quote:
Ik zou denken dat het een prank was en er tegenaan trappen met mijn Santoni's.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:07 schreef Karina het volgende:
Nou ja even serieus, je schrikt je toch de kolere als je een hoofd op straat vindt.
Zoiets zie je niet snel over het hoofd nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:07 schreef Karina het volgende:
Nou ja even serieus, je schrikt je toch de kolere als je een hoofd op straat vindt.
Hier ligt het vol met kinderkopjes.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:07 schreef Karina het volgende:
Godverdomme jongensquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier ligt het vol met kinderkopjes.
Nagels die krassen over een schoolbord.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:09 schreef Joezi het volgende:
Welk geluid willen jullie niet meer horen?
Inderdaad, ze moeten het gewoon binnen de familie houden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Maarja zolang ze elkaar onthoofden hoeven we ons nog niet echt zorgen te maken. Stel je voor dat er opeens een random Nederlander op straat onthoofd wordt uit naam van Allah, dan dansen de poppen pas echt.
De spreekwoordelijke poppen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Maarja zolang ze elkaar onthoofden hoeven we ons nog niet echt zorgen te maken. Stel je voor dat er opeens een random Nederlander op straat onthoofd wordt uit naam van Allah, dan dansen de poppen pas echt.
Mjah dit had denk ik niet zoveel met allah of religie te maken maar meer met afrekening. Het is wel een beetje godfatherachtig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Nadat Pim en Theo vermoord werden, dansten de poppen ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |