SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MwC, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Er valt ook niet veel te zeggen denk ik, mooi kut gewoon. Heel erg heftig. Een hele dikke kus en knuffelEn die foto, echt briljant
![]()
Stippeltjekiekeboe
De mininerd van KrisHeeft ze al een Fok!Account?
En wat ik me al even afvraag: heeft ze eigenlijk alweer haar op die kale plek? Ik vond haar haren op de meeting echt zo zo zo schattig
Vandaag is m'n lief gaan babyzwemmen met m'n babybuddhaIn het water komen haar rolletjes zo lekker uit ok, op deze foto is het ook wel echt heel erg_O- Mini is by far de jongste bij babyzwemmen, maar ook by far de grootste
(foto onder spoiler voor wie hem nog niet gezien heeft
niet quoten, straks weg) En jongens, ik geloof toch niet dat ik ooit eerder zo ongelofelijk verliefd ben geweest als dat ik ben op deze twee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oef LuDann, heftig. Veel sterkteOh en HET IS EEN BUIKOPERATIE! Even in hoofdletters. Ik vergat dat na mijn ks ook de hele tijd namelijk, maar je moet je lichaam echt even de tijd geven om ervan te herstellen, hoe onmogelijk dat ook lijkt.
![]()
Bizar toch? Mijn haar bleef ook gewoon rechtop staan wanneer ik mijn staart uitdeed .. En nóg niet de tijd nemen om te douchen. Ro ging gewoon met alles voor. En dan kwam m'n werk. Dan had ik echt wel een aflevering of 2 op netflix verdiend want ik werk achterlijk veel.. En dan wil ik naar bed, maar neeeeeee.... Dan mag ik nog kolven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:55 schreef -Spring het volgende:
Faptist, ik ben nog steeds een beetje in shock van het feit dat je een week niet gedouched had. Als ik dat doe stink ik zo hard mn panty uit dat de buren de GGD bellen, vermoed ik.
Ja hoor eens! Zeg er gewoon niks over, dan is er geen probleem, totdat je knalhard in elkaar kukelt (en er niet meer voor Ro kan zijn! Strenge mamamodus hier) Heel goed dat je naar de huisarts gaatquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:56 schreef faptist het volgende:
Allemachtig.. Nu ik dit terug lees denk ik echt.. Waarom beken je dit? Zeg er gewoon niks over dan is er geen probleem...
troost je....... er is hoop... en rust.... ^^,quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:54 schreef LuDann het volgende:
Ik ga natuurlijk niet uitgebreid de was lopen doen ofzo, maar Wolk heeft een paar poepextravaganzas gehad vandaag en die poepkleertjes wil ik dan wel meteen even behandelen met ossengalzeep want anders gaat het er niet meer uit. Dat soort dingen.
Ik heb net een flesje gekolfde melk nagegeven inderdaad, Stippel, toen ik het even niet meer trok. Eerst even wat meer herstellen, dan de productie opkrikken.
Mijn man blijft thuis morgen en Wolk gaat naar de opvang. We kunnen dan beiden een beetje rust nemen. Vrijdag neemt mijn moeder haar en zaterdag kijken we even. Ik hoop me dan beter te voelen zodat ik lekker met baby in bed kan kruipen om er een knuffeldag van te maken.
Ik vind het trouwens heel fijn dat ik mijn ei hier even kwijt kan, bedankt voor de steunende woorden.
Kom maar hier met die ranzige kusjes.. Been there done that!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:56 schreef faptist het volgende:
[..]
Bizar toch? Mijn haar bleef ook gewoon rechtop staan wanneer ik mijn staart uitdeed .. En nóg niet de tijd nemen om te douchen. Ro ging gewoon met alles voor. En dan kwam m'n werk. Dan had ik echt wel een aflevering of 2 op netflix verdiend want ik werk achterlijk veel.. En dan wil ik naar bed, maar neeeeeee.... Dan mag ik nog kolven.
Zoals anderen hier ook aangeven heeft het echt te maken met niet goed in m'n vel zitten.
Ik ben al flauw gevallen (meerdere malen), krijg vrijdag een plaatje aangemeten voor mijn mond omdat ik mijn tanden en kiezen kapot knars, heb soms dat ik in slaap dreig te vallen terwijl dat echt niet kan, maar toch snapt mijn wilskracht niet dat ik op ben. Dat ik gewoon mezelf even op de eerste plek moet zetten.
AnywayZ.. As vrijdag heb ik ook een dubbele afspraak bij de huisarts voor mezelf dus dan komt dit vast ter sprake.
Allemachtig.. Nu ik dit terug lees denk ik echt.. Waarom beken je dit? Zeg er gewoon niks over dan is er geen probleem...
Het is een begin zullen we maar zeggen.
(Ja. Ik ga zo douchen.. Sinds zaterdag.. My god.. Ik wil helemaal niet zo zijn!)![]()
Sorry. Vunzige kusjes all around.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:47 schreef Bloesem. het volgende:
Komt die warboel:
Iemand riep tijd voor voorjaar. Vandaag scheen de zon al zo lekker hierJe voelt het aankomen he! It's always darkest before the dawn..
Gevalletje![]()
N van Selvaria voelt zich al beter
Malteser, wat bijzonder dat jouw jongetje ondanks alles wat hij heeft meegemaakt zo'n lekker wiebeltje is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MwC, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Er valt ook niet veel te zeggen denk ik, mooi kut gewoon. Heel erg heftig. Een hele dikke kus en knuffelEn die foto, echt briljant
![]()
Stippeltjekiekeboe
De mininerd van KrisHeeft ze al een Fok!Account?
En wat ik me al even afvraag: heeft ze eigenlijk alweer haar op die kale plek? Ik vond haar haren op de meeting echt zo zo zo schattig
Vandaag is m'n lief gaan babyzwemmen met m'n babybuddhaIn het water komen haar rolletjes zo lekker uit ok, op deze foto is het ook wel echt heel erg_O- Mini is by far de jongste bij babyzwemmen, maar ook by far de grootste
(foto onder spoiler voor wie hem nog niet gezien heeft
niet quoten, straks weg) En jongens, ik geloof toch niet dat ik ooit eerder zo ongelofelijk verliefd ben geweest als dat ik ben op deze twee
SRSLY?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oef LuDann, heftig. Veel sterkteOh en HET IS EEN BUIKOPERATIE! Even in hoofdletters. Ik vergat dat na mijn ks ook de hele tijd namelijk, maar je moet je lichaam echt even de tijd geven om ervan te herstellen, hoe onmogelijk dat ook lijkt.
Drwie oktooooowbeur drwie oktoooooowbeur dan gaaan we als een balllllll.
Welk zwembad is dit? Herken het niet zo snel...Kwak
De Zijl! Echte babies leren zwemmen in de Kooi tochquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
SRSLY?
Drwie oktooooowbeur drwie oktoooooowbeur dan gaaan we als een balllllll.
Welk zwembad is dit? Herken het niet zo snel...
Kersmis in de kooi!quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
De Zijl! Echte babies leren zwemmen in de Kooi toch
Juhhhh wissikdat! Je ken een meissie wel uit de kooi hale maar de kooi nooit uit een meissiequote:Op woensdag 9 maart 2016 21:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kersmis in de kooi!
Een herder her, een herder der,
Hier een ster, daar een ster
Ik heb een jaartje in de Sieboldstraat gewoond, in een veel te duur klein appartementje. Daarna naar de buurt van de Haagweg vertrokken (tegenover t ROC)
Leiden blijft mijn stad
Ooooooh! Nog meer Leids volluk!quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:32 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Juhhhh wissikdat! Je ken een meissie wel uit de kooi hale maar de kooi nooit uit een meissieIk woonde tot voor kort in de kooi, maar sinds afgelopen zomer op stand in de Merenwijk
Tot zover offtopic071posse.
Het laatste Zusje, zou ik wel doen iig!quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
hm flesvoeding vraag: weet iemand wanneer de avondfles (van 23u) eraf mag/zou kunnen? Gaat dat op gewicht, leeftijd of waar wordt het globaal op gebaseerd? Of moet je echt wachten tot je kindje zelf aangeeft dat ie niet nodig meer nodig is?
Hoe oud is jouw kleine? Hier hebben we hem eruit gelaten toen ze zelf niet meer durf even niet meer te zeggen hoe oud ze toen was... iig 6m+quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
hm flesvoeding vraag: weet iemand wanneer de avondfles (van 23u) eraf mag/zou kunnen? Gaat dat op gewicht, leeftijd of waar wordt het globaal op gebaseerd? Of moet je echt wachten tot je kindje zelf aangeeft dat ie niet nodig meer nodig is?
Jongens, waar zijn jullie dan allemaal gebleven! Allemaal weg uit m'n stadjequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef faptist het volgende:
Leijuhhh
Ik ken al die wijken!
Maar in de kooi kwam ik nooit zo graag. Vooral niet tijdens oranje feesten. Allleeees oranje. En dan die ghetto ah. Altijd bontkragen voor de ingang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |