abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160551046
Komt die warboel:

Iemand riep tijd voor voorjaar. Vandaag scheen de zon al zo lekker hier O+ Je voelt het aankomen he! It's always darkest before the dawn..

Gevalletje :*

N van Selvaria voelt zich al beter *O*

Malteser, wat bijzonder dat jouw jongetje ondanks alles wat hij heeft meegemaakt zo'n lekker wiebeltje is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MwC, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Er valt ook niet veel te zeggen denk ik, mooi kut gewoon. Heel erg heftig. Een hele dikke kus en knuffel :* En die foto, echt briljant _O-

Stippeltjekiekeboe O+

De mininerd van Kris O+ Heeft ze al een Fok!Account?
En wat ik me al even afvraag: heeft ze eigenlijk alweer haar op die kale plek? Ik vond haar haren op de meeting echt zo zo zo schattig O+

Vandaag is m'n lief gaan babyzwemmen met m'n babybuddha O+ In het water komen haar rolletjes zo lekker uit ok, op deze foto is het ook wel echt heel erg_O- Mini is by far de jongste bij babyzwemmen, maar ook by far de grootste O+ (foto onder spoiler voor wie hem nog niet gezien heeft ;) niet quoten, straks weg) En jongens, ik geloof toch niet dat ik ooit eerder zo ongelofelijk verliefd ben geweest als dat ik ben op deze twee O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oef LuDann, heftig. Veel sterkte :* Oh en HET IS EEN BUIKOPERATIE! Even in hoofdletters. Ik vergat dat na mijn ks ook de hele tijd namelijk, maar je moet je lichaam echt even de tijd geven om ervan te herstellen, hoe onmogelijk dat ook lijkt. :*
pi_160551145
Nooooooooaaaaaahhwwwwmmmmm O+ wat een heerlijke bolle toet.. die wil je toch heel de dag zoenen? (euh ik heb het over je prachtige kind natuurlijk! ik heb zelf als zo een prachtige meneer ;) )
Schudden voor gebruik
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:54:10 #153
409579 LuDann
All the way
pi_160551287
Ik ga natuurlijk niet uitgebreid de was lopen doen ofzo, maar Wolk heeft een paar poepextravaganzas gehad vandaag en die poepkleertjes wil ik dan wel meteen even behandelen met ossengalzeep want anders gaat het er niet meer uit. Dat soort dingen.

Ik heb net een flesje gekolfde melk nagegeven inderdaad, Stippel, toen ik het even niet meer trok. Eerst even wat meer herstellen, dan de productie opkrikken.

Mijn man blijft thuis morgen en Wolk gaat naar de opvang. We kunnen dan beiden een beetje rust nemen. Vrijdag neemt mijn moeder haar en zaterdag kijken we even. Ik hoop me dan beter te voelen zodat ik lekker met baby in bed kan kruipen om er een knuffeldag van te maken.

Ik vind het trouwens heel fijn dat ik mijn ei hier even kwijt kan, bedankt voor de steunende woorden. O+
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:56:36 #154
335643 faptist
Maakt fouten
pi_160551368
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:55 schreef -Spring het volgende:
Faptist, ik ben nog steeds een beetje in shock van het feit dat je een week niet gedouched had. Als ik dat doe stink ik zo hard mn panty uit dat de buren de GGD bellen, vermoed ik.
Bizar toch? Mijn haar bleef ook gewoon rechtop staan wanneer ik mijn staart uitdeed .. En nóg niet de tijd nemen om te douchen. Ro ging gewoon met alles voor. En dan kwam m'n werk. Dan had ik echt wel een aflevering of 2 op netflix verdiend want ik werk achterlijk veel.. En dan wil ik naar bed, maar neeeeeee.... Dan mag ik nog kolven. :D
Zoals anderen hier ook aangeven heeft het echt te maken met niet goed in m'n vel zitten.
Ik ben al flauw gevallen (meerdere malen), krijg vrijdag een plaatje aangemeten voor mijn mond omdat ik mijn tanden en kiezen kapot knars, heb soms dat ik in slaap dreig te vallen terwijl dat echt niet kan, maar toch snapt mijn wilskracht niet dat ik op ben. Dat ik gewoon mezelf even op de eerste plek moet zetten.
AnywayZ.. As vrijdag heb ik ook een dubbele afspraak bij de huisarts voor mezelf dus dan komt dit vast ter sprake.
Allemachtig.. Nu ik dit terug lees denk ik echt.. Waarom beken je dit? Zeg er gewoon niks over dan is er geen probleem...

Het is een begin zullen we maar zeggen.
(Ja. Ik ga zo douchen.. Sinds zaterdag.. My god.. Ik wil helemaal niet zo zijn!) :'(

Sorry. Vunzige kusjes all around.
pi_160551440
Och, wat zou ik sommigen van jullie graag eens een knuffel willen brengen.

Eerst maar eens een virtuele :* voor faptist. Goed dat je naar de huisarts gaat..
pi_160551480
Nou Jagar, inderdaad :o

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:56 schreef faptist het volgende:
Allemachtig.. Nu ik dit terug lees denk ik echt.. Waarom beken je dit? Zeg er gewoon niks over dan is er geen probleem...
Ja hoor eens! Zeg er gewoon niks over, dan is er geen probleem, totdat je knalhard in elkaar kukelt (en er niet meer voor Ro kan zijn! Strenge mamamodus hier) Heel goed dat je naar de huisarts gaat :*

Edit: Trouwens, ik denk niet dat iemand erop zit te wachten, maar mocht iemand ooit echt toe zijn aan een knuffel of een kop thee of whatever zijn ze hier altijd welkom in de regio 071/0252.
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:02:27 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160551549
Jeee Faptist -O- :*
pi_160551569
Bloesem, er begint wat pluis op d'r kale plek te komen. :')
Je kleine zwemmerd. Wat heerlijk. O+

Fap, zorg alsjealsjealsjeblieft goed voor jezelf, daarmee zorg je ook goed voor Ro. Ro heeft niks aan een opgebrande mamma. Ik denk dat het heel slim is om even met de dokter te gaan praten. En ik denk dat iedere dag douchen een heel goede eerste stap is om voor jezelf te zorgen, je voelt je altijd een beetje meer mens dan.
En wij zijn er altijd voor vunzige kusjes. :Y

Lu, goed dat er hulptroepen zijn. Ook voor jou: zorg goed voor jezelf, daarmee zorg je goed voor Wolk.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_160551678
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:54 schreef LuDann het volgende:
Ik ga natuurlijk niet uitgebreid de was lopen doen ofzo, maar Wolk heeft een paar poepextravaganzas gehad vandaag en die poepkleertjes wil ik dan wel meteen even behandelen met ossengalzeep want anders gaat het er niet meer uit. Dat soort dingen.

Ik heb net een flesje gekolfde melk nagegeven inderdaad, Stippel, toen ik het even niet meer trok. Eerst even wat meer herstellen, dan de productie opkrikken.

Mijn man blijft thuis morgen en Wolk gaat naar de opvang. We kunnen dan beiden een beetje rust nemen. Vrijdag neemt mijn moeder haar en zaterdag kijken we even. Ik hoop me dan beter te voelen zodat ik lekker met baby in bed kan kruipen om er een knuffeldag van te maken.

Ik vind het trouwens heel fijn dat ik mijn ei hier even kwijt kan, bedankt voor de steunende woorden. O+
troost je....... er is hoop... en rust.... ^^,
van poepenstijn had mijn kind kunnen heten. Elke dag wel een of twee of vijf kakjeinpakjes en dan serieuze shit, niet zo maar een klein randje of lekje..

Het ene pakje behandel ik gelijk, hup uitwassen die hap.... het andere pakje blijft soms echt even liggen in een koud water emmer zonder sop of wat dan ook.... weer een ander pakje is in de hoek gekwakt door mijn meneer zonder te vermelden dat er extra werk aan zit :') en kan dus gerust zo een week liggen als ik het echt niet opmerk.

En bij allemaal gaat het eruit.. gewoon even natmaken wat is opgedroogd :r en dan lekker ossegal zeep gebruiken. Hup in de wasmachine ermee en daarna ophangen. Nu met de zon! MAN! de vlek (mocht er nog wat in zijn blijven zitten, heb ik eigenlijk nooit) verdwijnt aan kleur in de zon O+ Hoe relaxed....

met veel woorden anders gezegd. Ook kakjespakjes hebben geen prio ;)

Wat fijn dat je al zo verstandig bent om even al gekolfde melk te gebruiken. Ik hoop dat E zo lekker in slaap valt en jullie even adem kunnen halen. Man wat een stress en gedoe! Goed dat jullie al een goed plannetje hebben bedacht om even adem te kunnen blijven halen. :*
Schudden voor gebruik
pi_160551743
Fapje :*

Iedereen hier heeft gelijk. Zorg voor jezelf, praat er vooral over, eeuwig doordenderen heeft niemand iets aan. Ro niet, maar JIJ ook niet, en jouw behoeften zijn OOK belangrijk. Je bent een mooi mens dat die aandacht waard is, heus.
pi_160551795
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:56 schreef faptist het volgende:

[..]

Bizar toch? Mijn haar bleef ook gewoon rechtop staan wanneer ik mijn staart uitdeed .. En nóg niet de tijd nemen om te douchen. Ro ging gewoon met alles voor. En dan kwam m'n werk. Dan had ik echt wel een aflevering of 2 op netflix verdiend want ik werk achterlijk veel.. En dan wil ik naar bed, maar neeeeeee.... Dan mag ik nog kolven. :D
Zoals anderen hier ook aangeven heeft het echt te maken met niet goed in m'n vel zitten.
Ik ben al flauw gevallen (meerdere malen), krijg vrijdag een plaatje aangemeten voor mijn mond omdat ik mijn tanden en kiezen kapot knars, heb soms dat ik in slaap dreig te vallen terwijl dat echt niet kan, maar toch snapt mijn wilskracht niet dat ik op ben. Dat ik gewoon mezelf even op de eerste plek moet zetten.
AnywayZ.. As vrijdag heb ik ook een dubbele afspraak bij de huisarts voor mezelf dus dan komt dit vast ter sprake.

Het is een begin zullen we maar zeggen.
(Ja. Ik ga zo douchen.. Sinds zaterdag.. My god.. Ik wil helemaal niet zo zijn!) :'(

Sorry. Vunzige kusjes all around.
Kom maar hier met die ranzige kusjes.. Been there done that!

Nou wel geen hele week, maar ik tikte vier dagen aan, maar dat was eigenlijk ergens in de eerste twee maanden denk ik... :D Overigens gaat mijn haar dan niet recht overeind blijven zitten.....

Wat goed dat je een dubbele afspraak hebt ingepland met de HA! Je moet ergens starten ;)
Beter laat dan nooit!
:*

edit: trouwens daarna zei ik wel eens tegen mijn meneer... IK MOET nu echt even douchen... en dan stond ik daar onder de douche. Mijzelf rete schuldig te voelen dat ik daar gewoon onder de warme stralen stond. Met lekkende tieten (want die zijn nog altijd niet zindelijk), want ik hoorde toch echt dwars door de stralen, dichte deur, overloop en andere kamermuren mijn kind huilen. MAAR potnonde wat had ik die 10 minuten (of korter) hard nodig. Even alleen daarmee bezig zijn en dan ontdekken dat mijn meneer ook best even kan sussen en de wereld niet verging.

En dan fris schone kleding aan O+ dan voel je je toch net weer even helderderder in je kop ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Stippelrientje op 09-03-2016 21:14:28 ]
Schudden voor gebruik
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:19:00 #162
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160552185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:47 schreef Bloesem. het volgende:
Komt die warboel:

Iemand riep tijd voor voorjaar. Vandaag scheen de zon al zo lekker hier O+ Je voelt het aankomen he! It's always darkest before the dawn..

Gevalletje :*

N van Selvaria voelt zich al beter *O*

Malteser, wat bijzonder dat jouw jongetje ondanks alles wat hij heeft meegemaakt zo'n lekker wiebeltje is!
SPOILER
MwC, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Er valt ook niet veel te zeggen denk ik, mooi kut gewoon. Heel erg heftig. Een hele dikke kus en knuffel :* En die foto, echt briljant _O-

Stippeltjekiekeboe O+

De mininerd van Kris O+ Heeft ze al een Fok!Account?
En wat ik me al even afvraag: heeft ze eigenlijk alweer haar op die kale plek? Ik vond haar haren op de meeting echt zo zo zo schattig O+

Vandaag is m'n lief gaan babyzwemmen met m'n babybuddha O+ In het water komen haar rolletjes zo lekker uit ok, op deze foto is het ook wel echt heel erg_O- Mini is by far de jongste bij babyzwemmen, maar ook by far de grootste O+ (foto onder spoiler voor wie hem nog niet gezien heeft ;) niet quoten, straks weg) En jongens, ik geloof toch niet dat ik ooit eerder zo ongelofelijk verliefd ben geweest als dat ik ben op deze twee O+
SPOILER
En oef LuDann, heftig. Veel sterkte :* Oh en HET IS EEN BUIKOPERATIE! Even in hoofdletters. Ik vergat dat na mijn ks ook de hele tijd namelijk, maar je moet je lichaam echt even de tijd geven om ervan te herstellen, hoe onmogelijk dat ook lijkt. :*
SRSLY?

Drwie oktooooowbeur drwie oktoooooowbeur dan gaaan we als een balllllll.

Welk zwembad is dit? Herken het niet zo snel...
Kwak
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:19:33 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160552207
Hier komt douchen er ook minder vaak van dan ik zou willen (wel ff wassen bij de wasbak), maar dan sta ik eindelijk lekker even met verstand op nul en dan banjert de peuter binnen :X :')
pi_160552236
Nou Fap wel goed voor jezelf zorgen hoor :* en dan bedoel ik niet eens fysiek.

Ik was mijn haar twee keer in de week soms zelfs maar 1 keer, dat wordt niet vet. Nou heb ik kort haar dat scheelt maar dan nog, sinds de postnatale hormonen is het zo droog. Het voelt soms alsof ik met een dooie bever op mn kop loop :( :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_160552335
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SRSLY?

Drwie oktooooowbeur drwie oktoooooowbeur dan gaaan we als een balllllll.

Welk zwembad is dit? Herken het niet zo snel...
De Zijl! Echte babies leren zwemmen in de Kooi toch :+
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:28:50 #166
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160552536
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

De Zijl! Echte babies leren zwemmen in de Kooi toch :+
Kersmis in de kooi!
Een herder her, een herder der,
Hier een ster, daar een ster O+

Ik heb een jaartje in de Sieboldstraat gewoond, in een veel te duur klein appartementje. Daarna naar de buurt van de Haagweg vertrokken (tegenover t ROC)

Leiden blijft mijn stad O+
Kwak
pi_160552665
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Kersmis in de kooi!
Een herder her, een herder der,
Hier een ster, daar een ster O+

Ik heb een jaartje in de Sieboldstraat gewoond, in een veel te duur klein appartementje. Daarna naar de buurt van de Haagweg vertrokken (tegenover t ROC)

Leiden blijft mijn stad O+
Juhhhh wissikdat! Je ken een meissie wel uit de kooi hale maar de kooi nooit uit een meissie O+ Ik woonde tot voor kort in de kooi, maar sinds afgelopen zomer op stand in de Merenwijk B-) Tot zover offtopic071posse.
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:48:33 #168
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160553344
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:32 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Juhhhh wissikdat! Je ken een meissie wel uit de kooi hale maar de kooi nooit uit een meissie O+ Ik woonde tot voor kort in de kooi, maar sinds afgelopen zomer op stand in de Merenwijk B-) Tot zover offtopic071posse.
Ooooooh! Nog meer Leids volluk!
Ik kom van mezelf ook uit Leiden, tot mijn 10e in de Merenwijk en tot mijn 20e in de Stevenshof.. :) nu woon ik in Rotterdam :)

En Barry Badpak, dank je!
Zit gelijk met het liedje Kamelenteen in mijn hoofd o|O

[ Bericht 7% gewijzigd door Rijstebuiltje op 09-03-2016 22:01:24 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_160554497
Oh op mijn werkdagen komt het er ook vaak niet van om te douchen :@

Er zijn er hier een heleboel die alsjeblieft goed voor zichzelf moeten zorgen :*

Leuk zwemspekkie heb je, Bloesem!

Ik deed dom. J was moe na een dag kdv, dus hij ging al naar bed voor het avondeten. En ik waagde het om hem na 2u wakker te maken voor het avondeten en een fles |:( Hij doet niks anders dan huilen, niks is er goed. Volgende keer laat ik 'm liggen.
pi_160554683
hm flesvoeding vraag: weet iemand wanneer de avondfles (van 23u) eraf mag/zou kunnen? Gaat dat op gewicht, leeftijd of waar wordt het globaal op gebaseerd? Of moet je echt wachten tot je kindje zelf aangeeft dat ie niet nodig meer nodig is?
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:25:14 #171
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160554834
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
hm flesvoeding vraag: weet iemand wanneer de avondfles (van 23u) eraf mag/zou kunnen? Gaat dat op gewicht, leeftijd of waar wordt het globaal op gebaseerd? Of moet je echt wachten tot je kindje zelf aangeeft dat ie niet nodig meer nodig is?
Het laatste Zusje, zou ik wel doen iig!
En de 23:00 was hier een 20:30 fles :) daar sliep ze de hele nacht prima op door.. Wij hadden hier dan echt nachten van 9 tot 9 :)

Je zal ook wel merken als ze groter wordt en dus beter gaat eten, (bijvoeding) ze vanzelf met minder flessen toe kan en er zelf flessen gaan wegvallen.. :)

Hier was ze 7 maanden toen de late avondfles wegviel.. Ze at zo goed warme prak al toen met een bakje yoghurt erbij.. Die fles kreeg ik er echt niet meer in..

[ Bericht 8% gewijzigd door Rijstebuiltje op 09-03-2016 22:30:59 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_160554868
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoe oud is jouw kleine? Hier hebben we hem eruit gelaten toen ze zelf niet meer durf even niet meer te zeggen hoe oud ze toen was... iig 6m+
S. 2014
J. 2016
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:26:08 #173
335643 faptist
Maakt fouten
pi_160554870
Leijuhhh
Ik ken al die wijken!
Maar in de kooi kwam ik nooit zo graag. Vooral niet tijdens oranje feesten. Allleeees oranje. En dan die ghetto ah. Altijd bontkragen voor de ingang.

En bedankt voor jullie lieve woorden. Ik zou het voor een ander ook zo goed weten, maar voor mezelf?
Moeluk moeluk.

het is overigens niet zo dat ik man niet vertrouw met ro of hem minder goed in troosten schat. Het loopt gewoon zo. Ik kan het niet zo goed uitleggen.
Terwijl hij echt wel veel andere dingen doet! Zoals het huishouden, avondeten en haar naar bed brengen.

Maar ro he. Dat is me toch een schat. Ik ben hoteldebotel verliefd.
Niet dat jullie denken dat m'n hele leven kommer en kwel is. Eigenlijk geniet ik meer dan dat ik me rot voel (en dat is dan ook gelijk mijn valkuil).
Ze zegt al sinds ze een maandje of drie oud is papa. Duizend keer papapapapappapapa per dag en sinds een paar weken zegt ze mama.
Ik smelt dan. *;
En ze kan zelf kiekeboe spelen en wordt helemaal wild wanneer je 'er komt een muisje aan gekropen' speelt.
Fietsen is heerlijk. Beste moment van de dag. Dus ja.. Ook intens (!) gelukkig.

pi_160555533
Ik wil graag iedereen gewoon even een complimentje geven.
Jullie doen het allemaal echt zo goed. Ik lees echt alleen maar lieve, goede dappere mama's.
En ik vind het echt zo heerlijk dat iedereen zo eerlijk is, blijf dat ajb vooral doen. Ook al denk je zelf misschien dat het gezeur is. Het is juist fantastisch dat dit een plek is waar niet iedereen constant claimt op een roze wolk te zitten.
En oja ik vind het ook erg fijn dat er zo lief op elkaar gereageerd word. Zonder geoordeel of gekat.
Ik post hier echt graag.

Zo, die kan iedereen in z'n zak steken.

Ga ik dit gekweel echt posten?
Ach, kan mij t ook schelen, ik druk gewoon op versturen.
pi_160556011
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef faptist het volgende:
Leijuhhh
Ik ken al die wijken!
Maar in de kooi kwam ik nooit zo graag. Vooral niet tijdens oranje feesten. Allleeees oranje. En dan die ghetto ah. Altijd bontkragen voor de ingang.
Jongens, waar zijn jullie dan allemaal gebleven! Allemaal weg uit m'n stadje :'( Met welke verse mama's moet ik dan nu shotjes pisang drinken in de hut?

Die Ro van jou he O+ Wat een thundercat <3 Zo'n stoer muppie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')