Dan krijg je gewoon level 10 tegenstanders in die missie.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:08 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hehe! Dat vermoeden had ik wel. Maar vind solo spannender, maar dat spannende is snel weg wanneer je de eerste groep mobs al niet neer krijgt.
Is de loot echt meer rewarding? is het zinvol om bv. de 1e lvl 3-5 missies nu nog eens op hard te doen nu ik lvl 10 ben?
Loot uit kistjes daarentegen levelt wel mee.quote:Op maandag 14 maart 2016 11:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon level 10 tegenstanders in die missie.
Ik heb per gebied alles gedaan (side missions en alle intel verzamelen) voordat ik naar het volgende gebied ging. Op de 60% van de game ben je dan echt overlevelled voor de sidequests.
Tot lvl 30 heb ik niet naar de loot gekeken.
Ja maar je gaat best snel omhoog qua level. Dus hoeveel nut heeft het als je een uur later nog beter spul vind als je weer een level omhoog gaat?quote:Op maandag 14 maart 2016 11:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Loot uit kistjes daarentegen levelt wel mee.
Ik haal al m'n gear uit drops en crafting (tot nu toe) en ben nu level 27.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja maar je gaat best snel omhoog qua level. Dus hoeveel nut heeft het als je een uur later nog beter spul vind als je weer een level omhoog gaat?
je kunt ze omsmeden naar hoger level bij het crafting stationquote:Op maandag 14 maart 2016 12:12 schreef Questular het volgende:
Heeft het zin je low level craft spullen te bewaren zodat je ze kunt gebruiken als je eenmaal lvl 30 bent? Of is alles wat je low level bij elkaar verzameld onbruikbaar op hoger level?
Ik wil je graag geloven maar ik kan me er niks bij voorstellen! Vind de playthrough op normal al lastig. Hoe kill jij 4 paarse cleaners die op jouw afkomen dan?quote:Op maandag 14 maart 2016 11:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, heb ze solo gedaan op hard in mijn playthrough. Later in een party maar dan moet je tegen meer enemies vechten (meer mensen in je groep is meer enemies).
Challenging heb ik nog niet solo geprobeerd, wil ik tzt wel een keer proberen als ik betere gear heb.
Sticky flash (mijn favoriet), melee runners eerst uitschakelen. Rest kan je kiten zodat je buiten de range van de vlammenwerper blijft.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:39 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven maar ik kan me er niks bij voorstellen! Vind de playthrough op normal al lastig. Hoe kill jij 4 paarse cleaners die op jouw afkomen dan?
Maar dan heb je het ook over talents die je met lvl 10 nog niet hebtquote:Op maandag 14 maart 2016 13:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Sticky flash (mijn favoriet), melee runners eerst uitschakelen. Rest kan je kiten zodat je buiten de range van de vlammenwerper blijft.
Laatste enemy even in leven laten zodat je je ability kan gebruiken bij de start van de volgende golf.
Eindbaas, schiet eerst de rest af en dan de eindbaas.
Je hebt talents waarbij je extra damage doet voor elke 2 meter die je van cover naar cover loopt, die gaat goed met een andere talent waarbij je damage reduction hebt bij een cover 2 cover beweging.
En dan kan je naast de Sticky flash, smart cover als 2e ability gebruiken.
Maar je kan het ook anders doen.
Ligt eraan welke dingen je eerst bouwtquote:Op maandag 14 maart 2016 13:31 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over talents die je met lvl 10 nog niet hebtGok ik zo. Zal die extra dmg eens opzoeken.
Omdat je lvl 30 bent..... DZ lvl is niet je gewone lvl he.. Zie het als reputationquote:Op maandag 14 maart 2016 07:17 schreef byah het volgende:
Ik kom lvl 30 enemies tegen als ik met lvl 12 DZ in ga, hoe kan dat?
Niet persequote:Op maandag 14 maart 2016 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op hard mode moet je in een groep zijn joh
Dan ben ik gewoon slecht, want mij lukt dat nietquote:
Voor als je met meer personen op een console speelt, kan iedereen zijn eigen ventje aanmaken.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:27 schreef rihago het volgende:
Waarom zou je meerdere characters aan willen maken? je kan on the fly je skills switchen?
Dat hele tactische en dingen verzamelen en schuilen, het is totaal niet wat ik normaal leuk vind. Ik wil doorgaan, rennen, knallen en klaar. Maar vind dit toch wel leuk, met een groepje samenwerken om er iets moois van te maken (alles kapodt knallen)quote:Op maandag 14 maart 2016 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom speel je een spel dat totaal niet je ding is?*nieuwsgierig
Dat is ook snel opgegeven? Geloof dat ik die Kosinsky wel 15 keer gedaan heb voordat ik hem neer kreeg!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:52 schreef Questular het volgende:
Gisteren voor het eerst een missie gewoon niet gehaald, na 4 pogingen heb ik het opgegevenDenk dat ik toch maar wat gear en weapon upgrades moet craften en het opnieuw proberen.
Hoeveel uur heb je erin zitten voordat je lvl 30 was? Ik zit na 22 uur pas op lvl 12quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:46 schreef Ceased2Be het volgende:
gisteravond level 30 gehaald. meteen de 2 dailies gedaan en de UN-missie op hardmode.
de laatste was hilarisch met 2 random amerikanen die erbij kwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |