abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160532117
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:02 schreef gebakken-koekje het volgende:
Tja als ik volwassen ben zou ik ook niet willen dat mensen mij vertellen waar ik snachts wel of niet naar toe zou mogen, dat mag je dan helemaal zelf weten lijkt mij zo
Inderdaad. Bij LKH was ik rond mijn 18e maar ik ga nu richting de 26, dus ik ben geheel vrij mijn eigen leven te leven zolang ik aan de wet voldoe en die is eigenlijk heel simpel: zorg dat je geen schulden maakt en voor overlast zorgt en betaal je belasting en er kraait geen haan naar je. 't boeit de overheid echt niet wat jij de hele dag uitspookt zolang je maar aan je plichten (belasting) voldoet. Oh, en hoe je je leven dan indeelt moet je zelf weten. Er zijn mensen die zitten 24/7 in hun huisje.. dat wil ik niet ;) Althans niet in mijn eentje..
pi_160532433
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Inderdaad. Bij LKH was ik rond mijn 18e maar ik ga nu richting de 26, dus ik ben geheel vrij mijn eigen leven te leven zolang ik aan de wet voldoe en die is eigenlijk heel simpel: zorg dat je geen schulden maakt en voor overlast zorgt en betaal je belasting en er kraait geen haan naar je. 't boeit de overheid echt niet wat jij de hele dag uitspookt zolang je maar aan je plichten (belasting) voldoet. Oh, en hoe je je leven dan indeelt moet je zelf weten. Er zijn mensen die zitten 24/7 in hun huisje.. dat wil ik niet ;)
Maar dat doe je nu wel min of meer, want je woont nog thuis, hebt geen vrienden en hebt niemand om dingen mee te doen.

quote:
Althans niet in mijn eentje..
Je bent al 5 delen (ik hoorde al iemand ergens minstens veertig delen roepen) verder en je bent geen flikker opgeschoten, behalve een gesprekje donderdag met de HA (toch?). Wat zijn de verdere stappen? Heb je al gekeken in NWS/POL voor interessante topics waar je kan discussiëren om aan je discussievaardigheden/sociale vaardigheden te werken? Ga je nog de aanbod van de users hier nog accepteren? Wellicht kan je as. weekend nog het huis uit, in plaats van dat jij weer het hele weekend kwijt bent aan huilposts plaatsen en voor je het weet, is het maandag 14 maart (over 6 dagen (!)) en ben je weer niks opgeschoten.

En in die 6 dagen kan je veel bereiken...

Dus.

Wat is de volgende stap?
pi_160532591
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Met wie praat je daar dan over? En als je zo'n diepgang hebt, waarom spreek je mensen dan op een uiterst oppervlakkige manier aan? (sokken en rood haar)
pi_160533025
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat je daar niet meteen mee kunt openen als je iemand niet kent, dus zoek ik een manier om het gesprek 'relaxed' te beginnen dus inderdaad een leuk detail uitpikken vaak. Kan moeilijk roepen: 'hey, lees net dat er 300 mensen op straat staan bij RWE, wat vind je daar nou van?' :')
pi_160533061
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Maar dat doe je nu wel min of meer, want je woont nog thuis, hebt geen vrienden en hebt niemand om dingen mee te doen.

[..]

Je bent al 5 delen (ik hoorde al iemand ergens minstens veertig delen roepen) verder en je bent geen flikker opgeschoten, behalve een gesprekje donderdag met de HA (toch?). Wat zijn de verdere stappen? Heb je al gekeken in NWS/POL voor interessante topics waar je kan discussiëren om aan je discussievaardigheden/sociale vaardigheden te werken? Ga je nog de aanbod van de users hier nog accepteren? Wellicht kan je as. weekend nog het huis uit, in plaats van dat jij weer het hele weekend kwijt bent aan huilposts plaatsen en voor je het weet, is het maandag 14 maart (over 6 dagen (!)) en ben je weer niks opgeschoten.

En in die 6 dagen kan je veel bereiken...

Dus.

Wat is de volgende stap?
Ik kan donderdag of vrijdag middag/avond best afspreken met iemand in de stad, maar ik kan ook een app daarvoor (ohello) proberen... dus mocht er iemand rond mijn leeftijd zijn...
  dinsdag 8 maart 2016 @ 23:45:55 #56
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160533095
Maar Deezer je HEBT al mensen die het aanbieden hier, wat doe je nou moeilijk met een app??
pi_160533110
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat je daar niet meteen mee kunt openen als je iemand niet kent, dus zoek ik een manier om het gesprek 'relaxed' te beginnen dus inderdaad een leuk detail uitpikken vaak. Kan moeilijk roepen: 'hey, lees net dat er 300 mensen op straat staan bij RWE, wat vind je daar nou van?' :')
Lees je deel 1 van het Datingstappenplan eigenlijk wel? Iemand heeft daar een mooi voorbeeld gegeven van hoe je een onbekende in bijvoorbeeld de trein kunt aanspreken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kan donderdag of vrijdag middag/avond best afspreken met iemand in de stad, maar ik kan ook een app daarvoor (ohello) proberen... dus mocht er iemand rond mijn leeftijd zijn...
Oh, dus het aanbod van die users ga je toch niet afslaan? of ga je verstoppertje spelen achter een app? Lekker veilig he.
pi_160533111
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is ook een punt waar ik aan moet werken, want ik heb het wel. Ik geef mijn geld graag uit aan zichtbare, tastbare dingen. Sporten, bioscoop, voedsel is heel duidelijk wat je er voor krijgt. Hulp tja, ik denk dan meteen is dat 60 euro per uur waard?? Tegenwoordig kan je alles zelf opzoeken op internet toch? ;) Behalve medicijnen, want die dingen zijn ook tastbaar en merk je wat van in het dagelijkse leven zoals mijn huid die na maanden slikken opknapt. Als ik niet was begonnen zou het waarschijnlijk niet zo mooi zijn nu als nu.
Ja, het is het waard als je zelf niet uitkomt. Op het internet vind je alleen maar artikelen die door amateurs zijn geschreven of je moet zelfhulpboeken, popular psychologisch boeken en/of schoolboeken illegaal gaan downloaden. Als je jarenlang aanhoudende, ongewilde gedragspatronen hebt dan gaat zo'n blogstukje van 5 minuten je niet veel helpen want anders zat je hier niet op fok met dit probleem. En een boek geeft maar weinig impuls tot aanzet en om dingen daadwerkelijk te gaan doen. Je leest een boek uit, slaat het dicht, en voert zoals gewoonlijk niets uit en niemand die ervan iets zegt of je motiveert om toch wel iets te doen, wat je dus nodig hebt. Je weet zelf al wat er ongeveer aan schort, maar het lukt je niet om er iets aan te doen en dus heb je hulp nodig. Je zegt dat je aansluiting zoekt, vrienden wilt maken. 1 google hit leert dat er drie criteria zijn voor het maken van vrienden en omdat je een hbo-opleiding hebt genoten, weet je vast wel hoe je dat moet vertalen naar de praktijk. Desnoods vraag je je ouders of ze je daarmee willen bemidellen zoals vroeger bij play dates. Maar als je dat bemoeder zat bent of denkt dat zij pedagogisch niet instaat zijn om je te motiveren of het gewenste gedrag te sturen dan zoek je iemand op die geschoold is in de problemen die jij hebt en ook patiënten effectief van het probleem af hebben geholpen. Dus neem je eigen verantwoordelijkheid en ook in het uitzoeken van je hulpverlener, anders is het verspilde moeite of gaat alles supertraag.

Blogjes, boekjes en forum zijn gewoon niet effectief voor jou, net zoals mijn reactie en van vele andere die neutraler en beter onderbouwd zijn. Je hebt pas na 100 uur fokken je huisarts gebeld.

En als je een maand eerder van je probleem af bent, en dankzij de therapieen inziet dat je weldegelijk een bijbaan kan nemen, levert dat je meer op materieel en immateriël, je voelt je dan weer productief en je verdient wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door wiskundenoob op 08-03-2016 23:52:39 ]
pi_160533281
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom niet in het weekend?
En houd eens op met die apps, want die werken NIEHIEEEET en dat zou je moeten weten onderhand.

Kan iemand even een paar users die zich hadden aangeboden, hierheen lokken?
pi_160533317
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ja, het is het waard als je zelf niet uitkomt. Op het internet vind je alleen maar artikelen die door amateurs zijn geschreven of je moet zelfhulpboeken, popular psychologisch boeken en/of schoolboeken illegaal gaan downloaden. Als je jarenlang aanhoudende, ongewilde gedragspatronen hebt dan gaat zo'n blogstukje van 5 minuten je niet veel helpen want anders zat je hier niet op fok met dit probleem. En een boek geeft maar weinig impuls tot aanzet en om dingen daadwerkelijk te gaan doen. Je leest een boek uit, slaat het dicht, en voert zoals gewoonlijk niets uit en niemand die ervan iets zegt of je motiveert om toch wel iets te doen, wat je dus nodig hebt. Je weet zelf al wat er ongeveer aan schort, maar het lukt je niet om er iets aan te doen en dus heb je hulp nodig. Je zegt dat je aansluiting zoekt, vrienden wilt maken. 1 google hit leert dat er drie criteria zijn voor het maken van vrienden en omdat je een hbo-opleiding hebt genoten, weet je vast wel hoe je dat moet vertalen naar de praktijk. Desnoods vraag je je ouders of ze je daarmee willen bemidellen zoals vroeger bij play dates. Maar als je dat bemoeder zat bent of denkt dat zij pedagogisch niet instaat zijn om je te motiveren of het gewenste gedrag te sturen dan zoek je iemand op die geschoold is in de problemen die jij hebt en ook patiënten effectief van het probleem af hebben geholpen. Dus neem je eigen verantwoordelijkheid en ook in het uitzoeken van je hulpverlener, anders is het verspilde moeite of gaat alles supertraag.

Blogjes, boekjes en forum zijn gewoon niet effectief voor jou, net zoals mijn reactie en van vele andere die neutraler en beter onderbouwd zijn. Je hebt pas na 100 uur fokken je huisarts gebeld.

En als je een maand eerder van je probleem af bent, en dankzij de therapieen inziet dat je weldegelijk een bijbaan kan nemen, levert dat je meer op materieel en immateriël, je voelt je dan weer productief en je verdient wat.
http://nl.wikihow.com/Vrienden-maken
http://nl.wikihow.com/Zo-(...)bt-om-over-te-praten
http://nl.wikihow.com/Tip(...)r-koetjes-en-kalfjes
pi_160533354
"Het staat op internet dus het is waar".

Serieus, WTF. Nee dit werkt dus niet omdat het de afgelopen 25 jaar ook niet gewerkt heeft. Je kan lezen en analyseren wat je wil, maar uiteindelijk moet je die stap nemen en dat gaat niet vanuit je luie stoel.
pi_160533381
Of weet je de namen nog, Deezertje? Misschien kan je hen hierheen even lokquoten. Scheelt weer zo'n gedoe.
pi_160533438
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom niet in het weekend?
En houd eens op met die apps, want die werken NIEHIEEEET en dat zou je moeten weten onderhand.

Kan iemand even een paar users die zich hadden aangeboden, hierheen lokken?
Zaterdag heb ik al plannen :) (welke zeg ik niet, maar ik heb ze!)
pi_160533456
quote:
Je manier van denken is irrationeel, ook al ben je er van overtuigd dat dat niet zo is. Je hebt professionele hulp nodig. En die hebben veel meer te bieden dan internetlinkjes.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160533466
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zaterdag heb ik al plannen :) (welke zeg ik niet, maar ik heb ze!)
:') Plannen met jezelf om naar de bioscoop te gaan zeker?

Heel constructief ook. Heel goed bezig. Tientallen users die je willen helpen en we zijn zoveel delen verder, en meneer heeft ineens plannen en hij wilt niet zeggen welke.
pi_160533490
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:59 schreef probeer het volgende:

[..]

Je manier van denken is irrationeel, ook al ben je er van overtuigd dat dat niet zo is. Je hebt professionele hulp nodig. En die hebben veel meer te bieden dan internetlinkjes.
Op zich niks nieuws onder de zon wat betreft die linkjes, maar ik kan ze niet direct toepassen in de UB of 't OV want dat zijn volgens mij geen geschikte locaties, je komt daar immers om wat te doen of van A naar B te gaan. ;)
pi_160533506
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:59 schreef Etsu het volgende:

[..]

:') Plannen met jezelf om naar de bioscoop te gaan zeker?

Heel constructief ook. Heel goed bezig. Tientallen users die je willen helpen en we zijn zoveel delen verder, en meneer heeft ineens plannen en hij wilt niet zeggen welke.
Nee dat niet, dagje weg maar niet in mijn uppie iig.
  woensdag 9 maart 2016 @ 00:05:16 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160533587
En opgeruimd weer open. Maar onder enorm voorbehoud. De volgende keer dat je het, dronken van aandacht, off the rails laat gaan is het over en uit.

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 09-03-2016 08:35:01 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160536022
Deezertje, welke users hadden zich aangeboden om iets met je te doen? Heb je contact met hen opgenomen om iets af te spreken deze week (en anders volgende week ivm te kort tijd)? Zo nee, wil je dat nu even doen?

Graag een inhoudelijke reactie. Dan kunnen we weer verder.
pi_160536047
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:45 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar Deezer je HEBT al mensen die het aanbieden hier, wat doe je nou moeilijk met een app??
Dan kan hij het nog even uitstellen.
pi_160536064
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:41 schreef Etsu het volgende:
Deezertje, welke users hadden zich aangeboden om iets met je te doen? Heb je contact met hen opgenomen om iets af te spreken deze week (en anders volgende week ivm te kort tijd)? Zo nee, wil je dat nu even doen?

Hij heeft geen tijd, als hij overdag hard aan zijn scriptie heeft gewerkt heeft hij de avond nodig om te sporten/ontspannen. En zaterdag heeft hij al plannen. :)
pi_160536068
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:05 schreef Copycat het volgende:
En opgeruimd weer open. Maar onder enorm voorbehoud. De volgende keer dat je het, dronken van aandacht, off the rails laat gaan is het over en uit.
Waarom uberhaubt dit topic weer openen? TS laat zijn topics alleen maar bestaan vanuit een behoefte aan aandacht, in welke vorm dan ook, en niet vanuit een hulpvraag of behoefte aan advies. Tips, adviezen en suggesties worden genegeerd.

Het valt op dat het voor veel users die graag willen helpen best frustrerend is dat er niets met hun goedbedoelde advies wordt gedaan, of dat er niet op wordt gereageerd door TS
pi_160536086
Ik denk omdat er dan andere topics worden vervuild.

Anyways, wmb kan Deezer zich weer melden als ie de huisarts bezocht heeft. Dan gebeurt er tenminste nog iets.
pi_160536088
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:49 schreef DoubleDip het volgende:
Ik denk omdat er dan andere topics worden vervuild.

Anyways, wmb kan Deezer zich weer melden als ie de huisarts bezocht heeft. Dan gebeurt er tenminste nog iets.
Als die gaat.
pi_160536111
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:49 schreef Etsu het volgende:

[..]

Als die gaat.
Ja daar heb je ook nog een punt. Laten we het hopen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 09:01:24 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160536150
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:46 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Waarom uberhaubt dit topic weer openen? TS laat zijn topics alleen maar bestaan vanuit een behoefte aan aandacht, in welke vorm dan ook, en niet vanuit een hulpvraag of behoefte aan advies. Tips, adviezen en suggesties worden genegeerd.

Het valt op dat het voor veel users die graag willen helpen best frustrerend is dat er niets met hun goedbedoelde advies wordt gedaan, of dat er niet op wordt gereageerd door TS
Dan kunnen die users hun eigen conclusies trekken en besluiten niet meer te reageren.
Verdere discussie hierover in FB. Hier veeg ik het.
pi_160536161
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan kunnen die users hun eigen conclusies trekken en besluiten niet meer te reageren.
Verdere discussie hierover in FB. Hier veeg ik het.
Ok dank voor je reactie :)
pi_160536167
Deezertje bewees gisteravond wederom dat hij enorm kinderlijk kan zijn. Hoe later het is, hoe vervelender hij wordt. Net een klein kind dat naar zijn bed moet. Ik had al voorspeld dat ook dit topicdeel in de vicieuze cirkel terecht zou komen. Hij begint zijn topics best goed en gaat met volle moed op zoveel mogelijk reacties in. Maar zodra het wat concreter wordt en er zelfreflectie aan de pas komt haakt hij af.

Ik hoop ook echt van harte dat Deezertje naar die afspraak gaat morgen, hoewel ik het eigenlijk betwijfel. Hij probeert ons en vooral zichzelf nog steeds voor de gek te houden dat het allemaal wel meevalt. Volgens mij denkt hij nog steeds dat het maar een kwestie van even wachten is voordat er eindelijk veranderingen komen. Echt dood zonde, want de tijd tikt door.
pi_160536191
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:04 schreef Bananenpap het volgende:
Volgens mij denkt hij nog steeds dat het maar een kwestie van even wachten is voordat er eindelijk veranderingen komen. Echt dood zonde, want de tijd tikt door.
Precies dit. Dingen lossen zich zelden vanzelf op. Je moet zelf wat van je leven maken.
  woensdag 9 maart 2016 @ 09:07:26 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160536199
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:04 schreef Bananenpap het volgende:
Deezertje bewees gisteravond wederom dat hij enorm kinderlijk kan zijn. Hoe later het is, hoe vervelender hij wordt. Net een klein kind dat naar zijn bed moet. Ik had al voorspeld dat ook dit topicdeel in de vicieuze cirkel terecht zou komen. Hij begint zijn topics best goed en gaat met volle moed op zoveel mogelijk reacties in. Maar zodra het wat concreter wordt en er zelfreflectie aan de pas komt haakt hij af.

Ik hoop ook echt van harte dat Deezertje naar die afspraak gaat morgen, hoewel ik het eigenlijk betwijfel. Hij probeert ons en vooral zichzelf nog steeds voor de gek te houden dat het allemaal wel meevalt. Volgens mij denkt hij nog steeds dat het maar een kwestie van even wachten is voordat er eindelijk veranderingen komen. Echt dood zonde, want de tijd tikt door.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160536478
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, volgens mij heeft hij dat gisteren ook wel min of meer aangegeven. Dat hij gaat wachten met externe hulp. Waarschijnlijk overdrijft zo'n huisarts en valt het allemaal wel mee.

Deezertje, hoe zijn je ouders in deze situatie? Weten ze dat je morgen naar de huisarts gaat?
pi_160536494
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

SPOILER
Ik weet het wel zeker.
pi_160536631
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:45 schreef Deezertje het volgende:
Ieder deel een stapje vooruit ;)

Ik wil wel melden dat ik niet manisch depressief ben als in hele dagen op bed blijven liggen en niet meer naar buiten durven.

[...]

En niet dat ik meteen een psycholoog of wat afschudt, maar ik heb nog wel degelijk goede dagen en inzichten.

[...]

Oftewel: ik ben niet dom en heb wel wat zelfinzicht hoor. ASS'ers zijn vaak slimmer dan de rest of zien in ieder geval 'bijzondere' verbanden of manieren hoe dingen beter of logischer kunnen :)
https://www.psychosenet.nl/manisch-depressief/

YEAH RIGHT!
pi_160536752
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:29 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat denk ik eerlijk gezegd ook, volgens mij heeft hij dat gisteren ook wel min of meer aangegeven. Dat hij gaat wachten met externe hulp. Waarschijnlijk overdrijft zo'n huisarts en valt het allemaal wel mee.

Deezertje, hoe zijn je ouders in deze situatie? Weten ze dat je morgen naar de huisarts gaat?
Ja dat weten ze. Maar ik ben niet depressief als in hele dagen op bed liggen, niemand onder ogen zien.. ik mis gewoon aansluiting (geen contact met medemensen) en voel mij nog niet echt klaar voor fulltime werk... Gisteren een goede daad verricht, of nou ja was niet zo moeilijk. Hele dag storing met treinen en hoor meisje tegenover me zeggen of haar trein wel rijdt dus ik zoek het ff op en zeg 'oh zo en zo kan je er alsnog komen' zij bedankt me en zegt tegen de meid langs haar"oh, dan blijf ik vannacht ook wel bij *naam vriend* want ik vertrouw de treinen 's avonds niet. Ik ben dus ook best behulpzaam als ik iets hoor waar ik het antwoord op weet :P Je hebt mensen die zeggen gewoon helemaal niks :')
pi_160536809
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja dat weten ze. Maar ik ben niet depressief als in hele dagen op bed liggen, niemand onder ogen zien.. ik mis gewoon aansluiting (geen contact met medemensen) en voel mij nog niet echt klaar voor fulltime werk... Gisteren een goede daad verricht, of nou ja was niet zo moeilijk. Hele dag storing met treinen en hoor meisje tegenover me zeggen of haar trein wel rijdt dus ik zoek het ff op en zeg 'oh zo en zo kan je er alsnog komen' zij bedankt me en zegt tegen de meid langs haar"oh, dan blijf ik vannacht ook wel bij *naam vriend* want ik vertrouw de treinen 's avonds niet. Ik ben dus ook best behulpzaam als ik iets hoor waar ik het antwoord op weet :P Je hebt mensen die zeggen gewoon helemaal niks :')
Aardig van je. Dat zeker. Goede stap.
De vraag is alleen of je het ook had gedaan als het een oude vrouw of een man was geweest, maar dat laten we in het midden.

En nu een antwoord op mijn vraag aub.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 09:55:00 ]
pi_160536849
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Aardig van je. Dat zeker. Goede stap.
De vraag is alleen of je het ook had gedaan als het een oude vrouw of een man was geweest, maar dat laten we in het midden.

En nu een antwoord op mijn vraag aub.
of ik morgen ga? natuurlijk. Ik kom mijn gemaakte afspraken altijd na en het is toch maar 10 minuten dus wat heb ik te verliezen?
pi_160536875
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

of ik morgen ga? natuurlijk. Ik kom mijn gemaakte afspraken altijd na en het is toch maar 10 minuten dus wat heb ik te verliezen?
Dat bedoelde ik niet.

quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:41 schreef Etsu het volgende:

woensdag 9 maart 2016 @ 10:00:26 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160536903
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:

Maar waarom kom je die afspraak überhaupt na als je nu toch al geen trek hebt in professionele hulp?
pi_160536922
quote:
5s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar waarom kom je die afspraak überhaupt na als je nu toch al geen trek hebt in professionele hulp?
Omdat ie wss zegt dat dit (overgang studie -> echte leven) voor iedereen een lastige fase is en daarmee het probleem ietwat gerelativeerd is ;)
pi_160536930
:')
  woensdag 9 maart 2016 @ 10:02:55 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160536932
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:02 schreef Deezertje het volgende:

Omdat ie wss zegt dat dit (overgang studie -> echte leven) voor iedereen een lastige fase is en daarmee het probleem ietwat gerelativeerd is ;)
En je dus alsnog niets hoeft te doen?

Maar als dat zijn advies is, dan heb jij niet alles verteld. Zou zeggen, print je topics uit en neem die mee
pi_160536944
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet.

[..]

Behalve yats geen idee. SV woont in Leeuwarden dus dat is een dagje uit op zich ;) Maar als iemand vrijdagmiddag naar
SPOILER
wilt DM mij ff. Of donderdagavond/vrijdagavond iets. (alsnog liefst rond eigen leeftijd :P) Strawberry?
pi_160536963
quote:

[..]

Die man (of vrouw) ziet heus wel dat er meer met jou aan de hand is hoor :') Staat ook gewoon in je dossier dat je autistisch bent.
pi_160536974
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Die man (of vrouw) ziet heus wel dat er meer met jou aan de hand is hoor :') Staat ook gewoon in je dossier dat je autistisch bent.
Ja en dus is het geen verassing dat ik geen vrienden of een sociaal leven heb opgebouwd? :') Er zijn ook ASS'ers met een normaal sociaal leven hoor.
  woensdag 9 maart 2016 @ 10:05:58 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160536975
quote:

Speechless.
pi_160536992
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja en dus is het geen verassing dat ik geen vrienden of een sociaal leven heb opgebouwd? :') Er zijn ook ASS'ers met een normaal sociaal leven hoor.
Oh sorry dat was de waarheid, die wil je niet horen. :')
  woensdag 9 maart 2016 @ 10:07:20 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160536994
quote:

En jij hebt geen sociaal leven, en dat valt niet onder het mom van "van studie - 'echte' leven"

Leuk dat zij dat wel hebbe,n maar jij bent er blijkbaar niet toe in staat. En dat dien je te vertellen.
pi_160536999
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dit ook nogal. Hier is het echt overduidelijk, ook al had je niks gezegd.

quote:

[..]

Ja maar daar hoor jij op dit moment niet bij. Dus is het een goed idee om hulp te zoeken zodat het straks misschien wel lukt.
pi_160537000
quote:
15s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Speechless.
Het is geen probleem wat met medicijnen is op te lossen. Studie afronden, verhuizen, mensen aanspreken, zijn allemaal dingen die ik zelf moet doen en een pilletje niet voor mij oplossen. Als je vrienden hebt kan je die eventueel nog inzetten als wingman of kan hij jou voorstellen aan iemand als je dat zelf niet doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')