abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161338565
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:29 schreef summer2bird het volgende:
Echt een fijne dag.
Idem *highfive* :P
pi_161343312
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Deezertje het volgende:
Ingeschreven voor een sportcursus :) geen makkelijke sport, maar iedereen start nieuw dus dat helpt wellicht. Iig niet de onwetende newbie daar als het goed is ;)
Door deze post heb ik mij, na jaren twijfelen, aangemeld voor krav maga ^O^

Ben jij al begonnen?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161344214
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2016 01:03 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Door deze post heb ik mij, na jaren twijfelen, aangemeld voor krav maga ^O^

Ben jij al begonnen?
Nee vandaag. Het is ook eigenlijk een combi van alles waar ik slecht in was tijdens de gymles vroeger :') Dus weet niet waarom ik meedoe, maar misschien kan ik 'n drempel over :)
pi_161354667
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 07:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee vandaag. Het is ook eigenlijk een combi van alles waar ik slecht in was tijdens de gymles vroeger :') Dus weet niet waarom ik meedoe, maar misschien kan ik 'n drempel over :)
Misschien lukt het nu wel ^O^
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161354789
Ik had vanmiddag het afrondende gesprek met de psychiater voordat ze met een behandelplan komen.

Uit het psychodiagnostich onderzoek bleek dat ik: totaal niet kan stilzitten, zwaar ongeduldig ben, moeite heb met de concentratie, veel fouten maak bij makkelijke repeterende handelen, maar bij moeilijke dingen juist de tijd neem en dat dat dan wel goed gaat. En impulsief.

Nu ben ik heel benieuwd naar de diagnose :P Ik denk zelf iets van ASS-ADD ofzo.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161359674
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:04 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Misschien lukt het nu wel ^O^
Nah, de sport is leuk, maar ik kan wel de technieken leren, maar het gebrek aan inzicht (informatie verwerken duurt langer) is niet handig.. Geef het volgende week nog een kans hoor. Mensen waren op zich wel leuk, maar wel een stuk jonger. (ik 25, anderen rond de 18/20).
pi_161360584
Aiciu, leuk! Wanneer ga je beginnen met krav maga?

Deezertje, dat inzicht ga je vast ook wel meer krijgen als je het vaker doet, wat ik wil zeggen, niet te snel bedenken dat het je niet gaat lukken, het gaat om het plezier toch...
Ik hoop dat je je plekkie gaat vinden.

Ik heb net afgesproken om te gaan wandelen 1 keer per week. Maar weer een beetje in beweging komen zo na de winter :).
Echt qua sport weet ik nog niet. Ik heb een tijd gegolft, doe ik op het moment heel weinig omdat het vrij veel tijd kost. Misschien als de kinderen iets groter zijn, als ik het vaker zou gaan doen dan zou ik nog wel weer ergens lid willen worden. Voor nu haal ik het er gewoon niet uit.
Fake it till you make it...
  maandag 11 april 2016 @ 23:12:23 #188
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_161364445
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef Nijna het volgende:
Echt qua sport weet ik nog niet. Ik heb een tijd gegolft, doe ik op het moment heel weinig omdat het vrij veel tijd kost. Misschien als de kinderen iets groter zijn, als ik het vaker zou gaan doen dan zou ik nog wel weer ergens lid willen worden. Voor nu haal ik het er gewoon niet uit.
Hardlopen? Beginnersgroep in de buurt. Eventueel mensen in je omgeving met wie je wekelijks kan lopen. Eigenlijk wandelen wat je nu gaat doen, maar dan een tandje sneller :+ Zelf heb ik een racefiets maar die heb ik dit jaar nog niet aangeraakt. Ik overweeg soms om weer te gaan badmintonnen, maar om dat echt een vaste avond in de week te doen staat mij tegen. Allicht dat ik daar later anders over denk.
pi_161373284
Over hardlopen hoor je wel goede dingen ook mbt stemming enzo.
Ik heb het wel eens gedaan, maar ik vind het niet lekker, kreeg er last van van mijn knieën.
Als ik nog eens wil hardlopen dan denk ik dat ik toch eerst eens serieus moet kijken naar goede schoenen.
Zwemmen vind ik wat dat betreft wat minder belastend, dat vond ik ook wel lekker dus wellicht dat dat nog iets is om weer eens te gaan doen. Maar nu eerst aan de wandel en vaker de fiets pakken en dan zien we wel weer verder :), niet alles tegelijk.
pi_161375528
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:12 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Hardlopen? Beginnersgroep in de buurt. Eventueel mensen in je omgeving met wie je wekelijks kan lopen. Eigenlijk wandelen wat je nu gaat doen, maar dan een tandje sneller :+ Zelf heb ik een racefiets maar die heb ik dit jaar nog niet aangeraakt. Ik overweeg soms om weer te gaan badmintonnen, maar om dat echt een vaste avond in de week te doen staat mij tegen. Allicht dat ik daar later anders over denk.
Wandelen doe ik echt heel graag. Maar hardlopen? Ik heb 't echt een kans gegeven, maar ik denk dat ik het lekker bij wandelen ga houden :+
pi_161381996
Wandelen is net zo gezond. Zeker met het weer van afgelopen dagen is het prima te doen.

Ik loop zelf 4 keer per dag. Meestal 2 rondjes van ruim een uur en 2 iets kortere rondjes.
pi_161482835
Soort-van-repost uit het ADHD-topic (eigen post)

Even wat random schrijfsel over sensorische beleving.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161536942
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:45 schreef Nijna het volgende:
Aiciu, leuk! Wanneer ga je beginnen met krav maga?

Deezertje, dat inzicht ga je vast ook wel meer krijgen als je het vaker doet, wat ik wil zeggen, niet te snel bedenken dat het je niet gaat lukken, het gaat om het plezier toch...
Ik hoop dat je je plekkie gaat vinden.

Ik heb net afgesproken om te gaan wandelen 1 keer per week. Maar weer een beetje in beweging komen zo na de winter :).
Ik ben woensdag begonnen, ging wel goed :)
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161537181
Ik heb zelf een tijdje aan atletiek gedaan op de sprint onderdelen, alleen ik ben gestopt wegens een blessure aan mijn schenen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161537646
quote:
2s.gif Op zondag 17 april 2016 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tast en licht herken ik wel inderdaad. Ik heb sowieso wel iets met kleuren.
Landschappen zeker. Ik ben gek op berggebieden en mooie verzichten. Kan ook in Nederland zijn, bijvoorbeeld in de Beemster of een natuurgebied.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161541399
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:55 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Tast en licht herken ik wel inderdaad. Ik heb sowieso wel iets met kleuren.
Landschappen zeker. Ik ben gek op berggebieden en mooie verzichten. Kan ook in Nederland zijn, bijvoorbeeld in de Beemster of een natuurgebied.
Bergen en bos! _O_
Natuur vind ik mooi, maar een oude binnenstad vind ik ook weer mooi :)
pi_161549615
quote:
2s.gif Op zondag 17 april 2016 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

Irritante geluiden... hard en hoog en schel :{

Een stofzuiger met een hoge piep erin, ik heb in de winkel gevraagd of ik eerst de stofzuiger die we op het oog hadden kon horen voor we hem kochten. Ik hoor ook de piep in de stofzuiger van de buurvrouw, maar dan is het geluid gelukkig zodanig gedempt dat ik dat nog wel trek.

Herhalende geluiden.

Eetgeluiden (kauwen, smakken, slikken), vooral als ik zelf klaar ben en er om me heen nog gegeten wordt, dan kan ik daar zo geprikkeld door raken dat ik soms gewoon niet aan tafel kan blijven zitten. Overigens maakt niet iedereen storende geluiden zeg maar.

Labeltjes kan ik redelijk hebben over het algemeen.
Wol, daar werd ik helemaal gestoord van vroeger, de jeuk :{
Heel vies om vast te houden vind ik klei, vooral die met van die korreltjes erin *ril*, zand eigenlijk hetzelfde.
Kleding en zeker ook schoenen moeten gewoon goed zitten.

En licht, ik draag het liefst een zonnebril als de zon schijnt, het is me gauw te fel. Hoewel ik de warmte van de zon dan wel weer lekker vindt.
pi_161644996
Ik kan niet tegen van dat ijspapier brr.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161645820
ijspapier?
pi_161654079
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 09:18 schreef Nijna het volgende:
ijspapier?

Van dat hele dunne plastic krijg ik echt de rillingen, ik laat het altijd een ander doen :P
Maar softijs is toch veel lekkerder.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161654414
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:36 schreef Aiciu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Van dat hele dunne plastic krijg ik echt de rillingen, ik laat het altijd een ander doen :P
Geen last van :P
quote:
Maar softijs is toch veel lekkerder.
Waarheid! _O-

Ohh, gewoon een hele beker softijs in je 1tje lekker leeglepelen _O_
pi_161654509
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geen last van :P

[..]

Waarheid! _O-

Ohh, gewoon een hele beker softijs in je 1tje lekker leeglepelen _O_
Dan heb je zo'n kartonsmaak eraan :r Gewoon lekker op een hoorntje zoals het hoort :9
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161654583
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:57 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dan heb je zo'n kartonsmaak eraan :r Gewoon lekker op een hoorntje zoals het hoort :9
Die hoorntjes vind ik niet zo lekker smaken ;( en ze lekken altijd (uit dat puntje :X ) :P
Ben ook niet zo'n fan van wafels, eet niet zo makkelijk.
Kartonsmaak vind ik reuze meevallen, maar het liefste maak ik mijn milkshakes zelf (de mijne zijn zo dik als softijs soms :P ), voeg soms extra spul toe zoals fruit en drank *O*
pi_161665531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die hoorntjes vind ik niet zo lekker smaken ;( en ze lekken altijd (uit dat puntje :X ) :P
Ben ook niet zo'n fan van wafels, eet niet zo makkelijk.
Kartonsmaak vind ik reuze meevallen, maar het liefste maak ik mijn milkshakes zelf (de mijne zijn zo dik als softijs soms :P ), voeg soms extra spul toe zoals fruit en drank *O*
Je hebt toch een servet :P Je moet het puntje er ook niet afbijten haha.
Ik ben zelf best een zeur op het gebied van eten, ik lust veel maar karton, papier, plastic, blik nee dank je :{w ik bedenk me nu net dat ik een stokje ook vies vind waarbij ik de kriebels krijg als ik dat proef van bijvoorbeeld een magnum. Maar eigenlijk is alleen het chocola van magnum lekker :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161668916
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 02:45 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Je hebt toch een servet :P Je moet het puntje er ook niet afbijten haha.
Ik ben zelf best een zeur op het gebied van eten, ik lust veel maar karton, papier, plastic, blik nee dank je :{w ik bedenk me nu net dat ik een stokje ook vies vind waarbij ik de kriebels krijg als ik dat proef van bijvoorbeeld een magnum. Maar eigenlijk is alleen het chocola van magnum lekker :P
Waarom met een servet knoeien als ik met een beker helemaal niet hoef te knoeien :P

Die stokjes vind ik trouwens ook vies _O- :N
Neu, doe mij die roomijsvulling maar :P
  zondag 24 april 2016 @ 11:28:03 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161669062
Hier mag het best wat meer on topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161746649
Mag ik even mopperen dat ik echt strontchagerijnig wordt van gemaakte afspraken die gewoon niet nagekomen worden als het zo uitkomt... :{
pi_161746794
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:29 schreef Nijna het volgende:
Mag ik even mopperen dat ik echt strontchagerijnig wordt van gemaakte afspraken die gewoon niet nagekomen worden als het zo uitkomt... :{
Daar heb ik ook een hekel aan ja. Zeker als je zelf helemaal klaar of voorbereid bent op iets..
pi_161747187
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:29 schreef Nijna het volgende:
O god, begin er maar niet over *zucht*

Heeft zoveel gedoe opgeleverd hier _O-

SPOILER
  zondag 1 mei 2016 @ 11:19:29 #210
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_161842161
K

[ Bericht 27% gewijzigd door Woods op 01-05-2016 15:23:39 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')