Door deze post heb ik mij, na jaren twijfelen, aangemeld voor krav magaquote:Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Deezertje het volgende:
Ingeschreven voor een sportcursusgeen makkelijke sport, maar iedereen start nieuw dus dat helpt wellicht. Iig niet de onwetende newbie daar als het goed is
Nee vandaag. Het is ook eigenlijk een combi van alles waar ik slecht in was tijdens de gymles vroegerquote:Op maandag 11 april 2016 01:03 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Door deze post heb ik mij, na jaren twijfelen, aangemeld voor krav maga![]()
Ben jij al begonnen?
Misschien lukt het nu welquote:Op maandag 11 april 2016 07:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee vandaag. Het is ook eigenlijk een combi van alles waar ik slecht in was tijdens de gymles vroegerDus weet niet waarom ik meedoe, maar misschien kan ik 'n drempel over
Nah, de sport is leuk, maar ik kan wel de technieken leren, maar het gebrek aan inzicht (informatie verwerken duurt langer) is niet handig.. Geef het volgende week nog een kans hoor. Mensen waren op zich wel leuk, maar wel een stuk jonger. (ik 25, anderen rond de 18/20).quote:
Hardlopen? Beginnersgroep in de buurt. Eventueel mensen in je omgeving met wie je wekelijks kan lopen. Eigenlijk wandelen wat je nu gaat doen, maar dan een tandje snellerquote:Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef Nijna het volgende:
Echt qua sport weet ik nog niet. Ik heb een tijd gegolft, doe ik op het moment heel weinig omdat het vrij veel tijd kost. Misschien als de kinderen iets groter zijn, als ik het vaker zou gaan doen dan zou ik nog wel weer ergens lid willen worden. Voor nu haal ik het er gewoon niet uit.
Wandelen doe ik echt heel graag. Maar hardlopen? Ik heb 't echt een kans gegeven, maar ik denk dat ik het lekker bij wandelen ga houdenquote:Op maandag 11 april 2016 23:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hardlopen? Beginnersgroep in de buurt. Eventueel mensen in je omgeving met wie je wekelijks kan lopen. Eigenlijk wandelen wat je nu gaat doen, maar dan een tandje snellerZelf heb ik een racefiets maar die heb ik dit jaar nog niet aangeraakt. Ik overweeg soms om weer te gaan badmintonnen, maar om dat echt een vaste avond in de week te doen staat mij tegen. Allicht dat ik daar later anders over denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben woensdag begonnen, ging wel goedquote:Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef Nijna het volgende:
Aiciu, leuk! Wanneer ga je beginnen met krav maga?
Deezertje, dat inzicht ga je vast ook wel meer krijgen als je het vaker doet, wat ik wil zeggen, niet te snel bedenken dat het je niet gaat lukken, het gaat om het plezier toch...
Ik hoop dat je je plekkie gaat vinden.
Ik heb net afgesproken om te gaan wandelen 1 keer per week. Maar weer een beetje in beweging komen zo na de winter.
Echt qua sport weet ik nog niet. Ik heb een tijd gegolft, doe ik op het moment heel weinig omdat het vrij veel tijd kost. Misschien als de kinderen iets groter zijn, als ik het vaker zou gaan doen dan zou ik nog wel weer ergens lid willen worden. Voor nu haal ik het er gewoon niet uit.
quote:Op zondag 17 april 2016 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Soort-van-repost uit het ADHD-topic (eigen post)
Even wat random schrijfsel over sensorische beleving.Tast en licht herken ik wel inderdaad. Ik heb sowieso wel iets met kleuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Landschappen zeker. Ik ben gek op berggebieden en mooie verzichten. Kan ook in Nederland zijn, bijvoorbeeld in de Beemster of een natuurgebied.N A P O L I
C A M P A N I A
Bergen en bos!quote:Op maandag 18 april 2016 22:55 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Tast en licht herken ik wel inderdaad. Ik heb sowieso wel iets met kleuren.
Landschappen zeker. Ik ben gek op berggebieden en mooie verzichten. Kan ook in Nederland zijn, bijvoorbeeld in de Beemster of een natuurgebied.
Irritante geluiden... hard en hoog en schelquote:Op zondag 17 april 2016 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Soort-van-repost uit het ADHD-topic (eigen post)
Even wat random schrijfsel over sensorische beleving.
Geen last vanquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:36 schreef Aiciu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van dat hele dunne plastic krijg ik echt de rillingen, ik laat het altijd een ander doen
Waarheid!quote:Maar softijs is toch veel lekkerder.
Dan heb je zo'n kartonsmaak eraanquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen last van
[..]
Waarheid!
Ohh, gewoon een hele beker softijs in je 1tje lekker leeglepelen
Die hoorntjes vind ik niet zo lekker smakenquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:57 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n kartonsmaak eraanGewoon lekker op een hoorntje zoals het hoort
Je hebt toch een servetquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die hoorntjes vind ik niet zo lekker smakenen ze lekken altijd (uit dat puntje
)
Ben ook niet zo'n fan van wafels, eet niet zo makkelijk.
Kartonsmaak vind ik reuze meevallen, maar het liefste maak ik mijn milkshakes zelf (de mijne zijn zo dik als softijs soms), voeg soms extra spul toe zoals fruit en drank
Waarom met een servet knoeien als ik met een beker helemaal niet hoef te knoeienquote:Op zondag 24 april 2016 02:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Je hebt toch een servetJe moet het puntje er ook niet afbijten haha.
Ik ben zelf best een zeur op het gebied van eten, ik lust veel maar karton, papier, plastic, blik nee dank jeik bedenk me nu net dat ik een stokje ook vies vind waarbij ik de kriebels krijg als ik dat proef van bijvoorbeeld een magnum. Maar eigenlijk is alleen het chocola van magnum lekker
![]()
Daar heb ik ook een hekel aan ja. Zeker als je zelf helemaal klaar of voorbereid bent op iets..quote:Op woensdag 27 april 2016 10:29 schreef Nijna het volgende:
Mag ik even mopperen dat ik echt strontchagerijnig wordt van gemaakte afspraken die gewoon niet nagekomen worden als het zo uitkomt...
O god, begin er maar niet over *zucht*quote:Op woensdag 27 april 2016 10:29 schreef Nijna het volgende:
Mag ik even mopperen dat ik echt strontchagerijnig wordt van gemaakte afspraken die gewoon niet nagekomen worden als het zo uitkomt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |