abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160544209
Ziet wurm hier zijn opa en oma weer eens.......

kei hard huilen :D :D :D >:)

"JA! Dat is jullie straf voor zo verdorie lang wegblijven ja! " :( :D O+ >:)
Schudden voor gebruik
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:32:09 #127
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160544457
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:17 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Gewoon de deurbel eruit halen, gordijnen dicht, rug naar de ramen toe ;) *tip van flip*
Ze zegt toch net dat ze dat niet kan? Soms heb ik er wel moeite mee dat je zoveel makkelijk wegwuift met een tipvanflip :o Het zal je nuchterheid wel zijn, en het lijkt me heerlijk als je dat kan O+
Maar aan de andere kant denk ik: godsamme, tis serieus hoor :') zo simpel is het allemaal niet.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:32:39 #128
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160544470
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:17 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Gewoon de deurbel eruit halen, gordijnen dicht, rug naar de ramen toe ;) *tip van flip*
Dit ^^

Wij hebben onze deurbel vervangen voor een elektronische die je in het stopcontact kan pluggen op elke gewenste plek in het huis. En dus ook er uit kan halen! Ideaal. Boven hoor ik de bel niet als ik m niet meeneem, en als ik m uit t stopcontact trek is er rust. En de gordijnen aan de straatkant zijn hier ook regelmatig halfdicht hoor.

Sterkte iig :* Ik word ook plaatsvervangend boos op je omgeving, stelletje sukkels }:|

Pinq, ik lees nu jouw reactie. Negeren als je de bel hoort, dat kan lastig zijn idd. Maar als je de bel niet hoort, en geen mensen ziet, dan is t misschien wel makkelijker. Want dan weet je niet dat er iemand is?
pi_160544737
Ik heb geen puf om uitgebreid op iedereen te reageren. Zo even heel snel: :* voor Malteser, een hele lieve foto van R. van Spring, huilsjakie O+

L. moest gister naar het CB. Woog 7990, perfect gemiddeld. Werd fysiek heel vlot bevonden. Geen advies over nog te vaak de borst geven, juist complimenten dat ik het nog volhield in combi met werk. De vpk wilde wel even zien dat ze kan kruipen, dus ze had speelgoed neergezet om d'r te lokken. Ja, dááááág, dacht L., rot op met je speelgoed. Vervolgens keert ze zich om en ging ze zo flopflopflop naar het toetsenbord om daarop te gaan rammen. Mijn kleine nerd. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_160544854
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ze zegt toch net dat ze dat niet kan? Soms heb ik er wel moeite mee dat je zoveel makkelijk wegwuift met een tipvanflip :o Het zal je nuchterheid wel zijn, en het lijkt me heerlijk als je dat kan O+
Maar aan de andere kant denk ik: godsamme, tis serieus hoor :') zo simpel is het allemaal niet.
Maar deze Flip weet wčl hoe hardnekkig bezoek soms kan zijn. :P
pi_160544897
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik had het al geschreven voor ik de rest had gelezen ;)

Is niet de eerste keer dat ik dat grapje maak hoor ;) Ze weet wel wie het zegt ;)
Schudden voor gebruik
pi_160544942
Oh zusje van O+

Twee nachten waarin hij alleen echt wakker wordt voor voeding (dus soms zit er gewoon 2,5 uur tussen... alleen beetje jammer dat ik dan net zelf weer om mezelf wakker lig :')
Schudden voor gebruik
pi_160544996
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar deze Flip weet wčl hoe hardnekkig bezoek soms kan zijn. :P
Gehehe :P
pi_160545107
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef Stippelrientje het volgende:
Oh zusje van O+

Twee nachten waarin hij alleen echt wakker wordt voor voeding (dus soms zit er gewoon 2,5 uur tussen... alleen beetje jammer dat ik dan net zelf weer om mezelf wakker lig :')
Nou! Fijn om te horen dat het in jouw opzicht iig twee goede nachten waren, relatief gezien :D.

Kris, je computermeisje O+. En CB complimentjes mooi in da pocket :7.

Malteser, die mail sturen: doen! En wat de rest zegt, vragen niet voor niets hoe het met Twix en jou gaat hč. Ik vind eigenlijk dat iedereen mag spuien, en als je twijfelt dan in spoilers, diegenen die het dan niet willen lezen kunnen het dan overslaan. Prima toch. Ik vind het iig geen topickaaps.

Oohh GO stuurt net een berichtje (ik zat echt op m'n handen hč, "ik ga NIET whatsappen hoe het gaat.. stel je niet aan die paar uurtjes" dus ik was heul blij dat zij een berichtje stuurde :')). Maar ze had de fles helemaal op, lag weer lekker te slapen ennnn had langs de luier geplast en gepoept dus dat extra setje kleding kwam heel goed van pas :D :').
pi_160545347
beuh, mijn kleine heeft om 2 uur voor het laatst geslapen, en wou zostraks absoluut niet slapen. Nu duurt het nog lang voordat het bedtijd voor de nacht...

Wow, stippel. 2.5 uur tussen voedingen, heerlijk. Ik ken dat zelf wakkerr liggen, frustrerend is dat. Alhoewel het me de laatste tijd goed afgaat. Zeker nu de duutser er niet is, een snurkerd minder...De laatste nachen waren hier elk uur raak..
pi_160545362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:32 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Dit ^^

Wij hebben onze deurbel vervangen voor een elektronische die je in het stopcontact kan pluggen op elke gewenste plek in het huis. En dus ook er uit kan halen! Ideaal. Boven hoor ik de bel niet als ik m niet meeneem, en als ik m uit t stopcontact trek is er rust. En de gordijnen aan de straatkant zijn hier ook regelmatig halfdicht hoor.
Dat je boven de bel niet hoort, is heel irritant hoor. Vooral als iemand, bijvoorbeeld jouw Secret Santa, aan de deur staat met jouw cadeaus enzo...

;)

Malteser, die mail klinkt heel goed. En blijf mensen daarna vooral ook terug verwijzen naar diezelfde mail, als ze met vragen of opmerkingen ofzo komen. Jouw huis, jouw grens. Hartstikke moeilijk, maar wel heel belangrijk.

LuDann, welkom thuis!!
pi_160545563
zeg, over rapley he. Als je je baby op schoot hebt, en een bakje met komkommer voor je baby hebt. Geef je de baby de komkommer nog steeds nadat hij vakkundig in dat bakje gespuugd heeft? :')
pi_160545765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:07 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, mijn kleine heeft om 2 uur voor het laatst geslapen, en wou zostraks absoluut niet slapen. Nu duurt het nog lang voordat het bedtijd voor de nacht...

Wow, stippel. 2.5 uur tussen voedingen, heerlijk. Ik ken dat zelf wakkerr liggen, frustrerend is dat. Alhoewel het me de laatste tijd goed afgaat. Zeker nu de duutser er niet is, een snurkerd minder...De laatste nachen waren hier elk uur raak..
mja.. niet tussen alle voedingen :P Maar in ieder geval 1x tussen twee voedingen in :D
Schudden voor gebruik
pi_160547269
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:06 schreef Malteser het volgende:

[..]

Toch ga ik 'm nogmaals op het lijstje zetten voor het volgende bezoek aan de kinderarts.
Dat lijkt me verstandig. Het zou best zonde zijn als het al die tijd aan (bijvoorbeeld) fruit heeft gelegen. En nee, niet fruit dat hij zelf eet, maar wat jij eet. Misschien wil de kinderarts helpen uitsluiten dat het daaraan lligt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_160547425
LuDann, wat dacht je, ik ga weer voor de jackpot? Beterschap :*
En wat een gedoe niet mogen kolfen. Hopelijk trekt je productie weer aan als je weer aangesterkt bent en wat meer rust hebt!

Hupje ook veel beterschap :*

Hoestende baby's, hier ook een al weken. Vind het zo naar. En bijna niks mag nog onder de 6 maanden. Hij heeft er zelf overigens geen last van. Beterschap voor Minion Twist! Hopelijk is ze er snel van af. Hoor er veel moeders over trouwens.

Selvaria met een stappende N.! Was die van jou niet net geboren? :{w
Fijn dat ze zich weer wat beter voelt trouwens!

Kiekeboe O+ Volgens mij loopt jouw kleintje echt heel erg voor qua ontwikkeling Stippel :P Heerlijk om die verhalen te lezen in ieder geval O+

MwC ik weet echt niet heel veel meer te zeggen dan sterkte in deze zware tijd. Nog meer onzekerheid.. Knuffel voor jullie alledrie :*
En die foto O+ Laat je t eindresultaat ook nog zien? Oh zie nu dat je die foto gebruikt :D

GGirl hoe ging je GUO?

Gevalletje :* Gekke meid. Je bent juist hartstikke gezellig en tof O+ En een goeie en lieve mama voor je grombeertje O+
Wel tijdig aan de bel trekken hoor! :*

Malteser wat naar dat Twix zo loopt te kwakkelen ;( Maar wat een bijzonder jochie, desondanks zo vrolijk O+ Dan geef je hem onbewust toch wel iets héél bijzonders mee!
En goed dat je aan de bel trekt dmv een mail sturen. Jij gaat voor, dat moet je omgeving begrijpen, zeker de mensen die dicht bij je staan. En makkelijker gezegd dan gedaan, maar mensen die jouw gesteldheid niet voorop stellen en je wensen niet accepteren kunnen maar beter even weg blijven. Maar je man zou jou al helemaal voorop moeten stellen, ondanks dat hij vindt dat iedereen het goed bedoeld. Iets goed bedoelen hoeft niet altijd het juiste te zijn.. Hopelijk vind je snel de rust om aan jezelf te werken en knapt Twix snel op :*

Fysio is net geweest, G ontwikkelt zich goed, erg sterk in zijn nekje, buikspieren ook goed ontwikkeld, alleen de rugspieren blijven achter, vandaar zijn moeite in buikligging. Maar dat gaan we gewoon trainen!
Oh en typte ik laatst dat ik m niet aan het lachen kreeg, dat is nu over. Wat ie erg leuk vind is om in de lucht gegooid te worden. Maar realiseerde me later dat hij daar nog wat jong voor is *faalmoeder*. Dus nu speel ik vliegtuigje met m. Vind ie ook hilarisch. En hij is weer vrolijk en lekker aan het babbelen (meestal. Soms is hij gefrustreerd. Want hij wil rollen en dat kan hij nog niet :'))

Ik heb overigens ook twee witte plekjes ontdekt op zijn onderkaakje. Tandjes zijn in zicht. Kaakje is nog niet verdikt dus t duurt wel even maar t zou zomaar zijn chago buien verklaren.

R. van Spring O+
pi_160547459
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:36 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat lijkt me verstandig. Het zou best zonde zijn als het al die tijd aan (bijvoorbeeld) fruit heeft gelegen. En nee, niet fruit dat hij zelf eet, maar wat jij eet. Misschien wil de kinderarts helpen uitsluiten dat het daaraan lligt.
Nieuwsgierig. Wat maakt fruit wat Malteser eet uit? Kan een kindje allergisch zijn voor geur bijv.? (Aangezien Malteser geen BV geeft :@ )
pi_160547500
Ohja ik voelde me falen omdat ik op werkdagen niet altijd zijn flesjes bij elkaar gekolfd krijg waardoor hij kv erbij krijgt. Net besloten om dat los te laten, liet hij gisteren 50cc over :')
Maar ik doe al bijna 5 maanden hartstikke mijn best, het aantal flesjes kv zijn op een hand te tellen en als hij dan kv krijgt, soit.
En het eerste weekend van april krijgt hij zijn eerste hapjes O+
pi_160548159
Selvaria fijn dat N zich beter voelt!

Malteser :* Die mail klinkt goed hoor :Y

Kris je computernerdje O+

Cassandra: hoewel hier geen fysio gehad, heeft het blijven oefenen met buikliggen hier ook geholpen. Sinds 2 weken vindt M het zelfs leuk om op haar buik te liggen :o

Verder goeie tip van de vitamine D. Ik voel me al weken bleh. Inclusief allerlei verkoudheden waar ik mee blijf kwakkelen. Ik denk dat ik dus ook maar weer een potje ga kopen (andere was leeg en daarna had ik niks meer gekocht.) Kijken of dat helpt!
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:10:34 #144
409579 LuDann
All the way
pi_160549721
Pff, het gaat even behoorlijk ruk hier. Ik heb nogal veel pijn en kan Wolk niet lang aan de borst verdragen. Ze is namelijk vreselijk gefrustreerd door de afname in melkproductie en gaat lopen schoppen, maaien en knijpen. Ze is ook niet lekker, heeft een ontstoken oogje en loopt sinds een uur of 3 al te schreeuwen en huilen. Mijn zenuwen zijn helemaal rauw en ook mijn man trekt het slecht. Hij moet alles doen vandaag terwijl hij ook probeert te werken. Dus ja, dan ga ik dingen van hem overnemen maar dat kan eigenlijk nog helemaal niet en dan wordt man (terecht) boos dat ik alweer met dingen loop te sjouwen en de was en afwas probeer te doen.

Wolk hebben we net maar (weer -O- ) een paracetamol gegeven en man gaat haar nu in de doek doen want alleen lopend is ze stil.
pi_160550439
Oh sterkte Lu en Wolk !!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_160550564
Euh, fuck de was en de afwas vandaag zou ik zeggen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:33:51 #147
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160550571
Ahhhh LuDann, het is ook allemaal ruk zeg! Voor jou, omdat je niet veel kan. Voor Wolk, omdat ze niet lekker is. En voor je man is het ook niet makkelijk. Denk wel goed aan jezelf (lastig!), je hebt net een operatie gehad. Dat moet je niet onderschatten hoor! Sommige dingen moeten dan maar even blijven liggen!
pi_160550842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:16 schreef kazy het volgende:
Selvaria fijn dat N zich beter voelt!

Malteser :* Die mail klinkt goed hoor :Y

Kris je computernerdje O+

Cassandra: hoewel hier geen fysio gehad, heeft het blijven oefenen met buikliggen hier ook geholpen. Sinds 2 weken vindt M het zelfs leuk om op haar buik te liggen :o

Verder goeie tip van de vitamine D. Ik voel me al weken bleh. Inclusief allerlei verkoudheden waar ik mee blijf kwakkelen. Ik denk dat ik dus ook maar weer een potje ga kopen (andere was leeg en daarna had ik niks meer gekocht.) Kijken of dat helpt!
Ik pak trouwens 20 mg ipv de meestal in potjes zittende 10mg
Dat werkt voor mij beter.

wel handig om te kijken naar de dosering die in de tabletjes/pilletjes zitten :D
Schudden voor gebruik
pi_160550891
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef LuDann het volgende:
Pff, het gaat even behoorlijk ruk hier. Ik heb nogal veel pijn en kan Wolk niet lang aan de borst verdragen. Ze is namelijk vreselijk gefrustreerd door de afname in melkproductie en gaat lopen schoppen, maaien en knijpen. Ze is ook niet lekker, heeft een ontstoken oogje en loopt sinds een uur of 3 al te schreeuwen en huilen. Mijn zenuwen zijn helemaal rauw en ook mijn man trekt het slecht. Hij moet alles doen vandaag terwijl hij ook probeert te werken. Dus ja, dan ga ik dingen van hem overnemen maar dat kan eigenlijk nog helemaal niet en dan wordt man (terecht) boos dat ik alweer met dingen loop te sjouwen en de was en afwas probeer te doen.

Wolk hebben we net maar (weer -O- ) een paracetamol gegeven en man gaat haar nu in de doek doen want alleen lopend is ze stil.
Misschien een stomme vraag, maar heb je niet toevallig nog iets in de vriezer zitten aan gekolfde melk? (je zal wel door alle drukte en heisa daar ook minder nu in hebben zitten natuurlijk :@ ) Dat je zo even een "breakje" krijgt voor een voeding. En dan op je gemakje probeert leeg te kolven?

misschien je (schoon)moeder vragen of ze je morgen uit de brand komt helpen..?

Ik vind het ontzettend ruk en rot voor jullie.
Sterkte!
Schudden voor gebruik
pi_160550896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:33 schreef Krisvc het volgende:
Euh, fuck de was en de afwas vandaag zou ik zeggen.
juist ja. Kan je man geen calamiteitenverlof krijgen, of desnoods vrij nemen? Of is er familie in de buurt die je kan helpen?

In ieder geval, laat de boel de boel, zorg voor jezelf en de rest komt wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')