quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Krijg ik een heel wetboek naar mijn kop geslingerd
Yats had trouwens zelfs voorgesteld je aan vrouwen voor te stellen.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:01 schreef yats het volgende:
[..]
IEDEREEN geeft je hier op FOK in diverse topics het advies om socialer te worden, vrienden te maken, uit te gaan en er zijn je zelfs verschillende aanbiedingen gedaan door fokkers etc maar het enige dat er uit jou komt is 'ja maar...' met vervolgens het zoveelste excuus. Vind je het gek dat jij je eenzaam voelt? Er is ook gewoon NIEMAND voor je en dat zal er ook NOOIT zijn als je je zo op blijft stellen. En dan doel ik niet alleen op die ene leuke vrouw die jij zo graag (in jouw woorden, tijdelijk is ook goed) hebt. Want dat die er niet gaat komen lijkt me evident...
Ik heb je meerdere malen een aantal vragen gesteld waarbij de bedoeling was dat je over jezelf en jouw posts/gedrag na zou gaan denken in de hoop dat het jou zou helpen te bereiken wat je wil (dan zijn wij hier ook van die topickaaps af en gaat t weer om mensen die echt iets met gegeven advies doen) maar daar is NOOIT een reactie op gekomen. Idem met mijn voorstel om gewoon een keer uit te gaan waarbij ik je aan wat mensen voor kon stellen, en ja, daar zaten ook vrouwen bij. Maar met bovenstaande post zeg je meer dan genoeg. Je voelt jezelf enorm verheven boven de meeste mensen. Waarom? Omdat je HBO journalistiek doet? Nou, ik heb nieuws voor je, dat hebben duizenden anderen ook gedaan en die komen ook niet aan de bak qua werk. Veel succes vast wat dat betreft! Daar naast zijn er hier genoeg mensen die slimmer, leuker of knapper dan jou zijn, dus waar je de arrogantie voor een dergelijke post vandaan haalt is mij een raadsel. Zie eerst maar eens een date te scoren en kom dan weer zeggen dat hier geen zelfverzekerde lekkere gozers op fok zitten.
Hé, je bent 25 en toekomstig journalist. Geef eens antwoord.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:50 schreef Bananenpap het volgende:
Even een serieuze vraag Deezer, want dit gaat weer helemaal nergens naar toe. Wat voor verhaal ga je nu morgen bij die huisarts vertellen?
Normale dingen. Ik praat(tequote:Op woensdag 9 maart 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar praten ze dan over? Lekkere wijven? Het leven? Hun vrouw, kinderen?
Tevens praat ik graag over het binnen één zin wisselen van verleden naar tegenwoordige naar verleden tijd, en hoe ontzettend fout dat is.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Normale dingen. Ik praat(te) bijvoorbeeld over mijn studie, over mijn werk, over mijn verhuizing, over een film die ik laatst had gezien, over een serie die ik aan het kijken was, over een spelletje dat ik had gespeeld, over ergens waar ik laatst was geweest, over dingen die ik interessant vindt, over culturele dingen, over vakanties, over sport, over eigenlijk alles wat mij maar boeit.
De mensen waar ik mee praat doen dat op hun beurt ook, en op die manier leer je elkaar beter kennen omdat je weet wat de ander interesseert en hoe hij over bepaalde dingen denkt.
Ze heeft iig dezelfde kuur gedaan als ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat zijn de gesprekken die je van strawberry verwacht te hebben?
Praten mannen en vrouwen onderling en met elkaar over dezelfde dingen?!quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Normale dingen. Ik praat(te) bijvoorbeeld over mijn studie, over mijn werk, over mijn verhuizing, over een film die ik laatst had gezien, over een serie die ik aan het kijken was, over een spelletje dat ik had gespeeld, over ergens waar ik laatst was geweest, over dingen die ik interessant vindt, over culturele dingen, over vakanties, over sport, over eigenlijk alles wat mij maar boeit.
De mensen waar ik mee praat doen dat op hun beurt ook, en op die manier leer je elkaar beter kennen omdat je weet wat de ander interesseert en hoe hij over bepaalde dingen denkt.
Maar daar ben ej op een gegeven moment over uitgepraat..En dan? Zij is een meisje, dus zou enkel over mannen en makeup horen te praten toch?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:59 schreef Deezertje het volgende:
Ze heeft iig dezelfde kuur gedaan als ik
Dat denk ik niet. Aangezien ik hoogst zelden in de keuken kom kan ik dit echter niet bevestigen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Praten mannen en vrouwen onderling en met elkaar over dezelfde dingen?!
quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:50 schreef Bananenpap het volgende:
Even een serieuze vraag Deezer, want dit gaat weer helemaal nergens naar toe. Wat voor verhaal ga je nu morgen bij die huisarts vertellen?
Journalisten die geen antwoord geven, de wereld op zijn kop.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:57 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hé, je bent 25 en toekomstig journalist. Geef eens antwoord.
Ik denk dat hij elke persoonlijke vraag als aanval ziet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Journalisten die geen antwoord geven, de wereld op zijn kop.Wel typerend voor deezer dat hij niet ingaat op vragen.
Komt dit door zijn asperger of is het luiheid?
Misschien moet je hem anders formuleren en er iets hypothetisch van maken?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat hij elke persoonlijke vraag als aanval ziet.
Kom op zeg. Wees eens eerlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon benieuwd naar de persoon achter. 0 verwachtingen.
Ja, ik ken genoeg vrouwen die bier lusten en ook die van voetbal houden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:04 schreef R-K het volgende:
Het gaat er toch om of er een klik is met iemand. Er zijn zat mannen die niets met bier, voetbal en auto's hebben en genoeg vrouwen die graag een biertje lusten, voetballen en passie hebben voor auto's. Iedereen is anders en het heeft 0,0 te maken met geslacht.
Goede vraag, stel strawberry wil je ontmoeten, waar wil je het dan over hebben, toch niet alleen maar over een kuur lijkt mijquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
Deezer, waar praat jij eigenlijk zelf graag over?
Zeg het maar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Journalisten die geen antwoord geven, de wereld op zijn kop.Wel typerend voor deezer dat hij niet ingaat op vragen.
Komt dit door zijn asperger of is het luiheid?
''stoornissen in het veelvuldig gebruik van oogcontact...'' Dus ik doe het juist te veel?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:29 schreef Koral het volgende:
[..]
Zeg het maar.
[..]
Punt 3 t/m 6 maar even achterwege gelaten
Deezer, waar praat jij graag over?quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
''stoornissen in het veelvuldig gebruik van oogcontact...'' Dus ik doe het juist te veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |