quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Karel_de_Kever het volgende:
kan iemand me nu eens vertellen wat een tr is?
topic rescuequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Karel_de_Kever het volgende:
kan iemand me nu eens vertellen wat een tr is?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Remqo noemt dat van de trap islamiseren
remqo heeft aparte humorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Remqo noemt dat van de trap islamiseren
Alsof vrouwen met een burka op plekken komen waar een roltrap isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo nou dat vind ik ook een tandje te veel, mn oma droeg een burka en die is tussen de roltrap gekomen met haar burka en toen dood geflikkert.
Waarom reageert ie dan niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hugo zit gewoon altijd mee te lurken
Ben bang dat ze zo'n Schipholding hebben tegen terrorisme of dat ze kunnen zien dat het iets vreemds isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten afleveren bij zo'n ophaalpunt? Denk zelflogisch na als je een halverompsexpop wil hebben gofferdomme
Ow, lok hem met een wortel ofzo :squote:
Omdat het ook een andere mod kan zijn, vanuit een ander forum, het is niet alsof je niet ergens anders mag modden. Voor hetzelfde geld is het een FA.quote:
hugo is de enige mod die het aandurft om in dit afvoerputje te komenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat het ook een andere mod kan zijn, vanuit een ander forum, het is niet alsof je niet ergens anders mag modden. Voor hetzelfde geld is het een FA.
Leugens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hugo is de enige mod die het aandurft om in dit afvoerputje te komen
hee pas op, mijn tante ging een keer met de roltrap en die werd later verpletterd door een zeecontainerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo nou dat vind ik ook een tandje te veel, mn oma droeg een burka en die is tussen de roltrap gekomen met haar burka en toen dood geflikkert.
ja toch wat minder grappigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee pas op, mijn tante ging een keer met de roltrap en die werd later verpletterd door een zeecontainer
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Godverdomme, RIP aan de nabestaanden, maakte de roltrap het wel goed na die zeecontainer?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee pas op, mijn tante ging een keer met de roltrap en die werd later verpletterd door een zeecontainer
Maar meelezen is toch best saai voor hun? Kunnen ze ook meteen meepraten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat het ook een andere mod kan zijn, vanuit een ander forum, het is niet alsof je niet ergens anders mag modden. Voor hetzelfde geld is het een FA.
had die als?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frank ook maar die is inmiddels overleden
Valt echt mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar meelezen is toch best saai voor hun? Kunnen ze ook meteen meepraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |