit weer lekker vinden. Mijn vrouw staat te trillen van de kou als we buiten zijn maar ik vind het lekker.
Die mist wel ja. In ieder geval overdag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag was leuk, maar die kl*te oostenwind met die grauwe mist mag echt zo snel mogelijk verdwijnen
Daar heb ik weinig last van.. ergste mist is die in een vroege warme zomerochtend. Dan weet je dat het een pittige dag wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Die mist wel ja. In ieder geval overdag.
De mooiste dagen...warme benauwde dagenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig last van.. ergste mist is die in een vroege warme zomerochtend. Dan weet je dat het een pittige dag wordt.
Met knallend onweer. Nog eventjes en dat seizoen is oom weer geopend.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
De mooiste dagen...warme benauwde dagen
Laat maar komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met knallend onweer. Nog eventjes en dat seizoen is oom weer geopend.
Preciesquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat maar komen.
Het mag van mij flink gaan onweren.
je jaagt hem nog weg met je enthousiasmequote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:42 schreef computergirl het volgende:
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()
zon
![]()