Heb jij daar wel eens last van gehad in je omgeving? srs trouwensquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toch nog een voordeel van ver buiten de stad wonen dan, kleinere kans om zulke shit ongewild op je dak en/of stoep te krijgen, voor iemand anders te worden aangezien of verstrikt te raken in zo'n netwerk.
oh oke toffe scene inderdaad maar ik bedoelde die scene dat ze beschoten werden door het cartel en gus naar buiten liep met zn armen wijd.quote:
welke serie is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh oke toffe scene inderdaad maar ik bedoelde die scene dat ze beschoten werden door het cartel en gus naar buiten liep met zn armen wijd.
Kan ik niks over zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb jij daar wel eens last van gehad in je omgeving? srs trouwens
Plug uit Maastrichtquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dorpen zijn ook vrij crimineel hoor, vooral noord-brabant
Betekent niet dat ik er nooit kom. Gelukkig nog nooit een hoofd zien drijven naast de cultuurboot.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toch nog een voordeel van ver buiten de stad wonen dan, kleinere kans om zulke shit ongewild op je dak en/of stoep te krijgen, voor iemand anders te worden aangezien met alle gevolgen van dien of zelf verstrikt te raken in zo'n netwerk.
Kane was toch gestopt?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Tottenham dat Kane in de 76ste minuut met 3-0 achter laat invallen![]()
![]()
oud zuid is toch niet echt ver buiten de stad? bovendien raak je echt niet zomaar in zo een crimineel netwerk verstrikt en bevinden ze zich net zo goed in de buitenwijken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toch nog een voordeel van ver buiten de stad wonen dan, kleinere kans om zulke shit ongewild op je dak en/of stoep te krijgen, voor iemand anders te worden aangezien met alle gevolgen van dien of zelf verstrikt te raken in zo'n netwerk.
je moeder beschermt je wel johquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wordt nog best een paar keer per jaar een lijk uit de grachten gevist, ook een paar keer in het water hier in de buurtquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik er nooit kom. Gelukkig nog nooit een hoofd zien drijven naast de cultuurboot.
Ook in Utreg?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wordt nog best een paar keer per jaar een lijk uit de grachten gevist, ook een paar keer in het water hier in de buurt.
Oud-Zuid is precies aan/onder het centrumquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oud zuid is toch niet echt ver buiten de stad? bovendien raak je echt niet zomaar in zo een crimineel netwerk verstrikt en bevinden ze zich net zo goed in de buitenwijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |