Is er niemand die kan komen? Om he te ondersteunen? Je moeder ofzo? Je zou dit sowieso biet alleen moeten doen. Het is allemaal super spannend en dan krijg je ook nog 2 baby's. Wat het dus allemaal nog spannender maakt. Je bent gelukkig die 32 weken voorbij. Het zal zwaar zijn, maar het komt allemaal goedquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:58 schreef Madivi het volgende:
De tweede longspuit zou om 4 uur gezet worden, maar ik heb ineens heel veel weeën activiteit... Ik ben zo bang, lig ik hier alleen....
Gefeliciteerd! ❤❤❤quote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:25 schreef Madivi het volgende:
Na een hele bizarre sneltrein, een weeënstorm van 4 uur zijn mijn twee jongens geboren, 1275 en 1875 gram. Ze ademen zelfstandig, maar uiteraard wel in de couveuse...
Ik ben nog te perplex van wat er gebeurd is om het te bevatten, meer volgt!
Gefeliciteerd met je 2 jongens. Zo veel mogelijk buidelen de komende tijd. Daar worden ze groot en sterk van. Dat ze snel sterk genoeg mogen zijn om mee naar huis te mogen! Het zal komende tijd niet altijd even makkelijk zijn, maar je slaat je er wel door heen. En dan is het echt genieten als ze thuis zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:25 schreef Madivi het volgende:
Na een hele bizarre sneltrein, een weeënstorm van 4 uur zijn mijn twee jongens geboren, 1275 en 1875 gram. Ze ademen zelfstandig, maar uiteraard wel in de couveuse...
Ik ben nog te perplex van wat er gebeurd is om het te bevatten, meer volgt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |