Gaat niet gebeuren, dus crash.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
TrumpCoin, hmm, die gast zou in November president kunnen worden, gaat vast wel omhoog.
Wie gaat er wel winnen dan volgens jou?quote:
Links gaat nooit op hem stemmen en gematigd rechts ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie gaat er wel winnen dan volgens jou?
Als Hillary Clinton Democratic nominee wordt dan wint Trump. Als Sanders Democratic nominee wordt dan weet ik het niet.
Ik had ineens een zelfde hoeveelheid BTC ter beschikking omdat ANTI gisteren gepumpt is... heb die BTC verdeeld over wat ANTI terugkopen, wat WARP bijkopen en LTCR... geen ruimte meer voor iets anders dusquote:
Ik blijf de nacht maar eens de zooi holden. Dus van mij mag het.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:03 schreef VeX- het volgende:
Zouden we deze nacht nog de 0.03 aantikken?
Dan zet ik liever 0.1 BTC op Liskquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe vaak kun je verdubbelen van 1 naar 10 miljoen?
2log10000000 = 23.25
Hmmm
Als ik heel de nacht vanaf 1 satoshi inzet en verdubbel als ik verlies dan verdien ik ongeveer 1 satoshi per 10 seconde = 2880 satoshi per 8 uur.quote:
Ga dan faucets klikken, dat levert nog wel een tussen de 25000 en 100.000 per paar dagen op. Afhankelijk van hoe graag je ze wilquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik heel de nacht vanaf 1 satoshi inzet en verdubbel als ik verlies dan verdien ik ongeveer 1 satoshi per 10 seconde = 2880 satoshi per 8 uur.
Worth it, dan maar geen slaap.
En zodra je 0,001 bij elkaar hebt, stort het hele buy/sell gebeuren in elkaar of hoopt het te veel op. Klaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik heel de nacht vanaf 1 satoshi inzet en verdubbel als ik verlies dan verdien ik ongeveer 1 satoshi per 10 seconde = 2880 satoshi per 8 uur.
Worth it, dan maar geen slaap.
Hoeveel heb je verkocht?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nice dan is mijn sell order er door.
Nee die was blijkbaar leeg, dus alleen mijn betaalrekening met 3 maanden studielening dat ik bijna niet gebruik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb je echt heel je spaarrekening weer geplunderd
Ja, nog iets hoger en kan weer met meetbaar winstpercentage verkopen en dan zien waarop ik ga inzetten. Timing t.o.v. ETH is niet erg gunstig.quote:
Klinkt spannend / leerzaam, vertel?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:16 schreef Spatieloos het volgende:
Shit ik moet niet meer gokken.
Was bijna 1.5 BTC kwijt
Geen idee wat zijn de nieuwe feesquote:Op donderdag 10 maart 2016 06:11 schreef VeX- het volgende:
Hm, wat is jullie kijk op de nieuwe poloniex fees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |