quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:44 schreef Kurovski het volgende:
Toch nog eventjes fijn op m'n plaat gegaan daarnet.
Die skateboardscene in episode 1 seizoen 1 is wel wat voor Nielsquote:
Skateboarden ook mee begonnen. Best wel lastig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Die skateboardscene in episode 1 seizoen 1 is wel wat voor Niels
Vond Five O de tofste aflevering van seizoen een, jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee vind beide opbouwen mooi, beter wel deze dynamiek dan de jimmy focus van s01
poe geen idee zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond Five O de tofste aflevering van seizoen een, jij?
Vind de Saul stukken wel interessant maar dan vooral die stukken waar Tuco, Plajuh, Nacho etc. ook in voorkomen, dat Chuck gedoe vind ik beduidend minder.
Wel een lekkere chick jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Kim Waxler is ook niet zo irritant als Skylar White of Rachel Zane.
Janequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind Lydia knapper qua uiterlijk, jij?
Bah Hermann.quote:
Was ook knap, maar vond haar maar irritantquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind Lydia knapper qua uiterlijk, jij?
Hey dpquote:
Gemengde gevoelens bij, knap qua uiterlijk maar geestelijk onstabiel. Vind die Latina ook knapper denk ik.quote:
ja jeetje, man wat een binnenkomstquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind die knapper die die en wie vind jij knapper dan?
stelletje fucking faggs
dit zeg jij niet Noel, dit zeggen de drugsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind die knapper dan die en wie vind jij knapper dan?
stelletje fucking faggs
Beter praten over welke wiet het beste is idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind die knapper dan die en wie vind jij knapper dan?
stelletje fucking faggs
welke is beste dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter praten over welke wiet het beste is idd.
Ja heb ik verder geen verstand van. Knap of lelijk daarentegen is iets waar iedereen een mening over heeft en daarom is dat dus interessanter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |