Had jij het bij D en B ook goed?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Geslachtsbepalende echo aangevraagd![]()
Duurt nog wel een paar weken (ben maandag a.s. pas 13 ... ) maar ben zo nieuwsgierig! Beetje aangestoken door de dames hier die allemaal het geslacht weten![]()
Ikzelf heb het gevoel dat het een meisje wordt. Manlief heeft er nog geen gevoel bij. Dus we gaan het zien
En als dat zo zou zijn, komt dat een beetje uit qua timing?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:43 schreef Chanty het volgende:
Spannend GM en Twinkle! Ben heel benieuwd wat jullie gaan krijgen![]()
Ik heb steeds sterker het gevoel dat deze mini 1 a 2 weken eerder komt. Benieuwd of dat gevoel zo blijft en of ik nog een specifieker gevoel krijg bij een datum (en natuurlijk of ik gelijk krijg). Bij Lucas had ik heel sterk het gevoel dat hij later zou komen, rond 20/ 21 juni en het werd dus inderdaad de 21ste
Zolang het maar niet de 3e is (trouwdag) vind ik alles prima. 16-06-2016 zou tof zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En als dat zo zou zijn, komt dat een beetje uit qua timing?
Hebben ze wel beide hun eigen verjaardag!
Daar mik ik ook op.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de 3e is (trouwdag) vind ik alles prima. 16-06-2016 zou tof zijn
Mooi vaderdagscadeau jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:40 schreef Arja het volgende:
[..]
Daar mik ik ook op.
14-04-2014 was onze trouwdag dus dat past mooi.
Al is mijn UD ook wel mooi, want de 19e is het vaderdag.
Ik wou al posten: Molo wakker boks?quote:Op zondag 13 maart 2016 04:24 schreef Molo het volgende:
Ook wakker hier, maar is helaas elke nacht zo
Ik hrb gedroomd dat ik ging bevallen en dat het echt geen fluit voorstelde![]()
Geen pijn, geen stress, kind viel er een soort van gecontroleerd uit en ik had nergens last van
Ja man, zekers. Zou vet relaxed zijnquote:Op zondag 13 maart 2016 04:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik wou al posten: Molo wakker boks?
Tekenen voor zo'n bevalling, meteen!
Ik heb een ubersexy (quote:Op zondag 13 maart 2016 06:12 schreef Unihipili het volgende:
Hehe ja, maar ik moet zo vaak naar de wc dat koude kamer (en rest van 't huis) ook niet fijn is. Ook niet als ik eten wil hebben.
Trek je het nog een beetje allemaal? Sowieso nog max een paar dagenquote:Op zondag 13 maart 2016 07:51 schreef Dot. het volgende:
Oh, die neus idd!![]()
Hier weer niks gebeurd vannacht. Olifantendracht ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |