Hoeveel tijd heb je eraan besteed om lvl 30 te worden? Of gaat het lvl-en in Darkzone sneller?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:02 schreef Friday12 het volgende:
Vanmiddag was ik halverwege de 29![]()
Nu weer thuis en ff darkzone farmen voor we 30 worden
In de Darkzone gaat het een stuk sneller. Wat je aan de levels hebt na darkzone level 30 weet ik niet. Misschien kan iemand me dat vertellenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:15 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je eraan besteed om lvl 30 te worden? Of gaat het lvl-en in Darkzone sneller?
50 is de max dacht ik gister ergens te zienquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:13 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
In de Darkzone gaat het een stuk sneller. Wat je aan de levels hebt na darkzone level 30 weet ik niet. Misschien kan iemand me dat vertellen?
Maak een snelkoppeling naar het spel en kies voor Windows 7 compatibility modus.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:36 schreef Albert86 het volgende:
Spel geïnstalleerd en wil het opstarten, gebeurt er niks als ik op de knop 'spelen' klik. Erg jammer. Iemand een idee? Heb het ook bij Ubi voorgelegd en hoop snel dat ze antwoord geven.
Ik speel op PC.
dan heb ik met mijn level 7 nog een lange weg te gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
50 is de max dacht ik gister ergens te zien
had gister eerst eentje die zijn microfoon/headset verkeerd had ingesteld, kreeg constant een pieptoon te horenquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:52 schreef Tim_G het volgende:
Level je sneller wanneer je in coop speelt? Ben nu pas lvl 5 en toch altijd wat huiverig om groepen te joinen met de kans op 12 jarige gillende dikke pubertjes.
bij mij valt het tot nu toe ook mee. Komt ook dat je de headset eigenlijk niet nodig hebt, nog niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:54 schreef Xummon het volgende:
[..]
had gister eerst eentje die zijn microfoon/headset verkeerd had ingesteld, kreeg constant een pieptoon te horen
daarna kreeg ik iemand waar ik alleen maar kleine kids op de achtergrond hoorde schrweeuwen
andere teammates waren wel chill
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:54 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.ign.com/videos(...)el-weapons-ign-plays
Mensen verwarren zich in reguliere lvls en DZ lvls.. regulier is 30 dz is 50quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 11 maart 2016 13:46 schreef Droopie het volgende:
Level 30 is voorlopig het maximum
30 uur ongeveerquote:vrijdag 11 maart 2016 10:15 schreef Tim_G het volgende:[/b]
[..]
Hoeveel tijd heb je eraan besteed om lvl 30 te worden? Of gaat het lvl-en in Darkzone sneller?
Je heb gear in de DZ waar je lvl 50 voor moet zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:13 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
In de Darkzone gaat het een stuk sneller. Wat je aan de levels hebt na darkzone level 30 weet ik niet. Misschien kan iemand me dat vertellen?
Dat doe je ook. Al heeft iedereen op de ps4 dezelfde "handicap" als het goed is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:36 schreef Abdus18 het volgende:
Hmm, misschien dit spel maar eens halen....Voor de PC of voor de PS4.... :x
heb toch altijd het idee dat ik met de muis makkelijker richt
die side encounters en kisten kunnen toch mats op lezen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:33 schreef Osiris024 het volgende:
Ik heb alle 3 mijn wings op 90% en kan verder geen XP meer verdienen in missies om ze tot 100% te krijgen ??
Hebben daar meer mensen last van ?
Niemand? Snif.quote:Op donderdag 10 maart 2016 06:59 schreef Pheno het volgende:
Ik zit te denken om een soort 'eerste indruk van The Division onder FOK'ers'-artikel te maken, zijn er mensen die in een paar regels hun eerste indruk willen laten weten en dat ik ze dan ook mag quoten voor het nageslacht?
Als ik alle groene , gele en blauwe sidemissies optel haal ik bij lange na niet de 1000 punten die ik nog nodig heb...........quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
die side encounters en kisten kunnen toch mats op lezen?
Het gaat me om een paar regels per persoon, het is niet dat ik een dagdeel vraagquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Fylaxx jullie crewlid, die heeft tijd zat.
Ubisoft Support laat zich weer van zijn slechtste kant zien, door een in eerste instantie ontkende language lock toch door te voeren op PC, dus ik kan al sinds release niksquote:
Nog een paar main missies waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:49 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Als ik alle groene , gele en blauwe sidemissies optel haal ik bij lange na niet de 1000 punten die ik nog nodig heb...........
Kisten met Base upgrades ?
Droopie: ik doe dit weekend liever the Division, dan Gwen van Poortenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat me om een paar regels per persoon, het is niet dat ik een dagdeel vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |