abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:54:32 #211
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160562571
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
hm flesvoeding vraag: weet iemand wanneer de avondfles (van 23u) eraf mag/zou kunnen? Gaat dat op gewicht, leeftijd of waar wordt het globaal op gebaseerd? Of moet je echt wachten tot je kindje zelf aangeeft dat ie niet nodig meer nodig is?
Ik denk dat die er hier met 3 maanden al wel af was? J heeft m nooit gehad, die dronk liever om 3 uur 's nachts, F sliep toen door... Ik zou gewoon afgaan op je kindje, als ze er niet meer wakker voor wordt, dan niet meer geven?
pi_160563001
Wij hebben ook een blond kind gebakken met grijzige ogen, terwijl wij beiden donker haar hebben en man blauwe en ik bruine ogen. Op zich was mijn man ook zo blond als baby dus dat kan nog veranderen. Oogkleur heb ik geen idee van wat het gaat worden!

Razz wat een mooie foto O+

o|O voor de man van LB

En Fap zorg goed voor jezelf :* (Ik woon in dezelfde stad, dus in het ergste geval sta ik bij je op de stoep met een tuinslang om je schoon te maken (of anders met een kop thee en koekjes :+ ))
pi_160563087
de duutser was 3 dagen - 2 nachten weg, en ik had een supervrolijke baby. Nu is hij terug, en heb ik een super kranky baby. Ik zie een verband... :X
pi_160563091
Wij hebben allemaal donkere ogen en haren hier in huis Dus grijs/blauwe ogen en lichte haren lag niet echt in de lijn der verwachting :P Maar wie weet wat de kleur gaat worden, ik zie iedere dag een andere kleur lijkt wel :) Kan tot een jaar of zo toch?
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_160563108
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
de duutser was 3 dagen - 2 nachten weg, en ik had een supervrolijke baby. Nu is hij terug, en heb ik een super kranky baby. Ik zie een verband... :X
Dat zijn geen grappen. Maar je je weet ook wat ze zeggen 'Duitsers maken geen grappen' ;)
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:33:54 #216
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160563269
Mijn baby is alleen nog maar blij als hij eet

:')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_160563310
Haha Jagar, zou ie bang zijn dat ie mams aandacht moet delen met "that other guy"? ;)

Hier lijken de ogen blauw te worden. En dat terwijl ze de eerste weken zo donker leken dat ze op de foto's bijna zwart zijn..! Was er van overtuigd dat ze bruin zouden worden, zoals die van mijn man. Maar niet dus. Nou, wie weet verandert het weer.

Mijn hoofd had sowieso bedacht dat een jongen op mijn man zou lijken. Moest dus best even wennen dat hij zo op mij leek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160563402
Wauw Razz, je knappe kindjes! Zel lijken echt op elkaar ja! C. is wel echt de jongetjesversie van A.

LB inderdaad nog maar een keer over hebben wanneer jullie minder moe zijn?

Die fles om 23:00 uur heeft K. na de eerste maand ofzo al niet meer gehad. Die moesten we er voor wakker maken en dan nam ie geen druppel ging ie alleen maar heel hard van huilen. Hij sliep al heel snel van 19 tot 7 en dronk overdag gewoon wat meer. Ik zou dus gewoon blijven aanbieden en als ze niet meer wil geeft ze dat vast vanzelf aan.

Ik maak blijkbaar meisjes met donker haar en donkere ogen en jongetjes met blauwe ogen en lichte haartjes. Hadden we niet verwacht, want zowel vriend als ik hebben bruine ogen en donkere haren, dochter dus ook al meteen vanaf geboorte en nu hebben we toch echt 2 zoons met blauwe ogen en lichte haren. Grappig hoe dat kan verschillen.

En voor LuDann en Fap een dikke :* alles is verder wel gezegd denk ik.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160563581
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Welk verband?
pi_160564760
Na drie drama nachten vannacht eindelijk weer wat bij kunnen tanken! Zo raar hoe snel je went aan nachten met maar twee korte voedingen, dan een paar slechte nachten hakt er echt in. Ik werd vannacht wakker met O naast me, en moest diep graven om me te herinneren wanneer ik hem eruit had gehaald.

Malteser, is het gelukt met de mail? Zoiets schrijven klinkt een stuk makkelijker dan dat het daadwerkelijk is. Ik hoop dat de boodschap nu iig wel goed begrepen wordt.

LuDann, fijn dat je alweer thuis bent en doe wel rustig aan, succes met het herstel en het weer opbouwen van de bv.

Fap, je meisje ziet er erg tevreden uit! En is samen douchen/in bad geen optie?

Bloesem, ik vind de spekrolletjes van N nog wel meevallen. Als ik O in dezelfde hoek fotografeer heeft hij dezelfde spekkies en gebrek aan nek, en hij kan best een extra kilo gebruiken. Wel een leuke foto! Ik ga morgen voor het eerst met O babyzwemmen (nadat hij zwemmen in CP na vijf minuten erg stom vond niet meer gedaan). Ben benieuwd of hij het leuk vind, en of ik nog bekenden tegen kom van het zwangerschapszwemmen. Normaal heb ik geen auto op vrijdag dus kom ik er niet.
pi_160566313
Fap, douchen was hier het enige dat ik altijd deed. Toen N. nog 10+ uur per dag huilde (krijste) liet ik haar 10 minuten liggen om er gewoon even uit te zijn. Ik heb me heel schuldig gevoeld, maar anders was ik echt helemaal gek geworden. Je moet wel aan jezelf blijven denken! :* Wat is je meisje toch een leukerd! O+

Mijn baby is net papa, kan niet missen, lijkt gelukkig niet op de buurman. :D

Ik vrees dat ik N.'s buikgriep aan het overnemen ben. Ik ben al de hele dag bezig met niet op leerlingen kotsen. :') Tot nu toe gaat dat wel goed trouwens, maar wat zal ik blij zijn als het zo 4 uur is. *O*

N. lijkt weer helemaal beter gelukkig, ze is alleen nog wat sloom en eet haar vaste voeding nog niet zo heel goed, alle flessen gaan prima gelukkig! ^O^
pi_160567426
Och kijk ik zo over de foto van Razz heen. Wat een mooierds maak jij!

LB, ja doei zeg, het is ook zijn kind. Straks met gewone bv is het makkelijker, maar dit is killing.

Selvaria, stay strong, nog ff! (En beterschap!)
pi_160567678
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Welk verband?
duutser weg-gelukkige baby.
duutser hier - ongelukkige baby.

Gelukkig was na een wandeling en een dutje de wereld weer een beetje beter voor de kleine, er konden flink wat lachjes af...
pi_160569745
Raypleyen jullie ook stamppot?
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:40:03 #225
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160569812
Wat voor stamppot? Ik geef nog geen kool, ik volg het schema van borstvoeding.com, maar ik geef wel de aardappelen uit de stamppot.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_160569838
Yep, waarom niet? Nog geen koolsoorten inderdaad, maar hutspot bijvoorbeeld kan prima.
  donderdag 10 maart 2016 @ 17:46:26 #227
409579 LuDann
All the way
pi_160569933
Ik heb laatst knolselderijpuree geprobeerd met Rapley, ze keek vooral erg verbaasd. :P
pi_160570002
Oja, kool, nm :')

Maar geef je dan een bakje stamppot en klaaien ze een eind weg? (Omdat het zachter is dan normaal, geen brokken)
pi_160570226
Ik flats dat gewoon op haar plankje, net als dikke Griekse Yoghurt. Het zal je verbazen hoe inventief ze worden als ze hun zinnen erop gezet hebben. :D
pi_160570257
Yoghurt doe ik trouwens vaker gewoon met een lepeltje hoor. Misschien niet helemaal Rapley-proof, maar vaak denk ik pas na het poetsen aan het toetje en dan heb ik geen zin om weer van voor af aan te beginnen. :P
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:26:49 #231
335643 faptist
Maakt fouten
pi_160570704
Oh razz.. Wat een plaatje. Hoop dat hij ook zo'n schattig pluisje wordt O+
Qat vervelend dat jij je eigenlijk nog zo van de wereld voelt. Hoe komt dat?
Sterkte :*

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:19 schreef kazy het volgende:
Wij hebben ook een blond kind gebakken met grijzige ogen, terwijl wij beiden donker haar hebben en man blauwe en ik bruine ogen. Op zich was mijn man ook zo blond als baby dus dat kan nog veranderen. Oogkleur heb ik geen idee van wat het gaat worden!

Razz wat een mooie foto O+

o|O voor de man van LB

En Fap zorg goed voor jezelf :* (Ik woon in dezelfde stad, dus in het ergste geval sta ik bij je op de stoep met een tuinslang om je schoon te maken (of anders met een kop thee en koekjes :+ ))
Kijk uit hoor. Zometeen hou ik je er nog aan! *)

Visualz.. O+
Of heb je een grasveld tuinslang met zo'n opzetstuk waardoor hij heen en weer sproeit ? Zodat ik eronder door moet huppelen? Ook leuk!

Wat een lekker weer he. Ik word er helemaal vrolijk van.
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:27:53 #232
335643 faptist
Maakt fouten
pi_160570724
Wij voeren ro sowieso.
Eten die beebs van jullie dan serieus prut uit een bakje? Hķe dan? :o
pi_160570893
Niet uit een bakje, en een plankje heeft hij ook niet (Tripp Trapp van mijn ouders gekregen en ik vertik 40 piek uit te geven aan zo'n speciaal plankje :6 ). Dus het tafelkleed gaat hier om de 3 dagen in de was ongeveer.

Wortels en aardappels gingen hier gisteren dus zo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160570976
Nou, zo dus Fap. :+
SPOILER
pi_160571555
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

duutser weg-gelukkige baby.
duutser hier - ongelukkige baby.

Gelukkig was na een wandeling en een dutje de wereld weer een beetje beter voor de kleine, er konden flink wat lachjes af...
Dat is nogal een ding wat je daar zegt... Is hij heel gespannen in de omgang met baby?
S. 2014
J. 2016
pi_160571762
Volgens mij moet ik eens een foto van jouw man zien Sel, want ik vind N. sprekend jou.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_160571885
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat is nogal een ding wat je daar zegt... Is hij heel gespannen in de omgang met baby?
Jagar, dat was mijn vraag ook eigenlijk ja, was het meer een grapje over iets dat toeval is of heb je echt het gevoel dat het anders is?
pi_160572413
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:26 schreef faptist het volgende:
Oh razz.. Wat een plaatje. Hoop dat hij ook zo'n schattig pluisje wordt O+
Qat vervelend dat jij je eigenlijk nog zo van de wereld voelt. Hoe komt dat?
Sterkte :*
Dankjewel! Ik denk dat het komt door het bloedverlies na de bevalling. Bijna 2 liter bloed verloren, daar moet ik nog van herstellen -O- . Vandaag C zelf in bad gedaan maar dan moet ik na een paar minuten echt de kraam vragen om het over te nemen. Suizende oren, koud zweet en duizelig. Valt me vies tegen eigenlijk :@ .

En jij, heb je al lekker gedouched ;) ? Wel doen hoor. Ik douche ook dwars door krijsende dreumes en baby heen. Van die 5 minuten worden ze niet slechter en dan ben ik weer een beetje mens. Zorg goed voor jezelf hoor fap :* !

Die Rapleyfoto's, heerlijk O+ !

C is vandaag de voorbeeldbaby aan het uithangen. Het was 01:00, 04:00, 09:00 dus we hebben gewoon geslapen vannacht :o ! En sinds 17:00 ligt hij te tukken, dus ik kon lekker rustig eten met man en A. (Man had carpaccio voor mij gehaald bij 'ons' restaurant O+ O+ ). En hij is alweer boven z'n geboortegewicht *O* !
pi_160572596
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:36 schreef Sara82 het volgende:
Haha Jagar, zou ie bang zijn dat ie mams aandacht moet delen met "that other guy"? ;)

Hier lijken de ogen blauw te worden. En dat terwijl ze de eerste weken zo donker leken dat ze op de foto's bijna zwart zijn..! Was er van overtuigd dat ze bruin zouden worden, zoals die van mijn man. Maar niet dus. Nou, wie weet verandert het weer.

Mijn hoofd had sowieso bedacht dat een jongen op mijn man zou lijken. Moest dus best even wennen dat hij zo op mij leek.
SPOILER
Hahah dit!
Ik lag de eerste tijd alleen maar te knipperen van "Twee druppels water met mijn oude babyfoto's" toen hij iets kaler werd dacht ik tijdens het borstvoeden: "Freaky, mijn jongste zusje zo aan de tiet" :')

Ondertussen heeft hij ook veel weg van mijn meneer :D En het went :D
Schudden voor gebruik
pi_160572783
Razz wat een mooie kindjes bak jij af O+

Rapley van stamppot (toevallig koolraap/aardappel gegeten van de week) vond hij niets met zijn handen. Op de lepel aan hem geven zodat hij dat zo kan eten vond hij ook maar mwah.
hij was ook super moe en mocht toen uit zijn stoel. Ik moest ook nog 90% van mijn bordje leegeten en was alleen. Dus hup op schoot bij mama. Zat hij het van mijn vork te eten als de malle. De vork inpikken met zijn knuist en dan bracht hij die zelf naar zijn mond.
Eigenlijk ook een soort rapley O-)
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')