Zullen we lekker ondeugend sjansen met elkaar?quote:
Jij denkt dat ze geen interesse toont in jou, omdat ze bezet is. En als ze dat niet meer is, wat binnenkort gaat gebeuren, dat ze jou dan wel wil, toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch? Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen. Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt. Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en flirten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch?
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en lekker ondeugend sjansen.quote:Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen.
Er zit echt zo'n wezenlijk groot verschil tussen staren en de boot afhouden.quote:Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt.
Vul je deze zelf in?quote:Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk
In je eentje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit,
In je eentje.quote:reis in de spits,
In je eentje.quote:begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb
In je eentje.quote:, idem voor sportschool.
Precies.quote:Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen
Dat doe je wel.quote:maar ik ga contact zeker niet uit de weg.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:
maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
Niet janken, actie ondernemen
[..]
Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
[..]
[..]
Klopt, en waarschijnlijk al veel te lang gewacht bij deze meid. Maar ik kan haar niet loslaten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dudeeee
Iemand de hele dag aanstaren is niet flirterig oogcontact maken, of flirten in het algemeen, of 'lekker ondeugend sjansen'.
Het is eigenlijk alleen ongemakkelijk en creepy voor het slachtoffer in kwestie. Meer niet.
Haha nee. Als ze bezet is is het voor mij einde verhaal. Maar zolang ik dat niet weet houdt ik interesse. Dat is ook het lastige: iemand kan mijn type zijn maar die ander hoeft dat bij mij niet te hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze geen interesse toont in jou, omdat ze bezet is. En als ze dat niet meer is, wat binnenkort gaat gebeuren, dat ze jou dan wel wil, toch?
Er valt niets los te laten, realiseer je dat nou eens. Je hebt niets met haar, zij heeft niets met jou.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, en waarschijnlijk al veel te lang gewacht bij deze meid. Maar ik kan haar niet loslaten.
Nee hoor, er lopen tientallen meiden rond daar en die zijn qua uiterlijk mooierquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Cue_ het volgende:
Als je je volgende prooi hebt gevonden kan je vast deze loslaten.
Het lukt je niet omdat ze t enige mens is dat in je buurt is/zit
Waarom houd je interesse als iemand totaal geen enkele interesse in jou heeft?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha nee. Als ze bezet is is het voor mij einde verhaal. Maar zolang ik dat niet weet houdt ik interesse. Dat is ook het lastige: iemand kan mijn type zijn maar die ander hoeft dat bij mij niet te hebben
Maar waarom spreken meiden mij in al die jaren dan niet aan terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben? Dat maakt mij steeds hopelozer en dat is ook geen goed signaal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er valt niets los te laten, realiseer je dat nou eens. Je hebt niets met haar, zij heeft niets met jou.
Jij hebt alleen een obsessie, dat is jouw ding, dát moet je loslaten. Heeft ook niets te maken met te lang gewacht, want ongeacht wat jij denkt, als zij je leuk had gevonden, had ze echt wel contact gezocht. Dat doen meisjes en vrouwen net zo goed.
Van wie?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben?
Omdat je kennelijk niet interessant genoeg bent.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar waarom spreken meiden mij in al die jaren dan niet aan terwijl ik van iedereen hoor dat ik een sympathiek gast ben? Dat maakt mij steeds hopelozer en dat is ook geen goed signaal.
Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..quote:
Nee, die mensen zijn niet erger, die mensen zijn kennelijk socialer dan jij en hebben iets waardoor anderen met hen om willen gaan. Ook mensen van het andere geslacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..
Wanneer heb je voor het laatst een klasgenoot gesproken? En tuurlijk zeggen je ouders dat je een leuke knul bent, maar zo kom je hier in ieder geval niet over.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klasgenoten eerder, familie, kennissen etc. En ja dat zal een deel 'niet kwetsen' zijn maar toch hebben er ergere mensen om mij heen een relatie gekregen..
Omdat er iets mysterieus aan haar is. En omdat sommige meiden ook verlegen zijn om te beginnen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom houd je interesse als iemand totaal geen enkele interesse in jou heeft?
Omdat ze in je hoofd nog vrijgezel is. Meer heb jij niet nodig voor een obsessie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, er lopen tientallen meiden rond daar en die zijn qua uiterlijk mooierzoals die meid gisteren. Maar er hangt iets mysterieus rond haar.
Wat is er verlegen aan als ze je negeert en doet alsof jij niet bestaat?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat er iets mysterieus aan haar is. En omdat sommige meiden ook verlegen zijn om te beginnen.
Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze in je hoofd nog vrijgezel is. Meer heb jij niet nodig voor een obsessie.
En ze moeten je niet. anders laten ze dat echt wel merken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook meiden die ik op de app tegenkom en daar rondlopen zijn nog vrijgezel hoornet als veel andere meiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |