bek dicht bollequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
JA
EINDELIJK EEN ANDERE VETZAK DIE GEPEST WORDT
Hey dikkiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
JA
waar is discussie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:11 schreef Che_ het volgende:
Hoeveel tributes zal die faeroer erop hebben gezet stimo?
Teeriiiing
Hey vetzakquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
JA
ik eet niet eens kaas, ben echt niet dik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
JA
Had laatst 2% van Einsteins volume, was best knap van mezelfquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij jou is het vooral gebrek aan hersenvolume
zika kind
Stimo postte dat net hier dat die mietje die huis uit werd getrapt door zn chick haar foto's heeft opgeslagenquote:
voor de lobi babyquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik weet niet eens waarom ik hier nog kom
Omdat je van ons houdtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik weet niet eens waarom ik hier nog kom
Neequote:
Voor jou alleen je hapt nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom jij hier nog bent
inderdaad, ze doet alleen maar gemeen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom jij hier nog bent
een vieze slijmbal houdt niemand vanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal man, Hermann is de tofste user hier
Ben je bekend met het woord hoop?quote:
toch mag ik je welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een vieze slijmbal houdt niemand van
Beetje spelen met onze gevoelens enzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
inderdaad, ze doet alleen maar gemeen.
Ja hier trap ik niet meer inquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee
[..]
Voor jou alleen je hapt niet
Ik wilde je elke avond troosten, maar dat wilde je zelf nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, ik moet me elke avond weer in slaap huilen door haar
een piemel in mijn aars stoppen is niet bepaald troosten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wilde je elke avond troosten, maar dat wilde je zelf niet
Oh arme skatje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
inderdaad, ze doet alleen maar gemeen.
O, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
een piemel in mijn aars stoppen is niet bepaald troosten.
Dag relnichtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ga me weer proberen te boeien voor house of cards
ltr flikkers
gewoon goeie serie hoor zandzuigerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ltr flikkers
Nog 10 minuten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ltr flikkers
met moord en seksquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof ik in een vergadering zit man
ja gewoon.quote:
wie nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:22 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink is jaloers op mijn uiterlijk en charme.
zou ik ook zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:22 schreef TARDIS. het volgende:
Is het al lekker warm?quote:
Wat wil je doen, adhv lippen mijn gezicht construeren?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb reconstructieprogramma voor foto's gedownload..[ afbeelding ]
wie niet, hunkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:22 schreef TARDIS. het volgende:
Net als je hoofdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weg want ik word gecontroleerd. Dan maar lekker leeg.
zou wel nice wezen als je voor altijd ging slapenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt mattie, nou weet ik zeker dat ik goed slaap vannacht
Dacht dat het daar voor bedoeld was ;squote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou wel nice wezen als je voor altijd ging slapen
wtf ik wens je een goede rust toe en krijg ik ditquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja en nog wat variabelen die ik zelf moet toevoegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wil je doen, adhv lippen mijn gezicht construeren?
Je hebt dus toch naar mij geluisterd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vibrator gekocht?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |