is dat niet dezelfde shop als die daar bij metro beurs zit?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 keer geweest... wel leuke doughnut shop... Teun moest een roze
Ik heb negerzoen areolas met poffertjes tepels.quote:
ja ik denk het wel, niet echt grondig geïnspecteerdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
is dat niet dezelfde shop als die daar bij metro beurs zit?
yummmquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb negerzoen areolas met poffertjes tepels.
voornamelijk een luxe markt, die er altijd staat. en niet echt normale marktkramen, maar hippere dingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee. o ik zie dat t in Rotterdam is..is dat groter dan de zwarte markt?
vond het vooral heel drukquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
voornamelijk een luxe markt, die er altijd staat. en niet echt normale marktkramen, maar hippere dingen.
ik kom daar eigenlijk ook alleen voor vis en lamsvlees.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik denk het wel, niet echt grondig geïnspecteerd
moest vis hebben
Op grote markt @ grunn verkopen ze tyfuslekkere kibbelingquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kom daar eigenlijk ook alleen voor vis en lamsvlees.
precies, goeie viszaak, maar mijn eigen visboer is ook goed, en goedkoper...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kom daar eigenlijk ook alleen voor vis en lamsvlees.
Zal ik voor je halen? Moet je 'm wel van m'n fallus afknabbelenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
Zou nu echt graag een donut willen. Mn lief wil niet naar de ah
kom echt zelden nog in de stad eigenlijk, heb hieralles in de buurt, megastores alles...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja dat is daar altijd zo. Maar vind het toch altijd leuk om er doorheen te lopen
tfoequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal ik voor je halen? Moet je 'm wel van m'n fallus afknabbelen.
HAHAH EWquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal ik voor je halen? Moet je 'm wel van m'n fallus afknabbelen.
jij woont natuurlijk ook dichter bij alexander? Ik vind het leuk om soms door de stad te slenteren, beetje sjoppen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom echt zelden nog in de stad eigenlijk, heb hieralles in de buurt, megastores alles...
laatste keer viel me op dat er heel veel telefoonwinkels en wat modewinkeltjes zijn.. donner is echt kut geworden....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij woont natuurlijk ook dichter bij alexander? Ik vind het leuk om soms door de stad te slenteren, beetje sjoppen.
Ik vind de donner nog steeds wel fijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laatste keer viel me op dat er heel veel telefoonwinkels en wat modewinkeltjes zijn.. donner is echt kut geworden....
tja... misschien word ik gewoon oud en mis ik vroegahquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind de donner nog steeds wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |