Geen idee, er zijn 2.500.000.000 BTS volgens Coinmarketcap.com dus het zal geen 2e Factom worden qua prijs, lijkt me.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ken Bitshares niet, maar wat is er zo bijzonder aan dat jullie erop vertrouwen dat hij nog verder gaat stijgen dan de 63% die hij al omhoog is gegaan vandaag?
http://www.nem.ioquote:
Iemand heeft betaald om zijn coins te verkopen zo te zienquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
dat ging hard
Verkeerde knop.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand heeft betaald om zijn coins te verkopen zo te zien.
was jij het?quote:
Dat gaat wel lukken denk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wacht nog maar even met die bodem. Er is 90 ETH onderweg naar Polo en die willen 320 confirmations
Is dat weer ongedaan gemaakt ofzo? Zie dit nu niet meer op de chart.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
dat ging hard
volgens mij was het een tekenfoutje van de grafiek en was er geen echte dumpquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dat weer ongedaan gemaakt ofzo? Zie dit nu niet meer op de chart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |