Nog even navragen? Ik mocht echt na twee weken weer rijden en dat ging ook helemaal prima.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]herkenbaar. Ik ben wel echt een ander mens sinds ik mn huis weer zelf uit kan voor een boodschapje, maar t idee dat ik nog 3 weken niet met de auto weg kan......
![]()
Hopelijk kun jij in elk geval in huis snel ook weer wat meer. Dat bloedvolume wordt vanzelf weer aangevuld, tot die tijd moet je even lief zijn voor jezelf. En dat ijzer is inderdaad niet onoverkomelijk, ik had hetzelfde hb-gehalte en daar zijn die ijzerpillen prima voor! Mijn gebarsten mondhoek is tenminste weer over, en dat is altijd een teken van bloedarmoede.
Goed om te weten!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 06:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nog even navragen? Ik mocht echt na twee weken weer rijden en dat ging ook helemaal prima.
Verzekering gecheckt en die hield zich aan advies arts, wat tegen mij dus twee weken was...
Ach toeval of niet... het is onwijs lief en grote zus voelt zich dubbel speciaal... dikkequote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:21 schreef Sicilia het volgende:
Gefeliciteerd met knappe M Djmo! Wat is dat jaar voorbij gevlogen he!
En ik weet dat het heus echt nog niet kan, maar het lijkt erop dat N. bewust lacht naar zijn zus. Zodra hij bij haar op schoot ligt blijft ie haar aankijken en als ze dan met een heel schattig piepstemmetje tegen hem praat komt er echt een lach op zijn mond. Het zal toeval zijn, maar hij doet dit net al voor de 5e keer en begon er gister mee. Dochter vindt het geweldig, wil hem nu continu op schoot, want 'hij vindt mij lief he mama, hij moet om mij lachen'
Maagzuur/gal?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:18 schreef Sicilia het volgende:
Jullie hebben gelijk, bewust of niet, lief is het zeker![]()
Proetgeluidjeshoe is het gegaan bij het babyzwemmen?
Slaap voor Bloesem! Fijn, en genietze vandaag
Beterschap voor je man Selvaria!
Even een vraagje, N. krijgt dus alleen flesvoeding en net na zijn fles liet hij ineens een mega boer en moest spugen. Maar zijn spuug was deels geel. Iemand een idee wat dat kan zijn?
Er bestaat ook maatje 60. 70 is voor net geboren vaak te groot ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:44 schreef madeliefff het volgende:
ik wil voor iemand die zwanger is een babyslaapzak kopen. de kleinste maat is 70 cm, is dat dan voor een pasgeboren baby niet veel te groot?
Als Twix spuugt, is het ook geler dan de melk. Blijkbaar zijn er dan toch al maagsappen of weet ik wat aan toegevoegd. Of wellicht wat gal.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:18 schreef Sicilia het volgende:
Jullie hebben gelijk, bewust of niet, lief is het zeker![]()
Proetgeluidjeshoe is het gegaan bij het babyzwemmen?
Slaap voor Bloesem! Fijn, en genietze vandaag
Beterschap voor je man Selvaria!
Even een vraagje, N. krijgt dus alleen flesvoeding en net na zijn fles liet hij ineens een mega boer en moest spugen. Maar zijn spuug was deels geel. Iemand een idee wat dat kan zijn?
70 cm draagt mijn zoon nu (bijna 6 maanden). Er zijn ook kleinere slaapzakken verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:44 schreef madeliefff het volgende:
ik wil voor iemand die zwanger is een babyslaapzak kopen. de kleinste maat is 70 cm, is dat dan voor een pasgeboren baby niet veel te groot?
maar ook te groot als in niet te doen? de baby wordt in mei geboren en ik heb een slaapzak met korte mouwen op het oog ( die er niet is in maat 60quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er bestaat ook maatje 60. 70 is voor net geboren vaak te groot ja.
aah waar slapen ze dan in? maar het is wel met korte mouwen en hij is in mei uitgerekend, dus half jaar later is het weer te koud ervoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:48 schreef Malteser het volgende:
[..]
70 cm draagt mijn zoon nu (bijna 6 maanden). Er zijn ook kleinere slaapzakken verkrijgbaar.
Niet iedere pasgeborene slaapt in een slaapzak. Dus wellicht is 70 cm nog niet zo'n gek idee.
Ze slapen onder een dekentje. Mijn zoon heeft pas vanaf dat hij 3 maanden is een slaapzak aan, omdat hij toen beweeglijker werd en zijn deken loswoelde.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aah waar slapen ze dan in? maar het is wel met korte mouwen en hij is in mei uitgerekend, dus half jaar later is het weer te koud ervoor
Misschien hebben we gisteren wel per ongeluk gemeet dan!quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben onderweg naar huis vanaf een concert. Had eigenlijk heulemaal geen zin om te gaan want dit is de eerste keer dat ik mijn meisje een nachtje weg moet brengen.. Maar de show was wel echt heel vet ^^ (Muse).
En nu appt mijn moeder niet terugggg ugh. Nja ik ga hopelijk voor het eerst sinds maanden een hele nacht ononderbroken slapen.
ik heb net 60 besteldquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:02 schreef Estrys het volgende:
Ik zou zelf voor maat 70 gaan. Meestal gebruik je een slaapzak pas na een paar maanden.
Ik wil niet zeggen bij iedereen niet maar bijna nooit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb net 60 besteldikweet ook niet of zij wel of niet gelijk een slaapzak gaan gebruiken. wordt dat nooit in t begin gedaan of toevallig bij jullie niet?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:58 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nooit mouwen aan de slaapzak gedaan. Maar goed, dat soort dingen doet iedereen weer anders.
Hema heeft/had ook slaapzakken maat 50. Die hadden wij voor Sjaak.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:49 schreef madeliefff het volgende:
nja stel ze doen t pas na 2 maanden dan is t juli...slaapzak met korte mouwen zal vast wel tot oktober kunnen i hope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |