Alleen in de sale, en als je budgetgaming in de gaten houd valt het nog hard mee hoe goed die sale nu weer is met recente titels.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Als je ergens de kans krijgt (digitaal) goedkoop games te halen is het bij Steam wel.
Ubisoft zelf ook wel hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:09 schreef exile79 het volgende:
Ik ben vooral verrast dat het gewoon werkt. Kan Rockstar nog wat van leren.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:25 schreef dimmak het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1551616
Hier kan FOK! nog wat van leren. (Zie OP)
Hoe is het spel trouwens? kan ik hem kopen?
Mja, opzich is het leuk, maar ook heel veel nutteloze informatie imho. Veel hoort meer op een wiki thuis. Maar das mijn mening.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:25 schreef dimmak het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1551616
Hier kan FOK! nog wat van leren. (Zie OP)
Hoe is het spel trouwens? kan ik hem kopen?
Welk platform? Als het ps4 is zou ik wel kunnen helpenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:09 schreef exile79 het volgende:
Pfff, ik kap er maar even mee. Die missie in de subway, het lukt niet echt zeg maar. Op het einde al tien keer naar de tyfus geknald, pffff.
Ps4 ook. Morgen kijk ik wel weer verder. Misschien moet ik het sowieso niet in m'n eentje proberenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Welk platform? Als het ps4 is zou ik wel kunnen helpen
haha nee in een team is het makkelijkerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ps4 ook. Morgen kijk ik wel weer verder. Misschien moet ik het sowieso niet in m'n eentje proberen
Varieert per wapen en enemy.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:15 schreef DSS24 het volgende:
Maar zijn jullie blij met het spel? Voldoet het aan de verwachtingen? Zijn er min- pluspunten?
Mijn grootste vooroordeel is de hoeveelheid kogels je in iemand moet schieten voordat hij het loodje legt. Valt dit mee of tegen?
Spel is boven mijn verwachting. Minpunten vind ik dat je voor sommige sidemissions (hiervan krijg je blueprints) echo's moet kijken. Das wat saai maar dat is mijn mening natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:15 schreef DSS24 het volgende:
Maar zijn jullie blij met het spel? Voldoet het aan de verwachtingen? Zijn er min- pluspunten?
Mijn grootste vooroordeel is de hoeveelheid kogels je in iemand moet schieten voordat hij het loodje legt. Valt dit mee of tegen?
Gereekst.quote:
was al gisteren gedaan johquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gereekst.
Als mensen hun PSN/gamertag/Steam id's posten kunnen die ook in de OP, desgewenst.
Ja maar hij is nu extradubbelbonus gereekst, inclusief blokhakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |