wat ik spit is niet altijd tactisch, maar mijn chick is lijper dan 6 van je mattiesquote:
Fok-it zei laatst dat er een paar bijzitten die best oké zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Elan en Fok-it mag je gewoon bij de naam noemen hoor
Dat is wel lief van Fok-it.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Fok-it zei laatst dat er een paar bijzitten die best oké zijn.
Leuk toch netflix kidsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn nichtje van 5 wil dat we netflix kijken.![]()
![]()
Dus? Weet je hoeveel leuke dingen voor kinderen daarop staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
wat wil ze kijken dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Wow.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:19 schreef Rozevla het volgende:
Een champignon is een schimmel he
Dus als je beschimmelde champignons heb dan heb je eigenlijk gewoon extra champignons voor hetzelfde geld
Hij was er ook met die absurde quiz.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Fok-it zei laatst dat er een paar bijzitten die best oké zijn.
Ik heb het nooit gebruikt so idunnoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Weet je hoeveel leuke dingen voor kinderen daarop staan.
mijn nichtje van 7 keek al vanaf haar zesde naar van die sitecomsquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus? Weet je hoeveel leuke dingen voor kinderen daarop staan.
Dit is de derde keer in een maand tijd dat je dat zegt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was er ook met die absurde quiz.
En dat brengt me bij het volgende. Ik ben niet zo'n verkiezingskneus, ik ben blijven hangen door die Quiz die soms een halve SC was.
Je bent zelf een slap wijfquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef Rozevla het volgende:
Wat doet dat wijf met die slappe tieten in die spoiler dan
je bent gewoon een kneus in het algemeenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was er ook met die absurde quiz.
En dat brengt me bij het volgende. Ik ben niet zo'n verkiezingskneus, ik ben blijven hangen door die Quiz die soms een halve SC was.
echt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is de derde keer in een maand tijd dat je dat zegt?
das helemaal in Groningenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga Netflix kijken met het nichtje van opso
Klap zequote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Dat moment dat 13jarige(ongeveer) jongetjes met hun keigrote rugzak en nerdbril langs je fietsen en je dan 10 meter verderop uit gaan schelden voor kut moslima en allahu akbar roepen en middelvinger opsteken.
Gooi je slipper naar ze toequote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Dat moment dat 13jarige(ongeveer) jongetjes met hun keigrote rugzak en nerdbril langs je fietsen en je dan 10 meter verderop uit gaan schelden voor kut moslima en allahu akbar roepen en middelvinger opsteken.
Kut OP Kut TS Kut TT Kut mongoolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent gewoon een kneus in het algemeen
ik vind je geen kneus hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt?
tering, dit was mijn laatste krat pils
IK HEB GEEN NETFLIKSquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga Netflix kijken met het nichtje van opso
jij woont oook al daar?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan kan je ook netflix met mij komen kijken.
Lol.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Laat je broer ze klappen dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |