Ze zegt toch net dat ze dat niet kan? Soms heb ik er wel moeite mee dat je zoveel makkelijk wegwuift met een tipvanflipquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:17 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Gewoon de deurbel eruit halen, gordijnen dicht, rug naar de ramen toe*tip van flip*
Dit ^^quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:17 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Gewoon de deurbel eruit halen, gordijnen dicht, rug naar de ramen toe*tip van flip*
Maar deze Flip weet wčl hoe hardnekkig bezoek soms kan zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ze zegt toch net dat ze dat niet kan? Soms heb ik er wel moeite mee dat je zoveel makkelijk wegwuift met een tipvanflipHet zal je nuchterheid wel zijn, en het lijkt me heerlijk als je dat kan
![]()
Maar aan de andere kant denk ik: godsamme, tis serieus hoorzo simpel is het allemaal niet.
Ik had het al geschreven voor ik de rest had gelezenquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ze zegt toch net dat ze dat niet kan? Soms heb ik er wel moeite mee dat je zoveel makkelijk wegwuift met een tipvanflipHet zal je nuchterheid wel zijn, en het lijkt me heerlijk als je dat kan
![]()
Maar aan de andere kant denk ik: godsamme, tis serieus hoorzo simpel is het allemaal niet.
Gehehequote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar deze Flip weet wčl hoe hardnekkig bezoek soms kan zijn.
Nou! Fijn om te horen dat het in jouw opzicht iig twee goede nachten waren, relatief gezienquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef Stippelrientje het volgende:
Oh zusje van![]()
Twee nachten waarin hij alleen echt wakker wordt voor voeding (dus soms zit er gewoon 2,5 uur tussen... alleen beetje jammer dat ik dan net zelf weer om mezelf wakker lig
Dat je boven de bel niet hoort, is heel irritant hoor. Vooral als iemand, bijvoorbeeld jouw Secret Santa, aan de deur staat met jouw cadeaus enzo...quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dit ^^
Wij hebben onze deurbel vervangen voor een elektronische die je in het stopcontact kan pluggen op elke gewenste plek in het huis. En dus ook er uit kan halen! Ideaal. Boven hoor ik de bel niet als ik m niet meeneem, en als ik m uit t stopcontact trek is er rust. En de gordijnen aan de straatkant zijn hier ook regelmatig halfdicht hoor.
mja.. niet tussen alle voedingenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:07 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, mijn kleine heeft om 2 uur voor het laatst geslapen, en wou zostraks absoluut niet slapen. Nu duurt het nog lang voordat het bedtijd voor de nacht...
Wow, stippel. 2.5 uur tussen voedingen, heerlijk. Ik ken dat zelf wakkerr liggen, frustrerend is dat. Alhoewel het me de laatste tijd goed afgaat. Zeker nu de duutser er niet is, een snurkerd minder...De laatste nachen waren hier elk uur raak..
Dat lijkt me verstandig. Het zou best zonde zijn als het al die tijd aan (bijvoorbeeld) fruit heeft gelegen. En nee, niet fruit dat hij zelf eet, maar wat jij eet. Misschien wil de kinderarts helpen uitsluiten dat het daaraan lligt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:06 schreef Malteser het volgende:
[..]
Toch ga ik 'm nogmaals op het lijstje zetten voor het volgende bezoek aan de kinderarts.
Nieuwsgierig. Wat maakt fruit wat Malteser eet uit? Kan een kindje allergisch zijn voor geur bijv.? (Aangezien Malteser geen BV geeftquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig. Het zou best zonde zijn als het al die tijd aan (bijvoorbeeld) fruit heeft gelegen. En nee, niet fruit dat hij zelf eet, maar wat jij eet. Misschien wil de kinderarts helpen uitsluiten dat het daaraan lligt.
Ik pak trouwens 20 mg ipv de meestal in potjes zittende 10mgquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:16 schreef kazy het volgende:
Selvaria fijn dat N zich beter voelt!
MalteserDie mail klinkt goed hoor
![]()
Kris je computernerdje![]()
Cassandra: hoewel hier geen fysio gehad, heeft het blijven oefenen met buikliggen hier ook geholpen. Sinds 2 weken vindt M het zelfs leuk om op haar buik te liggen![]()
Verder goeie tip van de vitamine D. Ik voel me al weken bleh. Inclusief allerlei verkoudheden waar ik mee blijf kwakkelen. Ik denk dat ik dus ook maar weer een potje ga kopen (andere was leeg en daarna had ik niks meer gekocht.) Kijken of dat helpt!
Misschien een stomme vraag, maar heb je niet toevallig nog iets in de vriezer zitten aan gekolfde melk? (je zal wel door alle drukte en heisa daar ook minder nu in hebben zitten natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef LuDann het volgende:
Pff, het gaat even behoorlijk ruk hier. Ik heb nogal veel pijn en kan Wolk niet lang aan de borst verdragen. Ze is namelijk vreselijk gefrustreerd door de afname in melkproductie en gaat lopen schoppen, maaien en knijpen. Ze is ook niet lekker, heeft een ontstoken oogje en loopt sinds een uur of 3 al te schreeuwen en huilen. Mijn zenuwen zijn helemaal rauw en ook mijn man trekt het slecht. Hij moet alles doen vandaag terwijl hij ook probeert te werken. Dus ja, dan ga ik dingen van hem overnemen maar dat kan eigenlijk nog helemaal niet en dan wordt man (terecht) boos dat ik alweer met dingen loop te sjouwen en de was en afwas probeer te doen.
Wolk hebben we net maar (weer) een paracetamol gegeven en man gaat haar nu in de doek doen want alleen lopend is ze stil.
juist ja. Kan je man geen calamiteitenverlof krijgen, of desnoods vrij nemen? Of is er familie in de buurt die je kan helpen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:33 schreef Krisvc het volgende:
Euh, fuck de was en de afwas vandaag zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |