Als die net zo zwaar is als jij valt dit topic weer van sticky afquote:
Onlogisch ook, ik heb 422 al wat DM's verstuurd omtrent jouw gehaat over hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
YES!!!!!!!!!!!!! EEN MOD BINNEN 2 TE GAAN.
Tijd om net te doen alsof ik Stijn aardig vind!
Dit is een lastercampangequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlogisch ook, ik heb 422 al wat DM's verstuurd omtrent jouw gehaat over hem.
#ONLOGISCH4MOD
We willen een eerlijke mod en niet wanmods..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een lastercampange
Dat onlgosich dit goedkeurt zeg.
Wat een slap figuur.
Het is een beginquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je ook een Grote Geweldige Mannelijke Mod?
Nee, wacht, ik verzin wat anders.
Mag dat ook in een heel klein envelopje?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef Dven het volgende:
Wie een goed argument in een envelopje naar mijn DM stuurt, krijgt mijn stem
[ afbeelding ]
Alsof jij dat ooit weggeeft...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag dat ook in een heel klein envelopje?
Heb jij de link naar deel 1quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Mag 422 wel stemmen? Daar moet je 18 voor zijn toch?
Bedanktquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBL / Wie moet de nieuwe mod van VBL worden? - JanCees is nog geen mod
Eens. Topic kan dicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef Sked het volgende:
Een nieuwe mod is compleet overbodig, Stijn is er 24 uur per dag
Wivco Kevoerman?quote:Op woensdag 9 maart 2016 06:50 schreef Max23 het volgende:
Ik steun de eerste die zijn kandidaatstelling op een briefje post
Hoezo overal?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom heb jij overal Trump voor nodig?
Ik heb liever een mod met een eigen identiteit
Twee plaatjes met Trumpquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Je gebruikt hem vaak. Blijkbaar hou je toch van nuance.
Je gebruikte ook al zijn slogan regelmatig.quote:
Je bedoelt de slogan van Ronald Reagan??quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Je gebruikte ook al zijn slogan regelmatig.
Ik blijf bij mijn standpunt. Ik zie liever iemand met een eigen identiteit
Ja, laten we doen alsof je hem gebruikt door Reaganquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je bedoelt de slogan van Ronald Reagan??
quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:26 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat het puur een Feyenoord kliekje is. Hopelijk zorgt dat straks niet voor gebrek aan objectiviteit.
Overigens heb ik al 13,5 jaar bewezen een irritant zuigerig pestventje te zijn.
Daarom: onlogisch = logischquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom heb jij overal Trump voor nodig?
Ik heb liever een mod met een eigen identiteit
Hij heeft eindelijk een id.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat toch maar akkoord met de id-plicht?
Inderdaad weinig verschilquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van zijn zus, niemand die het ziet
Ai. twijfels. De gloriedagen van Happel herleven of een nieuwe frisse wind van onlogisch.quote:
Het zou onlogisch zijn om tégen een frisse wind te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ai. twijfels. De gloriedagen van Happel herleven of een nieuwe frisse wind van onlogisch.
Scrum? Help.
He's done it againquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zou onlogisch zijn om tégen een frisse wind te zijn.
Mes. Steek. Pijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:33 schreef Caland het volgende:
Na het bekijken van de diverse campagnes zit ik in #teamonlogisch
Wauw wat een belediging richting Onlogisch.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van onlogisch ja, bijzonder jammer. Maar GGMM is een waardig opvolger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |