abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160579835
Leuk overzichtje, DJMO! Alvast gefeliciteerd met de grote kleine man!
pi_160580233
Leuk gedaan DJMO!
Alvast gefeliciteerd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 maart 2016 @ 23:02:06 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_160580358
dank jullie! O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_160581328
Gefeliciteerd vast DJMO! Wat een prachtig mannetje heb je toch. O+
pi_160581828
Biiijjjna gefeliciteerd DJMO!! :D gaan jullie het morgen ook vieren? In dat geval alvast een hele leuke en fijne dag gewenst morgen ^^.

Ik ben onderweg naar huis vanaf een concert. Had eigenlijk heulemaal geen zin om te gaan want dit is de eerste keer dat ik mijn meisje een nachtje weg moet brengen.. Maar de show was wel echt heel vet ^^ (Muse).

En nu appt mijn moeder niet terugggg ugh. Nja ik ga hopelijk voor het eerst sinds maanden een hele nacht ononderbroken slapen *).
pi_160583572
Gefeliciteerd DJMO *O*
pi_160583601
Gefeliciteerd DJMO, wat een heerlijk dreumesje heb je daar! O+

En, heb je goed geslapen Zusjevan?

En verder las ik gister eea bij, O+ Voor iedereen die 't nodig heeft. En als er ooit échte hulp nodig is geef dan maar een gil, dan kom ik graag wandelen met kinderen voor rustige douchemomenten, de was doen, ongewenst bezoek wegjagen of gewoon een luisterend oor zijn!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 05:50:09 #258
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160583619
Gefeliciteerd DJMO *O*
Tot volgende week bij de dreumessen.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 06:24:35 #259
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160583677
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 22:18 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:* herkenbaar. Ik ben wel echt een ander mens sinds ik mn huis weer zelf uit kan voor een boodschapje, maar t idee dat ik nog 3 weken niet met de auto weg kan...... -O-

Hopelijk kun jij in elk geval in huis snel ook weer wat meer. Dat bloedvolume wordt vanzelf weer aangevuld, tot die tijd moet je even lief zijn voor jezelf. En dat ijzer is inderdaad niet onoverkomelijk, ik had hetzelfde hb-gehalte en daar zijn die ijzerpillen prima voor! Mijn gebarsten mondhoek is tenminste weer over, en dat is altijd een teken van bloedarmoede.
Nog even navragen? Ik mocht echt na twee weken weer rijden en dat ging ook helemaal prima.

Verzekering gecheckt en die hield zich aan advies arts, wat tegen mij dus twee weken was...
Kwak
pi_160583803
Gefeliciteerd Michael! *O*
pi_160584126
Gefeliciteerd met je dreumes DJMO!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_160584137
Van harte gefeliciteerd met je dreumes DJMO *O*

Ik leest hier wel mee, maar weinig tijd om te reageren. Man is weer thuis na een aantal weken weg te zijn geweest voor zijn werk. Gisteren bij het Cb eerste prikjes gehad, brullen! Maar alles gaat goed verder :)
pi_160584146
Hartelijk gefeliciteerd met je leuke dreumes DJMO :* !
pi_160584270
Gefeliciteerd DJMO! *O*
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:21:16 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160584272
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 06:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nog even navragen? Ik mocht echt na twee weken weer rijden en dat ging ook helemaal prima.

Verzekering gecheckt en die hield zich aan advies arts, wat tegen mij dus twee weken was...
Goed om te weten! :o
pi_160584279
Gefeliciteerd met knappe M Djmo! Wat is dat jaar voorbij gevlogen he!

En ik weet dat het heus echt nog niet kan, maar het lijkt erop dat N. bewust lacht naar zijn zus :o. Zodra hij bij haar op schoot ligt blijft ie haar aankijken en als ze dan met een heel schattig piepstemmetje tegen hem praat komt er echt een lach op zijn mond. Het zal toeval zijn, maar hij doet dit net al voor de 5e keer en begon er gister mee. Dochter vindt het geweldig, wil hem nu continu op schoot, want 'hij vindt mij lief he mama, hij moet om mij lachen' O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160584310
Gefeliciteerd DJMO!!!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:38:02 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160584437
DJMO gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je jongste! *O*
pi_160584528
Gefeliciteerd DJMO!

Wat leuk dat hij dat doet Sicilia! Of het nou toeval is of bewust, het is voor je dochter iig erg leuk!

Ik heb hier O om 8:30 maar op bed gelegd. Hij is wakker sinds 7 uur en gaan om 9:40 babyzwemmen. Net een rottijd, want dan slaapt hij meestal en zonder slaap wordt hij vervelend en zwemmen is erg vermoeiend natuurlijk, ook al is het maar kort. Maar natuurlijk luistert hij niet naar me als ik zeg dat hij beter even kort kan gaan slapen, hij zit alleen maar rare proetgeluidjes te maken -O-
pi_160585181
Best onrustig geslapen in het begin vd nacht en nu heb ik dat suffe 'watten in mn hoofd' gevoel van als je teveel geslapen hebt :D. Achja.

Xanteh fijn dat het goed gaat!

Sicilia wat ontzettend lief, toeval of niet O+!
pi_160585201
Gefeliciteerd DJMO!
pi_160585207
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 08:21 schreef Sicilia het volgende:
Gefeliciteerd met knappe M Djmo! Wat is dat jaar voorbij gevlogen he!

En ik weet dat het heus echt nog niet kan, maar het lijkt erop dat N. bewust lacht naar zijn zus :o. Zodra hij bij haar op schoot ligt blijft ie haar aankijken en als ze dan met een heel schattig piepstemmetje tegen hem praat komt er echt een lach op zijn mond. Het zal toeval zijn, maar hij doet dit net al voor de 5e keer en begon er gister mee. Dochter vindt het geweldig, wil hem nu continu op schoot, want 'hij vindt mij lief he mama, hij moet om mij lachen' O+
Ach toeval of niet... het is onwijs lief en grote zus voelt zich dubbel speciaal... dikke ^O^ dus. O+
S. 2014
J. 2016
pi_160585372
Zooo goedemorgen.. Gisteren plakdag, ziek, huilen, alleen maar gedragen willen worden, nieslapenie, maar vandaag is het feest hier! Mijn baby heeft gewoon van 22-5 geslapen :o Ik heb gewoon zeven uur aaneen geslapen *O* Daarna nog twee uurtjes samen in het grote bed liggen dutten en toen ik wakker werd rolde ze casual nog even op haar zij om het feest compleet te maken O+ En ze kletst de oren van m'n kop O+ Geen idee wat ik vandaag ga doen, maar ik weet wel dat ik de hele dag heel uitgerust ontzettend verliefd op m'n kleintje ga zijn O+

Sicilia, wat enorm schattig O+
FF, dat babyzwemmen is altijd op dutjetijd ja }:| in elk zwembad! Maar rare proetgeluidjes O+
pi_160586400
Noohh Sicilia, wat ontzettend lief! O+ Gewoon van genieten hoor, wat maakt dat nou uit, bewust of niet? :{w

Bloesem is verliiieeehiefd! :6 :D O+

Ik voel me weer beter! *O* Jammer is alleen dat man vannacht begon met spugen. :')

N. kwam na 2 nachten doorslapen weer voor een voeding vannacht, geen peil op te trekken, maar helemaal niet erg, want ze slaapt zo goed de laatste tijd! Ik zal het wel verpesten door het hier te zeggen, maar goed. :P Ze gaat ipv om 22.00-22.30 de laatste dagen om 20.00-20.30 naar bed! *O* Er lijkt een dutje af te zijn en dat bevalt wel prima! In de vroege avond lekker veel knuffelen en dan naar bed. O+

Nu nog een paar uurtjes lesgeven en dan naar huis voor een megadruk :o maar leuk weekend! *O* Als man snel beter is tenminste. }:|
pi_160586695
Jullie hebben gelijk, bewust of niet, lief is het zeker O+

Proetgeluidjes O+ hoe is het gegaan bij het babyzwemmen?

Slaap voor Bloesem! Fijn, en genietze vandaag :)

Beterschap voor je man Selvaria!

Even een vraagje, N. krijgt dus alleen flesvoeding en net na zijn fles liet hij ineens een mega boer en moest spugen. Maar zijn spuug was deels geel. Iemand een idee wat dat kan zijn?
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160587006
dat snoetje :)
Schudden voor gebruik
pi_160587045
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:18 schreef Sicilia het volgende:

Even een vraagje, N. krijgt dus alleen flesvoeding en net na zijn fles liet hij ineens een mega boer en moest spugen. Maar zijn spuug was deels geel. Iemand een idee wat dat kan zijn?
Maagzuur/gal?
pi_160587086
S. zijn brood is op :o. Ik heb alleen nog volkorenbrood op voorraad. Kan ik dat aan mijn 6,5-maand baby geven?
pi_160587226
ik wil voor iemand die zwanger is een babyslaapzak kopen. de kleinste maat is 70 cm, is dat dan voor een pasgeboren baby niet veel te groot?
pi_160587260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:44 schreef madeliefff het volgende:
ik wil voor iemand die zwanger is een babyslaapzak kopen. de kleinste maat is 70 cm, is dat dan voor een pasgeboren baby niet veel te groot?
Er bestaat ook maatje 60. 70 is voor net geboren vaak te groot ja.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_160587265
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:18 schreef Sicilia het volgende:

Als Twix spuugt, is het ook geler dan de melk. Blijkbaar zijn er dan toch al maagsappen of weet ik wat aan toegevoegd. Of wellicht wat gal.
pi_160587296
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:44 schreef madeliefff het volgende:
70 cm draagt mijn zoon nu (bijna 6 maanden). Er zijn ook kleinere slaapzakken verkrijgbaar.
Niet iedere pasgeborene slaapt in een slaapzak. Dus wellicht is 70 cm nog niet zo'n gek idee.
pi_160587309
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:46 schreef Estrys het volgende:

[..]

Er bestaat ook maatje 60. 70 is voor net geboren vaak te groot ja.
maar ook te groot als in niet te doen? de baby wordt in mei geboren en ik heb een slaapzak met korte mouwen op het oog ( die er niet is in maat 60 :( ). ik weet ook niet hoe groot hij bij geboorte gaat zijn natuurlijk
pi_160587321
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:48 schreef Malteser het volgende:

[..]

70 cm draagt mijn zoon nu (bijna 6 maanden). Er zijn ook kleinere slaapzakken verkrijgbaar.
Niet iedere pasgeborene slaapt in een slaapzak. Dus wellicht is 70 cm nog niet zo'n gek idee.
aah waar slapen ze dan in? maar het is wel met korte mouwen en hij is in mei uitgerekend, dus half jaar later is het weer te koud ervoor
pi_160587400
Mijn zoon sliep in zijn kleding, lakentje, dekentje en een kruik.

Slaapzak kwam met 4 maanden pas (hij had toen maat 62).
pi_160587416
oke ik kijk dan toch maar voor een kleinere
pi_160587509
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:50 schreef madeliefff het volgende:

[..]

aah waar slapen ze dan in? maar het is wel met korte mouwen en hij is in mei uitgerekend, dus half jaar later is het weer te koud ervoor
Ze slapen onder een dekentje. Mijn zoon heeft pas vanaf dat hij 3 maanden is een slaapzak aan, omdat hij toen beweeglijker werd en zijn deken loswoelde.
pi_160587535
Ik zou zelf voor maat 70 gaan. Meestal gebruik je een slaapzak pas na een paar maanden.
pi_160587625
Gefeliciteerd DJMO!
70 cm is idd groot, daar ligt onze 7 maander nog in!

Hier woensdag een goede GUO gehad. We krijgen écht een meisje! Geen stress over te groot dit keer, en ook niets vreemds te zien. Dus aardig gerustgesteld!

En nu sta ik alle te kleine kleren van T. Uit te zoeken zodat ik die over drie weken weg kan brengen naar de kinderkledingbeurs! Plaats maken voor meisjesspul!
pi_160587927
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:

Ik ben onderweg naar huis vanaf een concert. Had eigenlijk heulemaal geen zin om te gaan want dit is de eerste keer dat ik mijn meisje een nachtje weg moet brengen.. Maar de show was wel echt heel vet ^^ (Muse).

En nu appt mijn moeder niet terugggg ugh. Nja ik ga hopelijk voor het eerst sinds maanden een hele nacht ononderbroken slapen *).
Misschien hebben we gisteren wel per ongeluk gemeet dan! :D Was een lekker showtje he?

Gefeliciteerd DJMO!

Fijn GGirl!
pi_160588286
DJMO, gefeliciteerd!!

Ggirl, fijn dat alles goed is!
pi_160588461
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:02 schreef Estrys het volgende:
Ik zou zelf voor maat 70 gaan. Meestal gebruik je een slaapzak pas na een paar maanden.
ik heb net 60 besteld :'( ikweet ook niet of zij wel of niet gelijk een slaapzak gaan gebruiken. wordt dat nooit in t begin gedaan of toevallig bij jullie niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2016 12:45:55 ]
pi_160588540
nja stel ze doen t pas na 2 maanden dan is t juli...slaapzak met korte mouwen zal vast wel tot oktober kunnen i hope
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:58:49 #294
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160588757
Ik heb nooit mouwen aan de slaapzak gedaan. Maar goed, dat soort dingen doet iedereen weer anders.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_160588775
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:45 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik heb net 60 besteld :'( ikweet ook niet of zij wel of niet gelijk een slaapzak gaan gebruiken. wordt dat nooit in t begin gedaan of toevallig bij jullie niet?
Ik wil niet zeggen bij iedereen niet maar bijna nooit.
pi_160588788
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:58 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nooit mouwen aan de slaapzak gedaan. Maar goed, dat soort dingen doet iedereen weer anders.
Ik ook niet.
pi_160588976
Poging tot aanhaak :')

DJMO gefeliciteerd met je dreumes-M. *G* O+

Wat lief van de lachjes naar grote zus Sicilia! O+

En wat grappig dat C. en A. zo op elkaar lijken! :D O+ Is toch altijd maar de vraag inderdaad, al zou ik het denk ik ook wel verwachten (alsof broertjes/zusjes toch kopietjes van elkaar 'horen' te zijn ofzo). Bij mijn nichtje (7) en neefje (3) vind ik dat ook altijd zo tof O+ dat zijn echt 2 precies dezelfden, alleen dan een jongens- en meisjesuitvoering!

Slaapzak: hier vanaf een week of 5-6 geloof ik. Maatje 60 begonnen, maar wij hadden dan ook de mazzel dat ze een heel groot hoofd heeft :+ dus hoefden niet bang te zijn dat-ie te groot was (en dat ze dus met d'r hoofd door het nekgat paste) ;)

Oh, ik hoor gerammel aan de 'tralies' boven :+ :')

:W
pi_160589917
gefeliciteerd, DJMO!

En Ggirl, wat fijn een goede echo.

Mijn baby's 45 minuten slaapjes zijn 20 minuten slaapjes geworden... -O-
pi_160593897
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:49 schreef madeliefff het volgende:
nja stel ze doen t pas na 2 maanden dan is t juli...slaapzak met korte mouwen zal vast wel tot oktober kunnen i hope
Hema heeft/had ook slaapzakken maat 50. Die hadden wij voor Sjaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')