Flopland.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neig lichtelijk naar je uitleg.
Excuses.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
StaatDank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op beide velden.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Chemisch bad doet wonderenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe gooi je jezelf eigenlijk weg?
Is dit niet in strijd met de natuurwetten?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe gooi je jezelf eigenlijk weg?
Is dit niet in strijd met de natuurwetten?
Ik heb dan ook kennis genomen van zijn geaardheid.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waar is Paxcon? weer nergens te bekennen die nepvoetbalsupporter
Hopelijk komt hij zometeenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waar is Paxcon? weer nergens te bekennen die nepvoetbalsupporter
quote:
Rutte is moeiteloos de grappigste man uit Den Haagquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij blijft ook maar vreten.
Maar hij is zo mooi, met zijn soepele bruine lokken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Handelingssnelheid is net te laag bij Rabiot
Dat is helemaal niet rullevant johquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dan ook kennis genomen van zijn geaardheid.
https://streamable.com/a6znquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat je binnen de minuut lukt doe ik een week lang niet onaardig tegen je.
Hij was beter bij Ateltiquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Costa onder Hiddink.
Kopsterk, zeg het nog eens.
ohh nooquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent mijn held
TAKE THAT KINGFLOPLAND
Dat mag, maar onder Mourinho was het eigenlijk vechten tegen de bierkaai.quote:
Leuk, maar niet hier.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Miedema had net haar OP WEG NAAR moment.![]()
![]()
TR gemaakt voor racisme.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Costa, god wat een aapje is het toch.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat je binnen de minuut lukt doe ik een week lang niet onaardig tegen je.
Di Maria is een luciferhoutje, zoiets gaat meteen op het bot bij die vampier.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vol op de enkel valt ook weer mee. Di Maria rolt nog soepeler dan een bowlingbal op een bowlingbaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |