abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160609208
Pfft wat kan een mens zich beroerd voelen!Blijkbaar iets verkeerds gegeten en al de hele nacht feest.. bah! Hopenlijk snel voorbij want dit vind ik maar niks.
S. 2014
J. 2016
pi_160609214
Madivi, gefeliciteerd met je sterke jongetjes!
pi_160609364
Madivi gefeliciteerd met je 2 mannetjes. Dat ze maar gauw groter moeten groeien maar wat fijn dat ze al zelf ademen.
Verder ook heel veel sterkte met de situatie hoe deze nu is. Ik hoop dat je verder omringt bent door andere lieve mensen in je kraamtijd en natuurlijk ook daarna.
pi_160609532
Madivi gefeliciteerd met je zoontjes. :*
pi_160609651
@madavi, gefeliciteerd met je zoons!! Wat een sterke jongens! Jij veel sterkte de komende tijd!!!

@gewoonmezelf, he das vervelend, beterschap!!!
pi_160609919
Gefeliciteerd Madivi met je 2 jongens!
pi_160610014
Gefeliciteerd met je jongetjes Madivi! *G* *G*
Maar pfoe wat een rotsituatie zeg! Hoop echt dat je er tijdens de bevalling niet alleen voor stond en je nu fijne mensen om je heen hebt! :*
Wat goed dat je zoons zelf ademen, hopelijk gaan ze goed groeien en hoeven ze niet al te lang te blijven!
pi_160610039
(vraag me ook af hoe het met de zoon van Junkiexl gaat, volgens mij al even geen update geweest? Hoop dat dat niks slechts betekent..)
pi_160610128
Madivi gefeliciteerd met je jongetjes O+

Ik hoop dat er veel lieve mensen om je heen zijn! :*
♥ J & S
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:37:30 #260
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160610425
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:11 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Wat goed!

Ik ben in oktober gestopt med voeden, en zo nu en dan handkolfde ik een heel klein beetje om te zien of het al op was. En er is al die tijd een druppel uit gekomen, zelfs zo lang na het stoppen. En nu ik zwanger ben (omg <3) worden de druppels geler en groter. Zo apart!
Voor ik zwanger werd en toen ik net zwanger was (eerste trimester) dronk peuterdame nog erg veel bij mij. Maar dat werd toen behoorlijk gevoelig en volgens mij liep de productie op een gegeven moment ook best terug. Toen zijn we, kwam van beide kanten, vrij abrupt overgegaan op 1 a 2 keer drinken per dag. En op dit moment is het meestal 1 keertje, s avonds voor het slapen gaan. Ik heb het idee dat de productie een poosje erg laag is geweest, maar ik had al gemerkt dat het weer aan het aantrekken was. En nu dus zelfs al incl. nachtelijk een beetje lekken :D O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:17 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wat supertof! Gewoon al bijna drie jaar borstvoeding geven ook :o O+ ik wil nu echt de twee jaar halen dus zou voor Lucas leuk zijn als hier ook weer wat meer melk komt dan twee druppels :+
Ja, wow, 3 jaar alweer! Ik ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan wanneer de baby geboren wordt. Ik vernam dat de melk best van smaak kan veranderen dan ook en dat sommige kindjes dan niet meer willen drinken bijvoorbeeld. Maar de productie komt dan wel weer echt goed opgang, dus het kan ook juist voor een heropleving zorgen bij de peuter. We laten het in ieder geval natuurlijk verlopen, op haar vraag, en dan zien we wel waar het ons zal brengen!
  zaterdag 12 maart 2016 @ 12:39:05 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160610454
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:14 schreef Gevalletje het volgende:
(vraag me ook af hoe het met de zoon van Junkiexl gaat, volgens mij al even geen update geweest? Hoop dat dat niks slechts betekent..)
Ja dat vraag ik me ook af, heb hem tijdje geleden DM gestuurd maar geen reactie gehad. Hoop dat het goed gaat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160611367
Ela 3 jaar O+ en wat gaaf dat je alweer meer melk hebt!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_160611525
Mavidi gefeliciteerd met je jongens O+
Wat een emotionele achtbaan zeg... :* :o
:)
  zaterdag 12 maart 2016 @ 14:48:36 #264
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160612577
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 13:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Ela 3 jaar O+ en wat gaaf dat je alweer meer melk hebt!
Ohhh, en jij al bijna 4! :o O+
En een :*
pi_160612727
Gefeliciteerd Mavidi O+ :*
Hoop dat je nu omringt bent door lieve mensen!

Ik vroeg me laatst ook af hoe het ging met JunkieXL. Hoop dat het goed gaat.

Verder gaat het hier wel zijn gangetje, alleen doen mijn enkels een beetje raar. Jeuk, droog, rood }:| Dus ik smeer er maar op los :+
pi_160613108
Gefeliciteerd madivi! Je mag trots zijn op jezelf. Ik hoop dat je niet meer alleen bent.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 15:33:20 #267
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160613202
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:37 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Voor ik zwanger werd en toen ik net zwanger was (eerste trimester) dronk peuterdame nog erg veel bij mij. Maar dat werd toen behoorlijk gevoelig en volgens mij liep de productie op een gegeven moment ook best terug. Toen zijn we, kwam van beide kanten, vrij abrupt overgegaan op 1 a 2 keer drinken per dag. En op dit moment is het meestal 1 keertje, s avonds voor het slapen gaan. Ik heb het idee dat de productie een poosje erg laag is geweest, maar ik had al gemerkt dat het weer aan het aantrekken was. En nu dus zelfs al incl. nachtelijk een beetje lekken :D O+

[..]

Ja, wow, 3 jaar alweer! Ik ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan wanneer de baby geboren wordt. Ik vernam dat de melk best van smaak kan veranderen dan ook en dat sommige kindjes dan niet meer willen drinken bijvoorbeeld. Maar de productie komt dan wel weer echt goed opgang, dus het kan ook juist voor een heropleving zorgen bij de peuter. We laten het in ieder geval natuurlijk verlopen, op haar vraag, en dan zien we wel waar het ons zal brengen!
Ik zie het gebeuren dat Lucas gewoon schrikt als er ineens weer melk uitkomt :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160613603
Maar wat ik me afvraag bij duovoeden-nu is er ook vraag, dus het aanbod lijkt me groter dan bv bij mij waar er niet gedronken wordt. Verslikt zo'n mini zich niet straks? Of neem je een pauze met de grote? En wordt de vraag door de grote dan niet ineens heul groot, waardoor je enorme stuwing krijgt?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 16:41:22 #269
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160614508
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar wat ik me afvraag bij duovoeden-nu is er ook vraag, dus het aanbod lijkt me groter dan bv bij mij waar er niet gedronken wordt. Verslikt zo'n mini zich niet straks? Of neem je een pauze met de grote? En wordt de vraag door de grote dan niet ineens heul groot, waardoor je enorme stuwing krijgt?
Je lichaam/de natuur is zo slim, ik gok dat vraag en aanbod zich vanzelf goed regelen. En daarnaast een kwestie van uitproberen eventueel, dus bijv. eerst de baby laten drinken en daarna pas de grote of juist andersom. Nu drinkt mijn grote dus nog maar 1 keertje per dag, ik denk niet dat dat de productie in de weg zal zitten. Maar ook oudere kindjes die vaker drinken, ik denk echt dat je lichaam dat heel goed kan verwerken en dat het zich vanzelf zal wijzen op wat voor manier dat handig/prettig te combineren is.
Ik was wel van plan nog wat er over in te lezen, bij mama's die er ervaring mee hebben, maar op het eerste gezicht heb ik er wel veel vertrouwen in dat het 'gewoon' goed zal gaan. :)
Mijn idee is nu om, bij die ene dubbelvoeding per dag, eerst de baby te voeden en de grote daarna. Of dus eventueel de ene borst voor de baby en de grote de andere borst.

En het colostrum en zo, dat gaat volgens mij ook gewoon goed. Ik hoorde bijv. dat grote kindjes dat niet per se lekker vinden en dat dus dan even links laten liggen. De productie was vorige keer bij mij de tweede dag al echt goed opgang, een dagje overslaan is voor de grote hier ook niet per se een probleem. (Al kan het wel handig zijn ter tepelstimulatie voor de geboorte van de placenta wellicht?!)
pi_160614563
Och jee Madivi!! :o Je hebt twee zoons! *O* Gefeliciteerd! Wat geweldig dat ze zelf ademen, en logisch dat ze in de couveuse liggen. Best een gewichtsverschil ook! Is de zwaarste ook duidelijk sterker? Ik hoop dat jij lichamelijk goed door de bevalling bent gekomen en dat je ouders bij je zijn nu. De achtbaan blijft vast nog even maar er komt ooit een moment waarop je tijd hebt om het allemaal te verwerken! Voor nu heb je twee sterke kleine jongens gebaard, wauw!! O+
pi_160614887
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:41 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Je lichaam/de natuur is zo slim, ik gok dat vraag en aanbod zich vanzelf goed regelen. En daarnaast een kwestie van uitproberen eventueel, dus bijv. eerst de baby laten drinken en daarna pas de grote of juist andersom. Nu drinkt mijn grote dus nog maar 1 keertje per dag, ik denk niet dat dat de productie in de weg zal zitten. Maar ook oudere kindjes die vaker drinken, ik denk echt dat je lichaam dat heel goed kan verwerken en dat het zich vanzelf zal wijzen op wat voor manier dat handig/prettig te combineren is.
Ik was wel van plan nog wat er over in te lezen, bij mama's die er ervaring mee hebben, maar op het eerste gezicht heb ik er wel veel vertrouwen in dat het 'gewoon' goed zal gaan. :)
Mijn idee is nu om, bij die ene dubbelvoeding per dag, eerst de baby te voeden en de grote daarna. Of dus eventueel de ene borst voor de baby en de grote de andere borst.

En het colostrum en zo, dat gaat volgens mij ook gewoon goed. Ik hoorde bijv. dat grote kindjes dat niet per se lekker vinden en dat dus dan even links laten liggen. De productie was vorige keer bij mij de tweede dag al echt goed opgang, een dagje overslaan is voor de grote hier ook niet per se een probleem. (Al kan het wel handig zijn ter tepelstimulatie voor de geboorte van de placenta wellicht?!)
Ik ben erg benieuwd! Colostrum zou ik graag voor de baby houden, maar als je grote zo weinig drinkt, dan zal dat idd wel loslopen denk ik. Ik hoor graag hoe het gaat uiteindelijk!
  zaterdag 12 maart 2016 @ 17:07:03 #272
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160615182
Ik ben ook van plan om eerst de baby te voeden en daarna Lucas. Tenzij stuwing, dan wil ik Lucas even inzetten om het ergste weg te drinken zodat mini kan aanhappen :+ maar ik zie wel hoe het loopt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 12 maart 2016 @ 17:39:06 #273
426379 elamanilo
elämänilo
pi_160615819
En ik ben ook weer aan het tekenen voor het geboortekaartje <3 Het wordt weer zo tof!
pi_160615920
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 17:39 schreef elamanilo het volgende:
En ik ben ook weer aan het tekenen voor het geboortekaartje <3 Het wordt weer zo tof!
Wat leuk dat je hem zelf maakt. Mag ik het kaartje van je eerste zien?

Wij gaan geloof ik toch maar voor een bestaand kaartje. Heb al genoeg andere dingen aan mijn hoofd. Vrijdag de hypotheek regelen.
pi_160616656
Melk O+ als ik knijp heb ik nu soms ook mini druppeltjes! Hoop zo dat het nu wel mag lukken. In ieder geval goed voorbereid nu.

En geboortekaartje ben ik weer heel benieuwd naar ela! Ik ben ook weer zo blij met de onze! Weer samen mijn broer gemaakt en vriend gaat hem zelf drukken.

Wij waren vandaag op kraambezoek bij marceks nichtje.. Hun jongetje is alweer een week oud en we waren tegelijk uitgerekend. Zo mooi O's verwonderde gezichtje terwijl ze naar dat kleine mannetje keek O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')