abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:08:00 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160546679
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:05 schreef erodome het volgende:

[..]

En wat is daar dan zo gelijk aan?
Het gaat er ook niet om of het gelijk is of niet, het gaat er om dat hij en vele anderen gewoonweg helemaal geen verantwoording willen hebben, niet voor anticonceptie, niet voor het afbreken van een zwangerschap, niet voor het voldragen van een zwangerschap, niet voor de opvoeding van zijn kind en al zeker niet financieel bijdragen.

Wat dat is eerlijk!

Tenminste, zo komt het wel over op mij. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2016 @ 18:08:22 #277
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160546685
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:05 schreef snakelady het volgende:
Overigens vind ik het wel vreemd dat bij mannen financiën zwaarder weegt dan je eigen DNA.
Ook al wil je zelf misschien niks met de opvoeding van je kind te maken hebben, je wil toch wel dat je eigen kind het goed heeft en alle kansen krijgt die het verdiend?

Of is het echt zo dat veel mannen hier daar totaal geen gevoel bij hebben?
Mannen hebben er zeer zeker wel een gevoel bij en willen niets anders dan de perfecte partner om samen kinderen te krijgen, net zoals vrouwen dat willen. Helaas is de ikke ikke ikke-maatschappij zo verneukt dat mannen het risico gewoon niet meer aan willen gaan, want een vrouw kan op elk moment zeggen dat ze wil scheiden en de helft van zijn bezit meenemen. Zomaar zonder reden. En vooral als er kinderen in het spel zijn.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:09:32 #278
37769 erodome
Zweefteef
pi_160546703
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of het gelijk is of niet, het gaat er om dat hij en vele anderen gewoonweg helemaal geen verantwoording willen hebben, niet voor anticonceptie, niet voor het afbreken van een zwangerschap, niet voor het voldragen van een zwangerschap, niet voor de opvoeding van zijn kind en al zeker niet financieel bijdragen.

Wat dat is eerlijk!

Dit idd. Dat gevoel heb ik dus ook.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:09:59 #279
451005 Grems
Clown World
pi_160546712
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat dat is eerlijk!

Vreselijk inderdaad, die gelijkheid tussen de geslachten. Alleen vrouwen zouden vrijblijvend af moeten kunnen zien van het ouderschap :')
pi_160546745
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:09 schreef Grems het volgende:

[..]

Vreselijk inderdaad, die gelijkheid tussen de geslachten. Alleen vrouwen zouden vrijblijvend af moeten kunnen zien van het ouderschap :')
als je eenmaal zwanger bent, is dat niet meer echt vrijblijvend.

En gatverdamme wat een negatief gezeik hier, ik heb gewoon geen zin meer om te lezen. :')
compact en kleverig.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:13:03 #281
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160546772
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:06 schreef Grems het volgende:

[..]

Aldus het geslacht met de optie het kind in zijn geheel te vernietigen.
Die optie heb ik inderdaad, gezien niemand mij kan dwingen een zwangerschap te voldragen, zeker niet gezien dat in mijn geval medische gevolgen kan hebben en ik daarnaast chronisch ziek ben (COPD) dus niet alleen voor een baby zou kunnen zorgen naast de 4 kinderen die we al hebben. :P

Maar, hij zou wel graag een eventuele baby willen, dus is de afspraak dat mocht ik zwanger worden ik het zal voldragen maar hij heel erg zal moeten inspringen.

Dus vandaar dat ik hele erg mijn best doe om niet zwanger te worden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:13:48 #282
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160546792
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mannen hebben er zeer zeker wel een gevoel bij en willen niets anders dan de perfecte partner om samen kinderen te krijgen, net zoals vrouwen dat willen. Helaas is de ikke ikke ikke-maatschappij zo verneukt dat mannen het risico gewoon niet meer aan willen gaan, want een vrouw kan op elk moment zeggen dat ze wil scheiden en de helft van zijn bezit meenemen. Zomaar zonder reden. En vooral als er kinderen in het spel zijn.
Inderdaad, net als de man dat kan.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:14:17 #283
451005 Grems
Clown World
pi_160546805
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Die optie heb ik inderdaad, gezien niemand mij kan dwingen een zwangerschap te voldragen, zeker niet gezien dat in mijn geval medische gevolgen kan hebben en ik daarnaast chronisch ziek ben (COPD) dus niet alleen voor een baby zou kunnen zorgen naast de 4 kinderen die we al hebben. :P

Maar, hij zou wel graag een eventuele baby willen, dus is de afspraak dat mocht ik zwanger worden ik het zal voldragen maar hij heel erg zal moeten inspringen.

Dus vandaar dat ik hele erg mijn best doe om niet zwanger te worden.
Waarom dan huilen dat mannen ook de optie willen af te kunnen zien van het ouderschap?
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:14:38 #284
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160546813
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:09 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal geen gelijkheid. :D
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:15:07 #285
451005 Grems
Clown World
pi_160546819
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal geen gelijkheid. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2016 @ 18:16:04 #286
Rawr
pi_160546836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, net als de man dat kan.
Als de man wil scheiden krijgt zijn vrouw alsnog de helft van zijn bezit EN 99 van de 100 keer de vogdij over de kinderen, waarna hij ze vaak alleen in het weekend ziet. Wat is dat toch eerlijk, he? O+
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:17:43 #287
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160546877
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:14 schreef Grems het volgende:

[..]

Waarom dan huilen dat mannen ook de optie willen af te kunnen zien van het ouderschap?
Daar huil ik ook niet om, zoals je eerder al meerdere malen hebt kunnen lezen.
pi_160546879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:40 schreef snakelady het volgende:
Anticonceptie is gewoonweg niet te vertrouwen, tenminste nooit 100% dus dan moet je in overleg gaan.

1. We gebruiken zowel condoom als de pil, zodat we de kans om zwangerschap nihil maken.
2. We gebruiken alleen de pil, maar mocht je zwanger worden dan wil ik het niet houden en dan sta je er alleen voor.
3. We gebruiken alleen de pil, maar mocht je zwanger worden dan gaan we ervoor en houden we het.

Wij zijn voor optie 3 gegaan en daarom die ik enorm mijn best om een zwangerschap te voorkomen
er is nog een optie 4.

We gebruiken alleen de pil, maar mocht je zwanger worden dan gaan we erover praten en nadenken wat we doen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:20:11 #289
451005 Grems
Clown World
pi_160546920
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daar huil ik ook niet om, zoals je eerder al meerdere malen hebt kunnen lezen.
Dat doe je dus wel. Het gaat hier om het gelijktrekken van de rechten van mannen en vrouwen en jij komt aanzetten met een doorzichtige appeal to emotion door je af te vragen of mannen geen gevoel hebben bij hun vlees en bloed!!!1
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:21:33 #290
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160546941
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Als de man wil scheiden krijgt zijn vrouw alsnog de helft van zijn bezit EN 99 van de 100 keer de vogdij over de kinderen, waarna hij ze vaak alleen in het weekend ziet. Wat is dat toch eerlijk, he? O+
Ligt er aan of je getrouwd bent in gemeenschap van goederen of niet.En de man krijgt ook alsnog de helft van HAAR bezit.
Daarnaast zijn er maar heel erg weinig rechters die niet voor co-ouderschap zouden gaan na een scheiding, de enige redenen waarom dat afgewezen gaat worden is door geestelijke stoornis,
verslaving aan drank of drugs, sprake van mishandeling en detentie
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:22:21 #291
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160546958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:20 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat doe je dus wel. Het gaat hier om het gelijktrekken van de rechten van mannen en vrouwen en jij komt aanzetten met een doorzichtige appeal to emotion door je af te vragen of mannen geen gevoel hebben bij hun vlees en bloed!!!1
Ik vroeg mij dat gewoon af, gezien ik persoonlijk dat niet zou kunnen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:23:06 #292
451005 Grems
Clown World
pi_160546976
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Frappant dat je die vraag niet stelt bij het recht van vrouwen om hun vrucht te vernietigen.
pi_160546986
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af als het om vrouwen en abortus gaat. Geven ze dan niks om hun eigen vlees en bloed?
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:24:27 #294
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160547004
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:23 schreef Grems het volgende:

[..]

Frappant dat je die vraag niet stelt bij het recht van vrouwen om hun vrucht te vernietigen.
Omdat ik weet dat ik dat wel zou kunnen, ik heb het immers al eens gedaan toen ik 17 was en mezelf nog veel te jong vond om een kind op te voeden, en mijn vriend waarmee ik later trouwde en twee kinderen kreeg en 14 jaar mee samen ben geweest, dacht daar hetzelfde over.
pi_160547020
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat ik weet dat ik dat wel zou kunnen, ik heb het immers al eens gedaan toen ik 17 was en mezelf nog veel te jong vond om een kind op te voeden, en mijn vriend waarmee ik later trouwde en twee kinderen kreeg en 14 jaar mee samen ben geweest, dacht daar hetzelfde over.
Dan heb je zelf al antwoord geven op je vraag...
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:25:35 #296
451005 Grems
Clown World
pi_160547027
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ah, je kunt je dus wel voorstellen een kind het recht op leven te ontzeggen omdat het je niet goed uitkomt maar je kunt je geen voorstelling maken van een kind ¤¤¤ ontzeggen omdat het ongewenst was.

Goed verhaal wel.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:25:55 #297
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160547040
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:23 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af als het om vrouwen en abortus gaat. Geven ze dan niks om hun eigen vlees en bloed?
Nah, zo vroeg zie ik dat nog niet zo, dan is het letterlijk nog een vruchtje, een klompje cellen zonder gevoel, gedachtes enz.

Natuurlijk is het enorm klote voor een man wanneer een vrouw een abortus heeft tegen zijn zin, maar de andere optie is geen optie, je kan een vrouw niet dwingen een zwangerschap te voldragen,
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:26:53 #298
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160547056
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:25 schreef Grems het volgende:

[..]

Ah, je kunt je dus wel voorstellen een kind het recht op leven te ontzeggen omdat het je niet goed uitkomt maar je kunt je geen voorstelling maken van een kind ¤¤¤ ontzeggen omdat het ongewenst was.

Goed verhaal wel.
Nee, ik kan mij voorstellen om een klompje cellen weg te laten halen, ik kan mij niet voorstellen om een eigen baby die al bestaat een goede toekomst te ontzeggen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:27:15 #299
451005 Grems
Clown World
pi_160547062
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nah, zo vroeg zie ik dat nog niet zo, dan is het letterlijk nog een vruchtje, een klompje cellen zonder gevoel, gedachtes enz.

Natuurlijk is het enorm klote voor een man wanneer een vrouw een abortus heeft tegen zijn zin, maar de andere optie is geen optie, je kan een vrouw niet dwingen een zwangerschap te voldragen,
Dan zou je immers moeten toegeven je kind te hebben vermoord omdat de consequentie van je neuksessie je niet goed uitkwam.

Maar als mannen er niet voor willen betalen is dat ineens vreemd. Superredenatie.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 maart 2016 @ 18:27:46 #300
Rawr
pi_160547077
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Net zoals je een man niet kan dwingen tot het opvoeden van een kind dat hij helemaal niet had willen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')