+ Speelt verbazingwekkend lekker weg, over het vaker schieten om te killen is makkelijk heen te kijken, veel tactische mogelijkheden, dark zone is spannend, ultiem tof in een party, fijne matchmaking.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat me om een paar regels per persoon, het is niet dat ik een dagdeel vraag
Dan rest alleen de DarkZone nog en de Daily Missions. Totdat er weer een PvE uitbreiding/update komt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:51 schreef maniack28 het volgende:
onduidelijk hoe de game gaat zijn nadat je level 30 bent en de missies hebt uitgespeeld.
Darkzone, Dailies/Weeklies, Hard-mode en challenge-mode voor de missies.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dan rest alleen de DarkZone nog en de Daily Missions. Totdat er weer een PvE uitbreiding/update komt.
Krijg je Phoenix alleen maar van named bosses? Want heb er al 57 van maar geen idee hoe ik eraan kom, niet veel bosses gekilled in DZ.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor elke named boss kreeg je 8 tot 15 credits en nu 1-3
Dailies enzo ookquote:Op zondag 13 maart 2016 18:44 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Krijg je Phoenix alleen maar van named bosses? Want heb er al 57 van maar geen idee hoe ik eraan kom, niet veel bosses gekilled in DZ.
Waarom speel je een spel dat totaal niet je ding is?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:36 schreef Studiotje het volgende:
Die missies zijn ook niet mis, denk je er bijna klaar mee te zijn is er nog een heel stuk![]()
Leuk spel verder, totaal niet mijn ding, maar de opzet vind ik erg leuk
quote:Op maandag 14 maart 2016 08:34 schreef Abdus18 het volgende:
kga maar langzaam, maar het is wel een gaaf spel
zelfs op een normal missie met een random pugger 4x dood gegaan omdat
van die flamethrower yellow mobs op je af rushte x)
Ja ben ook eens door een vriend "geboost" enige wat ik kon doen was achter muurtjes schuilenquote:Op maandag 14 maart 2016 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ga ook maar langzaam (level 6 nu), vriendlief is al lang en breed level 30
En dat werkt helaas totaal niet in missies, want hij neemt het gemiddelde level, dus alles one-shot mij dan
quote:Op maandag 14 maart 2016 08:38 schreef Abdus18 het volgende:
Ja ben ook eens door een vriend "geboost" enige wat ik kon doen was achter muurtjes schuilen
ach, dan maar langzaam aanhou ik het ook wat langer ermee vol
Normaal ben ik ook wel van het snel rushen etc.quote:Op maandag 14 maart 2016 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]helemaal mee eens
Ik had hem al gevraagd ook nog een char te maken om met mij mee te levelen, maar daar had hij geen zin inLekker dan. Ik had gewoon weinig tijd afgelopen week om te spelen.
Die deur kan je alleen binnen via die medical missie daar. Hij geeft hem sowieso aan op je map, ook als je niet in die missie zit.quote:Op maandag 14 maart 2016 10:48 schreef Tim_G het volgende:
Lvl-en gaat bij mij extreem langzaam. Is opzich geen punt ik verbaas me er alleen over dat er mensen allang lvl30 zijn. Maarja, vrouw, 2 kinderen, sporten...kost ook een hoop tijd!Maar ben volgens mij ruim 10 uur bezig en net lvl10 geworden. Net wel een hoop tijd verspeeld met het zoeken naar die gesloten deur tegenover je basis. Geen idee hoe ik er moet komen?!
Iemand een tip? Heb je er ook nog iets voor nodig om hem te openen? Ohja, de bazen aan het einde van de missies! Jezus wat loop ik daar iedere keer mee te kloten. Op normal heb ik al tig keer nodig, op hard kom ik solo amper voorbij de 'gewone' mobs.
Op hard mode moet je in een groep zijn johquote:Op maandag 14 maart 2016 10:48 schreef Tim_G het volgende:
Lvl-en gaat bij mij extreem langzaam. Is opzich geen punt ik verbaas me er alleen over dat er mensen allang lvl30 zijn. Maarja, vrouw, 2 kinderen, sporten...kost ook een hoop tijd!Maar ben volgens mij ruim 10 uur bezig en net lvl10 geworden. Net wel een hoop tijd verspeeld met het zoeken naar die gesloten deur tegenover je basis. Geen idee hoe ik er moet komen?!
Iemand een tip? Heb je er ook nog iets voor nodig om hem te openen? Ohja, de bazen aan het einde van de missies! Jezus wat loop ik daar iedere keer mee te kloten. Op normal heb ik al tig keer nodig, op hard kom ik solo amper voorbij de 'gewone' mobs.
Hehe! Dat vermoeden had ik wel. Maar vind solo spannender, maar dat spannende is snel weg wanneer je de eerste groep mobs al niet neer krijgt.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op hard mode moet je in een groep zijn joh
Hoeft niet hoor, heb ze solo gedaan op hard in mijn playthrough. Later in een party maar dan moet je tegen meer enemies vechten (meer mensen in je groep is meer enemies).quote:Op maandag 14 maart 2016 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op hard mode moet je in een groep zijn joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |