abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_160557925
registreer om deze reclame te verbergen
Zo vet! O+ Nu nog een keer iemand zo ver krijgen om mee te gaan met staanplekken... iedereen bleef zitten. :P Wilde eigenlijk meer bewegen. Kon alles wel goed zien, behalve de piano die aan de andere kant zat.
pi_160558022
Prima optreden! Het visuele gedeelte bij The Globalist :9~ Normaal waren er 2 militaire drones? :P

Morgen een herhaling 8-)!

Blijft bijzonder trouwens dat er altijd nog mensen zijn die een hoop geld voor een kaartje betalen om vervolgens alleen maar te ouwehoeren :')
  Forum Admin donderdag 10 maart 2016 @ 00:19:28 #178
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_160558075
Genoeg van absolution
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_160558123
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dus echt niet. Ik heb Muse ongeveer 20 keer gezien, maar dit was wel het beste ooit. Misschien juist omdat je vooraan stond, dat je dan veel mist van de visuals en wat er verder allemaal gebeurt?
Misschien ja, ik vond ze vermoeid overkomen.
pi_160558188
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:22 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dit ja, vond het ook erg tegen vallen hoor...
Niet qua geluid en sound, licht etc. dat was perfect alsof je naar een cd luisterde, wat gelijk ook het slechte punt is... Geen interactie, misschien idd vermoeid.
pi_160558229
Wat jammer, dat was bijvoorbeeld zondag helemaal niet. Toen hadden ze er zo'n zin in en bleven maar rondhuppelen en doen. En ook best wat interactie. Misschien flink aan de boemel geweest gisteren..?
pi_160558233
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:22 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Die indruk had ik ook. :@ Maar ik heb geen referentie.
pi_160558250
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat jammer, dat was bijvoorbeeld zondag helemaal niet. Toen hadden ze er zo'n zin in en bleven maar rondhuppelen en doen. En ook best wat interactie. Misschien flink aan de boemel geweest gisteren..?
Hmm vond nou niet dat er zondag nou echt zo veel interactie was. Hij heeft misschien 2 keer wat gezegd en dat was het.
pi_160558253
Ze speelden ook een nummer minder vanavond, dus wie weet.
pi_160558259
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:29 schreef Burnedgamer het volgende:

[..]

Hmm vond nou niet dat er zondag nou echt zo veel interactie was. Hij heeft misschien 2 keer wat gezegd en dat was het.
Nou wel vaker hoor. En Muse is meer dan hij he. En er kan ook interactie zijn door blikken. Dom's gezicht sprak ook boekdelen zondag hoe hij genoot. En ook wat hij af en toe zei. Muse is ook geen Eddie Vedder he, waarbij je denkt, houd je kop effe dicht nou.
pi_160558347
O+ Echt genoten!!
  Redactie Frontpage / Weblog / FoBo donderdag 10 maart 2016 @ 01:21:56 #187
393632 crew  Fylax
Multitalent
pi_160558774
Thuis, wauw. _O_
Ik had jou als mijn zoon willen hebben. ~ Djeez
pi_160558820
Ook thuis, het was echt een ongelooflijke belevenis! Zoveel om naar te kijken dat ik af en toe moest zoeken waar de bandleden nou gebleven waren _O-

De zaal ging bij tijd en wijle helemaal uit z'n dak. Bij Uprising kon Matt er op het eind niet meer bovenuit komen :D

Ik heb genoten!!! *O* *O* *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160558912
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:16 schreef H.Kemper het volgende:
Prima optreden! Het visuele gedeelte bij The Globalist :9~ Normaal waren er 2 militaire drones? :P

Morgen een herhaling 8-)!

Blijft bijzonder trouwens dat er altijd nog mensen zijn die een hoop geld voor een kaartje betalen om vervolgens alleen maar te ouwehoeren :')
Vooral bij het begin van de The Globalist zo irritant dat geroezemoes }:|
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160559171
Als ik dit zo allemaal lees zou dit wel eens mijn beste Muse concert kunnen worden. Dacht dat het na de vorige keer Ziggodome niet meer overtroffen kon worden.
  donderdag 10 maart 2016 @ 06:11:39 #191
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_160559651
Ik vind die afstand ook jammer. Alles is zo in detail voorbereid. Weinig ruimte voor improvisatie of nummers die ze even spontaan spelen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_160559701
Oh ja, leuk ook dat de ballonnen weer terug waren! In Keulen waren ze niet.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 10 maart 2016 @ 06:54:21 #193
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_160559827
Defector is gisteren in de soundcheck gedaan :o

Vandaag? :9~
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_160559896
Tonight is the night of nights!
Le Civisme Est d'Avant-Garde
  donderdag 10 maart 2016 @ 07:20:19 #195
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_160559914
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:26 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Dit ja, vond het ook erg tegen vallen hoor...
Niet qua geluid en sound, licht etc. dat was perfect alsof je naar een cd luisterde, wat gelijk ook het slechte punt is... Geen interactie, misschien idd vermoeid.
Dat krijgt Muse wel vaker te horen en ik vind dat juist heerlijk.

ik hoef niet 6 keer "HOW IS AMSTERDAM?!?!?!" te horen, ik wil de muziek horen en de show zien.

Interactie vind ik juist storend en rete irritant. Als ik naar de film ga wil ik toch ook niet dat de acteurs round huppelen en vragen hoe het met mij gaat?
pi_160560013
Gaaf concert hoor. Wat zetten ze toch een show neer. _O_ _O_
pi_160560014
Ik ben maandag geweest. Het is een ontzettend strakke show, ze spelen onwijs goed. De indeling van het podium is briljant, het is alleen wel klote als je op de korte zijde zit, je mist echt dingen. De visuals waren echt schitterend. Die weerspiegelingen van hun bewegingen op die 'gordijnen', net A-ha met Take on Me.
Het is ook echt een show, maar wel nog in dienst van de muziek. En recensie zei dat het too much was, maar zo heb ik dat absoluut niet beleefd.

Tja, het publiek. Ik ben sowieso nooit van de massa's mensen en Muse is tegenwoordig toch alternatief mainstream geworden. Ik zat naast meisjes die elkaar blij aankeken bij SMBH en bij de intro van the Globalist tegen elkaar zeiden dat dit het intro van dat cowboyliedje was. Zo blijf je je verbazen, maar zij hebben vast ook een leuke avond gehad.

Helaas zat ik op de tweede ring, maargoed, had ik maar eerder kaarten moeten komen. Ik hoop een andere keer te kunnen staan, want ik moet bewegen.

Wat heeft Chris overigens toch een geweldige stem, ik verbaas mij er elk optreden weer over.
  donderdag 10 maart 2016 @ 08:27:13 #198
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160560260
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 07:16 schreef CoExist het volgende:
*O* dit!
"Screw you, I didn't like your taste anyway"
Top2000 eindbazinsomethingsomething.
  donderdag 10 maart 2016 @ 08:27:40 #199
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160560264
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 07:42 schreef Anastasis het volgende:
Ik ben maandag geweest. Het is een ontzettend strakke show, ze spelen onwijs goed. De indeling van het podium is briljant, het is alleen wel klote als je op de korte zijde zit, je mist echt dingen. De visuals waren echt schitterend. Die weerspiegelingen van hun bewegingen op die 'gordijnen', net A-ha met Take on Me.
Het is ook echt een show, maar wel nog in dienst van de muziek. En recensie zei dat het too much was, maar zo heb ik dat absoluut niet beleefd.

Tja, het publiek. Ik ben sowieso nooit van de massa's mensen en Muse is tegenwoordig toch alternatief mainstream geworden. Ik zat naast meisjes die elkaar blij aankeken bij SMBH en bij de intro van the Globalist tegen elkaar zeiden dat dit het intro van dat cowboyliedje was. Zo blijf je je verbazen, maar zij hebben vast ook een leuke avond gehad.

Helaas zat ik op de tweede ring, maargoed, had ik maar eerder kaarten moeten komen. Ik hoop een andere keer te kunnen staan, want ik moet bewegen.

Wat heeft Chris overigens toch een geweldige stem, ik verbaas mij er elk optreden weer over.
Mag ik vragen waar je zat? :)
"Screw you, I didn't like your taste anyway"
Top2000 eindbazinsomethingsomething.
  PR en moderator donderdag 10 maart 2016 @ 08:41:21 #200
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_160560380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 07:16 schreef CoExist het volgende:
D-day *O*
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')