quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind de donner nog steeds wel fijn.
heb ik echt niets meequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef McGrath het volgende:
en gelukkig zijn er veel sneakerwinkels in roffa
beetje tussen de tweede hands boeken rommelen in de slegte, wat werd ik toen irritant toen ik klein was en mijn vader daar weer uren aan het zoeken was maar sporadisch wat kocht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tja... misschien word ik gewoon oud en mis ik vroegah
Is dit waar? Lijkt me niet. Wel een baas, maar belastingtechnisch gezien onhandig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef Montelly het volgende:
Zo doe je dat.
© ANP
Enzo Knol heeft zo goed gevlogd dat hij een appartement in Zeist van 430.000 euro in cash heeft afgerekend. De vlogger hoefde niet bij de bank aan te kloppen voor een hypotheek, maar betaalde de koopsom uit zijn inkomsten van YouTube, meldt Quotenet dinsdag.
[ afbeelding ]
slegte jahquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje tussen de tweede hands boeken rommelen in de slegte, wat werd ik toen irritant toen ik klein was en mijn vader daar weer uren aan het zoeken was maar sporadisch wat kocht.
nee jij bent wereldvreemd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wrong on so many levels.
nee... die tijd is wel voorbij ja.. al was ik meer van de salomonquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zag jou dan ook niet echt op nikes lopen.
Ik vond daar ooit een boekje over een engelse voetbalclub en ik heb nog altijd spijt dat ik die niet heb gekocht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
slegte jahwinkel naar mijn hart O_ik spaar atlassen... heb ze vanaf 1783
vroegah vond je er nog weleens wat
tieten laten zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou veel fok!views krijgen ofnie
Beetje pakkende titel.
FOK!CHICK SHOWT PUSSY [GOES WRONG IN THE HOOD]quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Beetje pakkende titel.
Ik zou altijd kijken, ik kijk je snaps ook gewoon.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij zou direct kijken ofnie
Oh wacht heb geen tetten
Kleed je slettyquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Beetje pakkende titel.
Ja dit ga ik doen en dan echt met een katje in zo'n achterbuurt komenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FOK!CHICK SHOWT PUSSY [GOES WRONG IN THE HOOD]
Mannen zijn zooo makkelijkquote:
Zag je mn hyperactieve nichtjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou altijd kijken, ik kijk je snaps ook gewoon.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dit ga ik doen en dan echt met een katje in zo'n achterbuurt komen
Ja cash mag hier toch niet eens? Tis de VS niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit waar? Lijkt me niet. Wel een baas, maar belastingtechnisch gezien onhandig.
tuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mannen zijn zooo makkelijk
[..]
Zag je mn hyperactieve nichtje
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef Montelly het volgende:
Zo doe je dat.
© ANP
Enzo Knol heeft zo goed gevlogd dat hij een appartement in Zeist van 430.000 euro in cash heeft afgerekend. De vlogger hoefde niet bij de bank aan te kloppen voor een hypotheek, maar betaalde de koopsom uit zijn inkomsten van YouTube, meldt Quotenet dinsdag.
[ afbeelding ]
quote:
Weet niet meer waarom precies, maar het is voordeliger met hypotheek dan zonder en in 1x betalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja cash mag hier toch niet eens? Tis de VS niet.
Wow ziet erg erg weird uit in combinatie met die mond. Net alsof er allemaal onzichtbare touwtjes aan haar hoofd trekken.quote:
Waar staat dat, zoek het even uit ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja cash mag hier toch niet eens? Tis de VS niet.
Daar heb ik andere mensen voorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens een boek schrijven
Fucking raar ja, vraag me af wat ze heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow ziet erg erg weird uit in combinatie met die mond. Net alsof er allemaal onzichtbare touwtjes aan haar hoofd trekken.
Te vaak mishandeld vroeger of zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fucking raar ja, vraag me af wat ze heeft.
Ga je een makeup kanaal beginnen?quote:
Wat heerlijk relaxed man!quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow ziet erg erg weird uit in combinatie met die mond. Net alsof er allemaal onzichtbare touwtjes aan haar hoofd trekken.
Laatste keer dat ik er was heette het nog Ter Meulen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tja... misschien word ik gewoon oud en mis ik vroegah
Jezus, kind mag niet eens een tic hebben.quote:
genoeg ticcen gekregenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jezus, kind mag niet eens een tic hebben.
Dat is net iets te. Maar vind het zeker niet slecht!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |