Ik denk dat die er hier met 3 maanden al wel af was? J heeft m nooit gehad, die dronk liever om 3 uur 's nachts, F sliep toen door... Ik zou gewoon afgaan op je kindje, als ze er niet meer wakker voor wordt, dan niet meer geven?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
hm flesvoeding vraag: weet iemand wanneer de avondfles (van 23u) eraf mag/zou kunnen? Gaat dat op gewicht, leeftijd of waar wordt het globaal op gebaseerd? Of moet je echt wachten tot je kindje zelf aangeeft dat ie niet nodig meer nodig is?
Dat zijn geen grappen. Maar je je weet ook wat ze zeggen 'Duitsers maken geen grappen'quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
de duutser was 3 dagen - 2 nachten weg, en ik had een supervrolijke baby. Nu is hij terug, en heb ik een super kranky baby. Ik zie een verband...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk verband?quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
de duutser was 3 dagen - 2 nachten weg, en ik had een supervrolijke baby. Nu is hij terug, en heb ik een super kranky baby. Ik zie een verband...
duutser weg-gelukkige baby.quote:
Kijk uit hoor. Zometeen hou ik je er nog aan!quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:19 schreef kazy het volgende:
Wij hebben ook een blond kind gebakken met grijzige ogen, terwijl wij beiden donker haar hebben en man blauwe en ik bruine ogen. Op zich was mijn man ook zo blond als baby dus dat kan nog veranderen. Oogkleur heb ik geen idee van wat het gaat worden!
Razz wat een mooie foto![]()
voor de man van LB
En Fap zorg goed voor jezelf(Ik woon in dezelfde stad, dus in het ergste geval sta ik bij je op de stoep met een tuinslang om je schoon te maken (of anders met een kop thee en koekjes
))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nogal een ding wat je daar zegt... Is hij heel gespannen in de omgang met baby?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
duutser weg-gelukkige baby.
duutser hier - ongelukkige baby.
Gelukkig was na een wandeling en een dutje de wereld weer een beetje beter voor de kleine, er konden flink wat lachjes af...
Jagar, dat was mijn vraag ook eigenlijk ja, was het meer een grapje over iets dat toeval is of heb je echt het gevoel dat het anders is?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat is nogal een ding wat je daar zegt... Is hij heel gespannen in de omgang met baby?
Dankjewel! Ik denk dat het komt door het bloedverlies na de bevalling. Bijna 2 liter bloed verloren, daar moet ik nog van herstellenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:26 schreef faptist het volgende:
Oh razz.. Wat een plaatje. Hoop dat hij ook zo'n schattig pluisje wordt![]()
Qat vervelend dat jij je eigenlijk nog zo van de wereld voelt. Hoe komt dat?
Sterkte
quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:36 schreef Sara82 het volgende:
Haha Jagar, zou ie bang zijn dat ie mams aandacht moet delen met "that other guy"?![]()
Hier lijken de ogen blauw te worden. En dat terwijl ze de eerste weken zo donker leken dat ze op de foto's bijna zwart zijn..! Was er van overtuigd dat ze bruin zouden worden, zoals die van mijn man. Maar niet dus. Nou, wie weet verandert het weer.
Mijn hoofd had sowieso bedacht dat een jongen op mijn man zou lijken. Moest dus best even wennen dat hij zo op mij leek.Hahah dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lag de eerste tijd alleen maar te knipperen van "Twee druppels water met mijn oude babyfoto's" toen hij iets kaler werd dacht ik tijdens het borstvoeden: "Freaky, mijn jongste zusje zo aan de tiet"![]()
Ondertussen heeft hij ook veel weg van mijn meneerEn het went
Schudden voor gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |