abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160542278
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Krijg ik een heel wetboek naar mijn kop geslingerd :P
:')

Eventueel kan hij met jou over dezelfde dingen praten als met Straw. :)

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 09:01 schreef yats het volgende:

[..]

IEDEREEN geeft je hier op FOK in diverse topics het advies om socialer te worden, vrienden te maken, uit te gaan en er zijn je zelfs verschillende aanbiedingen gedaan door fokkers etc maar het enige dat er uit jou komt is 'ja maar...' met vervolgens het zoveelste excuus. Vind je het gek dat jij je eenzaam voelt? Er is ook gewoon NIEMAND voor je en dat zal er ook NOOIT zijn als je je zo op blijft stellen. En dan doel ik niet alleen op die ene leuke vrouw die jij zo graag (in jouw woorden, tijdelijk is ook goed) hebt. Want dat die er niet gaat komen lijkt me evident...

Ik heb je meerdere malen een aantal vragen gesteld waarbij de bedoeling was dat je over jezelf en jouw posts/gedrag na zou gaan denken in de hoop dat het jou zou helpen te bereiken wat je wil (dan zijn wij hier ook van die topickaaps af en gaat t weer om mensen die echt iets met gegeven advies doen) maar daar is NOOIT een reactie op gekomen. Idem met mijn voorstel om gewoon een keer uit te gaan waarbij ik je aan wat mensen voor kon stellen, en ja, daar zaten ook vrouwen bij. Maar met bovenstaande post zeg je meer dan genoeg. Je voelt jezelf enorm verheven boven de meeste mensen. Waarom? Omdat je HBO journalistiek doet? Nou, ik heb nieuws voor je, dat hebben duizenden anderen ook gedaan en die komen ook niet aan de bak qua werk. Veel succes vast wat dat betreft! Daar naast zijn er hier genoeg mensen die slimmer, leuker of knapper dan jou zijn, dus waar je de arrogantie voor een dergelijke post vandaan haalt is mij een raadsel. Zie eerst maar eens een date te scoren en kom dan weer zeggen dat hier geen zelfverzekerde lekkere gozers op fok zitten.
Yats had trouwens zelfs voorgesteld je aan vrouwen voor te stellen.

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 15:19:32 ]
pi_160542316
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:50 schreef Bananenpap het volgende:
Even een serieuze vraag Deezer, want dit gaat weer helemaal nergens naar toe. Wat voor verhaal ga je nu morgen bij die huisarts vertellen?
Hé, je bent 25 en toekomstig journalist. Geef eens antwoord.
pi_160542337
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waar praten ze dan over? Lekkere wijven? Het leven? Hun vrouw, kinderen?
Normale dingen. Ik praat(te ;( ) bijvoorbeeld over mijn studie, over mijn werk, over mijn verhuizing, over een film die ik laatst had gezien, over een serie die ik aan het kijken was, over een spelletje dat ik had gespeeld, over ergens waar ik laatst was geweest, over dingen die ik interessant vindt, over culturele dingen, over vakanties, over sport, over eigenlijk alles wat mij maar boeit.

De mensen waar ik mee praat doen dat op hun beurt ook, en op die manier leer je elkaar beter kennen omdat je weet wat de ander interesseert en hoe hij over bepaalde dingen denkt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160542365
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Normale dingen. Ik praat(te ;( ) bijvoorbeeld over mijn studie, over mijn werk, over mijn verhuizing, over een film die ik laatst had gezien, over een serie die ik aan het kijken was, over een spelletje dat ik had gespeeld, over ergens waar ik laatst was geweest, over dingen die ik interessant vindt, over culturele dingen, over vakanties, over sport, over eigenlijk alles wat mij maar boeit.

De mensen waar ik mee praat doen dat op hun beurt ook, en op die manier leer je elkaar beter kennen omdat je weet wat de ander interesseert en hoe hij over bepaalde dingen denkt.
Tevens praat ik graag over het binnen één zin wisselen van verleden naar tegenwoordige naar verleden tijd, en hoe ontzettend fout dat is.
pi_160542366
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En wat zijn de gesprekken die je van strawberry verwacht te hebben?
Ze heeft iig dezelfde kuur gedaan als ik :)
pi_160542368
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Praten mannen en vrouwen onderling en met elkaar over dezelfde dingen?!
pi_160542383
Dat er iemand van hier na het lezen van al jouw topics überhaupt nog met je wil meeten is al een wonder op zich.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:00:30 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160542388
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:59 schreef Deezertje het volgende:

Ze heeft iig dezelfde kuur gedaan als ik :)
Maar daar ben ej op een gegeven moment over uitgepraat..En dan? Zij is een meisje, dus zou enkel over mannen en makeup horen te praten toch?
pi_160542390
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Praten mannen en vrouwen onderling en met elkaar over dezelfde dingen?!
Dat denk ik niet. Aangezien ik hoogst zelden in de keuken kom kan ik dit echter niet bevestigen.
pi_160542416
Dat iedereen ook weer serieus in gaat op die twisted hersenspinsels.

Deezer, geef eens antwoord:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:50 schreef Bananenpap het volgende:
Even een serieuze vraag Deezer, want dit gaat weer helemaal nergens naar toe. Wat voor verhaal ga je nu morgen bij die huisarts vertellen?
pi_160542451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hé, je bent 25 en toekomstig journalist. Geef eens antwoord.
Journalisten die geen antwoord geven, de wereld op zijn kop. 8)7 Wel typerend voor deezer dat hij niet ingaat op vragen.

Komt dit door zijn asperger of is het luiheid?
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:04:19 #237
374442 R-K
Jawohl!
pi_160542468
Het gaat er toch om of er een klik is met iemand. Er zijn zat mannen die niets met bier, voetbal en auto's hebben en genoeg vrouwen die graag een biertje lusten, voetballen en passie hebben voor auto's. Iedereen is anders en het heeft 0,0 te maken met geslacht.

En Deezertje: ik zou je dringend adviseren om gewoon tijdelijk te stoppen met FOK wat dit wordt niets, echt niets.
pi_160542481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:03 schreef syndroom het volgende:

[..]

Journalisten die geen antwoord geven, de wereld op zijn kop. 8)7 Wel typerend voor deezer dat hij niet ingaat op vragen.

Ik denk dat hij elke persoonlijke vraag als aanval ziet.
pi_160542552
-doe maar gewoon je advies voor jezelf houden-

[ Bericht 85% gewijzigd door motorbloempje op 09-03-2016 15:07:53 ]
pi_160542683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:04 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik denk dat hij elke persoonlijke vraag als aanval ziet.
Misschien moet je hem anders formuleren en er iets hypothetisch van maken?
pi_160542757
En je had Yats al lang en breed een berichtje kunnen sturen over wat zijn hobby's zijn, waar zijn interesses liggen en of dat een beetje met die van jou overeen komt. Je had allang gewoon digitaal even met hem kunnen spreken.

Face it: je wilt gewoon een vrouwelijke 'hulpverlener', met de constante stiekeme hoop dat zij ook verliefd op jou wordt.
pi_160542786
Deezertje, stel, heel hypothetisch gezien: de huisarts kan morgen niet en besluit over een uur even langs te komen. Wat zou je die beste man/vrouw dan allemaal vertellen? Ik zeg niet dat het gebeurt, maar puur hypothetisch gezien.
pi_160542843
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon benieuwd naar de persoon achter. 0 verwachtingen.
Kom op zeg. Wees eens eerlijk.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160542955
Deezer, waar praat jij eigenlijk zelf graag over?
pi_160542990
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:04 schreef R-K het volgende:
Het gaat er toch om of er een klik is met iemand. Er zijn zat mannen die niets met bier, voetbal en auto's hebben en genoeg vrouwen die graag een biertje lusten, voetballen en passie hebben voor auto's. Iedereen is anders en het heeft 0,0 te maken met geslacht.
Ja, ik ken genoeg vrouwen die bier lusten en ook die van voetbal houden.

En nee, dat zijn geen manwijven.
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:28:11 #246
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160543021
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
Deezer, waar praat jij eigenlijk zelf graag over?
Goede vraag, stel strawberry wil je ontmoeten, waar wil je het dan over hebben, toch niet alleen maar over een kuur lijkt mij
pi_160543046
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:03 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zeg het maar.

[quote]Voor een diagnose Asperger moet volgens DSM-IV-TR voldaan worden aan de volgende criteria:

1. Kwalitatieve beperkingen in de sociale interactie, zoals blijkt uit ten minste twee van de volgende items:

duidelijke stoornissen in het gebruik van veelvoudig non-verbaal gedrag, zoals oogcontact, gelaatsuitdrukking, lichaamshouding en gebaren om de sociale interactie te bepalen
er niet in slagen met leeftijdgenoten tot relaties te komen die passen bij het ontwikkelingsniveau
een tekort in het spontaan proberen met anderen plezier, bezigheden of prestaties te delen (bijvoorbeeld het niet laten zien, brengen of aanwijzen van voorwerpen die van betekenis zijn) afwezigheid van sociale of emotionele wederkerigheid

2. Beperkte, zich herhalende en stereotiepe patronen van gedrag, belangstelling en acitviteiten, zoals blijkt uit ten minste één van de volgende items:

sterke preoccupatie met één of meer stereotiepe en beperkte patronen van belangstelling die abnormaal is in intensiteit of aandachtspunt
duidelijk rigide vastzitten aan specifieke niet-funcionele routines of rituelen
stereotiepe en zich herhalende motorische maniërismen (bijvoorbeeld fladderen, draaien met hand of vingers of complexe bewegingen met het hele lichaam)
aanhoudende preoccupatie met delen van voorwerpen
[/quote]

Punt 3 t/m 6 maar even achterwege gelaten
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160543227
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:29 schreef Koral het volgende:

[..]

Zeg het maar.

[..]

Punt 3 t/m 6 maar even achterwege gelaten
''stoornissen in het veelvuldig gebruik van oogcontact...'' Dus ik doe het juist te veel?
pi_160543312
Dat zouden mensen je kunnen vertellen als je niet te bescheten was de hulp aan te pakken die je geboden wordt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160543324
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

''stoornissen in het veelvuldig gebruik van oogcontact...'' Dus ik doe het juist te veel?
Deezer, waar praat jij graag over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')