Scholiertjesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Dat moment dat 13jarige(ongeveer) jongetjes met hun keigrote rugzak en nerdbril langs je fietsen en je dan 10 meter verderop uit gaan schelden voor kut moslima en allahu akbar roepen en middelvinger opsteken.
Gooi gewoon je hoofdoek dan!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Dat moment dat 13jarige(ongeveer) jongetjes met hun keigrote rugzak en nerdbril langs je fietsen en je dan 10 meter verderop uit gaan schelden voor kut moslima en allahu akbar roepen en middelvinger opsteken.
Wtfquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Goed moment om die bom af te steken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Ontkomen ze net, sta je daar in Walhallaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goed moment om die bom af te steken.
Nou ze durfde sws pas toen ze 10 meter verder waren gefietst. Echt van die brugnerdjes met een rugzak die breder is dan hunzelf. Zie ik ze zo ie kleine middelvingers opsteken. Dacht euh oke.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wtf. Als ik het was geweest had ik ze gehoekt, 13 of niet
.
Braddie is opperscholier. Heeft zelfs zijn eigen zuipkeet van zijn ouders gekregen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou, jij bezit over het zelfde niveau als ik zo je reacties hier bekijk.
hoeveel druks heb je opquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:27 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb een nieuwe buurvrouw
Dat is zo'n vaginatarier
Verschrikkelijk wijf
kort haar
schreeuwt veel
Bôh !!
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou ze durfde sws pas toen ze 10 meter verder waren gefietst. Echt van die brugnerdjes met een rugzak die breder is dan hunzelf. Zie ik ze zo ie kleine middelvingers opsteken. Dacht euh oke.
hey bobquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:27 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb een nieuwe buurvrouw
Dat is zo'n vaginatarier
Verschrikkelijk wijf
kort haar
schreeuwt veel
Bôh !!
Mijn broer is echt zo lief he, alleen als mensen mij proberen pijn te doen niet. 1 van mijn broers dan, de andere boeit het nietquote:
Ik had ze getrapt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Tumblr-achtige figuren toch, die overal door getriggerd raken en overal hun eigen overtuiging moeten laten horen.quote:
Ik heb niet eens 's neven hierquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Gewoon morgen op dezelfde tijd opwachten met 12 neven.
Heb je door dat alleen jij jezelf grappig vindt en verder niemand?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Alle tieners zeggen NEE tegen drucks met C !!
Ah zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tumblr-achtige figuren toch, die overal door getriggerd raken en overal hun eigen overtuiging moeten laten horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |