Die van de AH is op zich wel oke, heb nu die van Kromhout want bij de AH hadden ze het niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind die van de AH echt lekker. Lekker stevig bruin brood. Alhoewel ik meer fan ben van mais of zonnebloempittenbrood
Fylax staat daar ook op, zou maar oppassen met wat je zegt.quote:
daar staat niemand opquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof ik niet op je echte vriendenlijst sta.
heb je haar weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef -supergirl- het volgende:
You've got a fast car. I've got a plan to get us out of here. You have to make a decision. Leave tonight or die this way.
Ik neem mijn woorden deels terug:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fylax staat daar ook op, zou maar oppassen met wat je zegt.
Alleen maar liefdequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van de mods mag er niet meer lelijk gedaan worden tegen mij......
mike gaat dood groetjesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
ALLEMAAL TYFUSBEKKEN DICHT OVER BCS GODVERDOMME
bcs?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
Maar ze typen hetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
nee vind beide opbouwen mooi, beter wel deze dynamiek dan de jimmy focus van s01quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vind je tot nu toe ook niet dat mikes verhaallijn veel interessanter is dan die van jimbo?
wat is bcs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |