Ja en ik wens je obesitas toequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wtf ik wens je een goede rust toe en krijg ik dit
😂😂😂😂😂quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt dus toch naar mij geluisterd.![]()
Hoe oud ben jij? 12?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:29 schreef Rozevla het volgende:
Ik zag 2 beren
BROODJES SMEREN!!!
Hi hi hi
Ha ha ha
Anne frank op een fiets
En hitler eet graag vla
Ja zoietsquote:
nee ik heb de BCS van vandaag nog niet gezien voordat je er over begintquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zo een sixpackbuik met piemel waar je op kan zitten schijnen tof te zijn.
Alsof jij het niet getest hebt, dus laat dat schijnen maar weg.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zo een sixpackbuik met piemel waar je op kan zitten schijnen tof te zijn.
Ik wel het was weer fantastisch, zal ik zeggen wat de grote punten waren zodat je wat tijd kan besparen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik heb de BCS van vandaag nog niet gezien voordat je er over begint
ik knikker je gelijk van mijn vriendenlijstje afquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wel het was weer fantastisch, zal ik zeggen wat de grote punten waren zodat je wat tijd kan besparen?
zo mike wat een klappenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wel het was weer fantastisch, zal ik zeggen wat de grote punten waren zodat je wat tijd kan besparen?
zoals ik gisteren tegen HPLC al zei: dat wilde ik helemaal niet gaan vragen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik heb de BCS van vandaag nog niet gezien voordat je er over begint
Waar sta ik op die lijst?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik knikker je gelijk van mijn vriendenlijstje af
jaja zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zoals ik gisteren tegen HPLC al zei: dat wilde ik helemaal niet gaan vragen.
Ik had idd een déjà vuquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
zoals ik gisteren tegen HPLC al zei: dat wilde ik helemaal niet gaan vragen.
Vind je? Ik vind die van de AH echt lekker. Lekker stevig bruin brood. Alhoewel ik meer fan ben van mais of zonnebloempittenbroodquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
Dat koolhydraat arme brood is echt niet te vreten
Op aanraden laatst wat gekocht, betaal je godverdomme nog 2,50 voor een half brood![]()
Nou zo wil het afvallen wel, krijg met moeite 1 broodje weg, zelfs glutenvrij brood is nog lekkerder en dát is al ranzig.
ontken toch niet dat ik dat zou doen maar geen idee waar je die kan kopen en waarschijnlijk nog duur ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof jij het niet getest hebt, dus laat dat schijnen maar weg.
Ah, zo'n lijst voor losers, okquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het over mijn PSN vriendenlijstje, balhaar
Alsof ik niet op je echte vriendenlijst sta.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het over mijn PSN vriendenlijstje, balhaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |