Volgens mij wel. Meestal heb je toch een wand met zuurstofarm verpakt brood en 'normaal'/cheaper brood, dat komt apart binnen. Alle overige shit van die afdeling komt ingevroren binnen en wordt al dan niet afgebakken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey mmg hoe worden die donuts van de ah gemaakt, ook ontdooid en dat verkopen ze dan aan klant of ..
Srs vraag.
haha je sigquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk nog vaak naar je pics
Ik vroeg mij dus af, als ze het ondooien. Hoe dan, want sommige donuts zijn geglazuurd, dat gaat dan toch smeltenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Meestal heb je toch een wand met zuurstofarm verpakt brood en 'normaal'/cheaper brood, dat komt apart binnen. Alle overige shit van die afdeling komt ingevroren binnen en wordt al dan niet afgebakken.
?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nu moet t nog lopen, ik wacht in spanning af
.ps wie is simmons?
Blijkbaar niet. Ze zullen er wel wat op gevonden hebben hè. Volgens mij is het ontdooien ook diepvries > koeling > winkel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vroeg mij dus af, als ze het ondooien. Hoe dan, want sommige donuts zijn geglazuurd, dat gaat dan toch smelten
nja taarten met creme kun je ook invriezenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vroeg mij dus af, als ze het ondooien. Hoe dan, want sommige donuts zijn geglazuurd, dat gaat dan toch smelten
de zwarte markt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
zullen we in de markthal gaan lunchen?
1 keer geweest... wel leuke doughnut shop... Teun moest een rozequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
zullen we in de markthal gaan lunchen?
omg als dit niet samen snacken wordtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb die AH donuts en toevallig zijn ze in de bonus.
Neuj, alles is van mijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omg als dit niet samen snacken wordt
Ook een Barbie er bij zeker?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 keer geweest... wel leuke doughnut shop... Teun moest een roze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |