Je komt toch bij een slotje ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
Tijd dat de oude VBL mods weer terug komen.
Ik heb het niet over je Tarzan.quote:
Mijn God. Verspilde moeite ditquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik soms ook een topic openen als ik aan mijn volgende honderdtal kom.
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
Tijd dat de oude VBL mods weer terug komen.
Nog één. Je hoeft je eerste woordjes niet te posten.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had tong zijn topic NOOIT op slot gegooid.
Ik
Haha, de reden dat alleen het woord 'infantiel' in tong zijn post er nog staat is omdat je het geselecteerd hebt.quote:
Je deed sowieso niet zo veel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had tong zijn topic NOOIT op slot gegooid.
Ik
Sorry, maar dit soort topics zijn gewoon niet van toegevoegde waarde voor dit forum. Misschien dat ik ook ooit eens een topic voor mijn 396.389e post ga openen. Dat is ook leuk, maar niemand kan er helaas iets mee. Laat het duidelijk zijn dat ik me niet zo druk maak om je topics, maar er zijn nog steeds mensen die het zwaar hebben om jouw naam bij ''geopend door'' te lezen. Daar kan ik ook niets aan doen, maar ook met die mensen moet je rekening houden. Voor je het weet worden ze depressief van zo'n topicje en heb ik ook weer dingen op mijn geweten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God. Verspilde moeite dit
Je bent echt dom hè ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |