Ja, nee, ja, weet ik wel. Weet ik wel. Het is ook niet dat ik iets beters te doen heb dan op dit forum posten maar het gaat gewoon nergens heen ofzo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Blijf je toch lekker in het VI-topicje posten. Prima toch. Laat gaan man, goed. Lekker. Niet te serieus nemen. Forumpje. Heb je ooit in ONZ gekeken? Heb je dát gezien? Dat is slecht jongen, slécht. Die zitten totaal niet in het forum.
Nou en pikkie. Laat gaan. Sommige mensen roepen: 'haal eruit wat erin zit'. Zie ik totaal niet zo. Haal er niks uit, ga de hele dag op de bank liggen topicjes lezen. Is toch prima man, kan jou het schelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, weet ik wel. Weet ik wel. Het is ook niet dat ik iets beters te doen heb dan op dit forum posten maar het gaat gewoon nergens heen ofzo.
maar dat hoeft toch ook niet persee. bovendien kan je soms best veel leren van andere mensen hier. ik heb in de tijd dat ik hier rondloop meer geleerd dan al die jaren op school vroeger.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, weet ik wel. Weet ik wel. Het is ook niet dat ik iets beters te doen heb dan op dit forum posten maar het gaat gewoon nergens heen ofzo.
Dat zegt denk ik meer over de school waar je op gezeten hebt dan over dit forum.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:23 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar dat hoeft toch ook niet persee. bovendien kan je soms best veel leren van andere mensen hier. ik heb in de tijd dat ik hier rondloop meer geleerd dan al die jaren op school vroeger.
tja dat zou kunnen. maar ik heb nooit me best gedaan op school.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zegt denk ik meer over de school waar je op gezeten hebt dan over dit forum.
Het schiet wel degelijk iets op. Het lucht op, en het feit dat je het doet toont toch dat je er een positief gevoel van krijgtquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ach het is leuk tegen de verveling. Schiet je er wat mee op? Nee. Maar moet je dan echt overal iets mee opschieten?
u slaat de spijker op precies op zijn kop.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:20 schreef Tja..1986 het volgende:
De meeste posts zijn vrij zinloos, ook die van mij. Toch denk ik dat er af en toe mensen goed geholpen worden. In R&P, WGR, K&W en dat soort fora zeker. Heb zelf ooit een goede auto voor mij gevonden door een topic te openen in PTA.
Maar meestal is het gewoon tijdverdrijf. Ook niets mis mee.
Ik ben hier om de mensen op een bloedserieuze manier te dienen met mijn levenswijsheid...quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat zorgt ervoor dat jullie op dit forum blijven ronddwalen?
En wat zullen wij jou gaan missen zeg !quote:Dus ja sorry hoor maar ik ben bang dat dit forum mij als gebruiker gaat verliezen!
united nations?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is er nou weer mis met mijn UN
[..]
En wat zullen wij jou gaan missen zeg !![]()
Waar maak je je eigenlijk druk om?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb er zo langzamerhand echt de kracht niet meer voor om bijdehand en grappig uit de hoek te komen want niemand weet toch wie er schuilgaat achter dit account en dus heeft dit alles precies geen effect op mijn leven.
Ik moet toegeven het blijft wel raar als mensen je persoonlijk gaan behandelen ja. Maar dat doe ik zelf ook. Ik ken nu 2 users waarvan ik wel weet dat ze trollusers zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:47 schreef Villas__Rubin het volgende:
Mensen die zich altijd zo druk maken om wie er achter de poppetjes van de forumusers zitbehandel gewoon iedereen bij voorbaat als een mongool, ja tok! Stomme controlfreaks. Serieusjes
normale mensen.
mensen met realiteitszin
ja ik zeker he?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:55 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik moet toegeven het blijft wel raar als mensen je persoonlijk gaan behandelen ja. Maar dat doe ik zelf ook. Ik ken nu 2 users waarvan ik wel weet dat ze trollusers zijn.
Ik heb echt geen idee wie jij bent man sorryquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja ik zeker he?maar ik trol helemaal niet. af en toe een grapje noem ik geen trollen?
vergeet asleblieft dat daten en een hapje eten. ik hoef jou niet en zoek jij nou maar een blonde griet.quote:
Nog steeds hard to get. Ik vraag het binnenkort wel weer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
vergeet asleblieft dat daten en een hapje eten. ik hoef jou niet en zoek jij nou maar een blonde griet.
Mij afwijzen zal je nog heel vaak lukkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:17 schreef matthias24 het volgende:
voor mijn part vraag je het 100 keer maar ik wil niet want ik ben een nette heer. ik ben hier niet voor avontuur en plezier maar meer voor vertier.
je zal mij met geweld moeten laten bukken want anders gaat het jou niet lukken. ik vind dit gesprek niet fijn en alleen al het idee om te bukken voor jou doet me pijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mij afwijzen zal je nog heel vaak lukken
Maar op een dag zal je gewoon bukken
Jouw bukken is onvermijdelijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je zal mij met geweld moeten laten bukken want anders gaat het jou niet lukken. ik vind dit gesprek niet fijn en alleen al het idee om te bukken voor jou doet me pijn.
kaas zoek alsjeblieft een ander slachtover want als jij mij pakt krijg je een opdoffer.
ja maar als ik niet wil eindigt voor jou deze flauwekul....... de mazzel geitenkaas.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw bukken is onvermijdelijk
Maar daarnaast ook gewoon slechts tijdelijk
Dus stop nu maar met je verzet
En neem plaats op mijn trompet
Laten we ze A. en V. noemen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:55 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik moet toegeven het blijft wel raar als mensen je persoonlijk gaan behandelen ja. Maar dat doe ik zelf ook. Ik ken nu 2 users waarvan ik wel weet dat ze trollusers zijn.
Matthias bukt al elke dag voor mij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw bukken is onvermijdelijk
Maar daarnaast ook gewoon slechts tijdelijk
Dus stop nu maar met je verzet
En neem plaats op mijn trompet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |