pc, ps4?quote:
gayquote:
Had vooral met de tijd te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dat is ook snel opgegeven? Geloof dat ik die Kosinsky wel 15 keer gedaan heb voordat ik hem neer kreeg!
Ik zit op 39 uur nu... sinds vorige week dinsdagquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:07 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je erin zitten voordat je lvl 30 was? Ik zit na 22 uur pas op lvl 12, ik loop ook altijd overal heen, smalle straatjes, deurtjes waardoor ik weer afdwaal van de mainquests. Misschien dat ik dat wat minder moet doen.
Dus iets meer dan een uur per lvl. Nou, dan moet ik er ff de gang in zetten, zit nu op bijna 2 uur per lvlquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zit op 39 uur nu... sinds vorige week dinsdag
Heb al weer heel de east-side compleet vwb collectibles en side-quests. Gisteravond met een vriend even de laatste 3 story-missions gedaan waardoor ik van 27 naar 30 ging.
ik heb 24 uur gespeeld en ben net level 30quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:20 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus iets meer dan een uur per lvl. Nou, dan moet ik er ff de gang in zetten, zit nu op bijna 2 uur per lvl
Ach meid.... Ik ben pas lvl 12, dusquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:08 schreef Jimbo het volgende:
had ik maar tijd om te levelen, nu pas lvl 23.. bijna 24
is 3 uur voor gereserveerd, dus nog even geduldquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onhandige tijd voor server maintenanceHoe lang duurt dat nog!
Kan ik eindelijk spelenZo typisch.
Maar vanmiddag kan ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:31 schreef Ceased2Be het volgende:
is 3 uur voor gereserveerd, dus nog even geduld
Ongelooflijk?! Hoe?! hoe?! hehehe!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb 24 uur gespeeld en ben net level 30
Idiote tijd! Doe dat lekker om 3 uur 's nachts!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onhandige tijd voor server maintenanceHoe lang duurt dat nog!
Kan ik eindelijk spelenZo typisch.
als je alle main-missies gewoon doorspeelt kom je daar idd sneller aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb 24 uur gespeeld en ben net level 30
En 3 uur 's-nachts is het weer een probleem voor een andere groep.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:51 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Idiote tijd! Doe dat lekker om 3 uur 's nachts!
Maatje heeft gisteren Division binnen gekregen, hij was vandaag vrij en ik ben altijd vrij dus dacht van lekker samen even er doorheen rennen. Nou.....dat ging dus niet
Ja, maar echt nog wel minder dan op een dinsdagochtend.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En 3 uur 's-nachts is het weer een probleem voor een andere groep.
Net of er zoveel mensen normaliter gamen op een dinsdagochtend.
Nee want dan zit je weer met Amerika te kijken die wakker wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:53 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ja, maar echt nog wel minder dan op een dinsdagochtend.
Spelen we wereldwijd allemaal op dezelfde servers dan? Lijkt me handig om dit toch onder te verdelen, dan loop je niet tegen deze vreemde situaties aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee want dan zit je weer met Amerika te kijken die wakker wordt.
Het zijn niet alleen de servers voor Nederland.
Lekker handig om updates te verspreiden idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:58 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Spelen we wereldwijd allemaal op dezelfde servers dan? Lijkt me handig om dit toch onder te verdelen, dan loop je niet tegen deze vreemde situaties aan.
Zelfde (azure)server-farm gok ik zo;quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:58 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Spelen we wereldwijd allemaal op dezelfde servers dan? Lijkt me handig om dit toch onder te verdelen, dan loop je niet tegen deze vreemde situaties aan.
Ik bedoelde meer een onhandige tijd voor mij, want nu had ik even de tijd om te spelen en dat heb ik niet zo veel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:51 schreef Tim_G het volgende:
Maatje heeft gisteren Division binnen gekregen, hij was vandaag vrij en ik ben altijd vrij dus dacht van lekker samen even er doorheen rennen. Nou.....dat ging dus niet
Ik heb er 30 uur over gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:07 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je erin zitten voordat je lvl 30 was? Ik zit na 22 uur pas op lvl 12, ik loop ook altijd overal heen, smalle straatjes, deurtjes waardoor ik weer afdwaal van de mainquests. Misschien dat ik dat wat minder moet doen.
heeft ook helemaal geen zin, want het enige wat je dan nog effectief kunt doen is klagen over gebrek aan content.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef Odaiba het volgende:
Dat game rushen is niks voor mij. Ben nog maar lvl 15 en nog niet in de dark zone geweest. Maar ik speel ook niet langer dan 1 a 2 uur op een doordeweekse dag. In totaal 20 uren gespeeld.
Tijdens de beta was er iedere dag onderhoud en dat was volgens mij tussen 20.00 en 23.00 in Australie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En 3 uur 's-nachts is het weer een probleem voor een andere groep.
Net of er zoveel mensen normaliter gamen op een dinsdagochtend.
Tja, dat is nu ook weer. Australië is 10 uur later. Ik zou ook niet vrolijk worden van onderhoud om 21u 's-avondsquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tijdens de beta was er iedere dag onderhoud en dat was volgens mij tussen 20.00 en 23.00 in Australie.
Dat vonden ze niet leuk daar.
Irritant als je met teamgenoten in de darkzone je sessie afsluit in een safehouse en je de volgende dag in je eentje weer de straat op moet.
twitter:TheDivisionGame twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 11:51:18The weekly maintenance is now complete and all servers are back online. Have fun! reageer retweet
Ga de DZ in, Je kunt matchmaken voor DZ en daar komen gewoon goede groepjes uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef Odaiba het volgende:
Dat game rushen is niks voor mij. Ben nog maar lvl 15 en nog niet in de dark zone geweest. Maar ik speel ook niet langer dan 1 a 2 uur op een doordeweekse dag. In totaal 20 uren gespeeld.
Waarom zou dit niet handig zijn? Wat is dat nu voor een onzin. Alsof dat niet zou kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker handig om updates te verspreiden idd.![]()
Dat er altijd mensen klagen ontkom je niet aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zelfde (azure)server-farm gok ik zo;
En kostentechnisch is dit veel praktischer
Overigens is dit zo'n beetje de standaard-maintenance-tijd voor MMO's dat gebeurd meestal in onze ochtend tussen 9 en 12. Omdat er dan, statistisch gezien, het minste aantal spelers getroffen wordt.
En de afgelopen 15 jaar is al gebleken dat, wanneer je het ook plant, mensen altijd aan het zeiken zijn als er onderhoud is.
ben je al weer hoger dan ik, zit net tegen level 8 aanquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Level 8 hier. Voor iedereen die klaagt dat ie geen tijd heeftEn als ik tijd heb, dan speel ik.
Gewoon solo, main missies en daarna encounters.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:50 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ongelooflijk?! Hoe?! hoe?! hehehe!![]()
Maar is er iets wat ik niet goed doe ofzo?! Van lvl 11 naar 12 duurde al een eeuwigheid.....en jij doet meer dan een lvl per uur. Gecooped of solo?
2D 8H 0Mquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:02 schreef byah het volgende:
13 uur gespeeld en nu lvl 14 volgens http://divisiontracker.com/
Joe, ik dm je even.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:37 schreef vault_tec het volgende:
vriend en ik zijn level 30. Zoeken 2 mensen die de dark zone in willen om npc's dood te maken en loot te vinden. Pm mij even bij interesse. Gaat om ps4.
Ik wil ook wel. Bonsie91 is nickname. 112k DPS 65k Health.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:37 schreef vault_tec het volgende:
vriend en ik zijn level 30. Zoeken 2 mensen die de dark zone in willen om npc's dood te maken en loot te vinden. Pm mij even bij interesse. Gaat om ps4.
Dat deden ze ook. Canadese tijd....quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:51 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Huh, die shit kan je ook gewoon zien in de uplay client hoor. En op de club.ubi website.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:02 schreef byah het volgende:
13 uur gespeeld en nu lvl 14 volgens http://divisiontracker.com/
Op lvl 30 nog geen enkel "murder squad" gezien in de afgelopen 2 dagen, niemand schiet op elkaar (is het ook niet waard). Extraction AI is wel echt tergend irritant, spawnt op sommige locaties gewoon naast je, ploep dood door shotgun (vooral bij de drukker bezette DZ03 extraction enzo, ugh... Clear je alles.... extracten... ennn daar zijn ze weer!).quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Lvl 30 DZ is heel anders, vooral omdat er meer murder squads rondlopen die veel beter gegeard zijn dan dat jij dat bent. Low level DZ is dat ook nog wel zo, maar dan gaat het om veel kleinere verschillen. veel beter te doen dus.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:50 schreef benjamin15 het volgende:
inmiddels level 30 bereikt, darkzone level 16 geloof ik. ik zoek samen met nog andere speler, nog 2 spelers om geregeld even de darkzone in te gaan en daily missies te doen. je hebt voor de Daily challenges wel een groep van 4 man nodig.
't gaat om de PS4 versie.
voeg anders toe:
bennjiweeridnge
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |