SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary Duff of ander even geefbaar chickie worden toegevoegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vanavond nog maar eens een verhaaltje schrijven over de avonturen van Geerd God
Whehehequote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond nog maar eens een verhaaltje schrijven over de avonturen van Geerd God![]()
Ik kom er tenminste nog voor uit dat ik dit soort verhalen verzin.quote:
Is nog altijd beter dan die zolder kamer kneusjes die verzonnen topics gaan openen in KLB en blijven volhouden dat het waargebeurde verhalen zijn terwijl er honderd dingen in de OP alleen al staan die elkaar tegenspreken
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom er tenminste nog voor uit dat ik dit soort verhalen verzin.
Is nog altijd beter dan die zolder kamer kneusjes die verzonnen topics gaan openen in KLB en blijven volhouden dat het waargebeurde verhalen zijn terwijl er honderd dingen in de OP alleen al staan die elkaar tegenspreken![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst nog maar eens een bakkie koffie doen en daarna naar de lokale super om nog twee kratjes bier te gaan halen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zuipen zoals een baas dat kanquote:
maar een kratje of twee wegtikken terwijl ik wacht op de volgende nacht
HALLO IK BEN HCOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Die spreekt gewoon de waarheid, ik ga me niet beter voordoen dan ik benquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Maak der ff Hc van manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Die spreekt gewoon de waarheid, ik ga me niet beter voordoen dan ik ben![]()
NEE IK LOOP NIET NAAST MIJN SCHOENENquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
WAAR HEB JE HET OVER MANquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik bedoel Aspirant Hc niet dat Haaaceeee man![]()
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Hij is wel wat rustiger op fok sinds R in de WA kwam. Nu leeft hij zich daar lekker uit!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben hier altijd rustig, 18 notes maar jwzquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is wel wat rustiger op fok sinds R in de WA kwam. Nu leeft hij zich daar lekker uit!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
18 maar?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd rustig, 18 notes maar jwz![]()
Ga je dronken worden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Das best veel, ik ga gewoon door met bier en vage cocktails![]()
Miet die je bentquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd rustig, 18 notes maar jwz
Dronken wordenquote:![]()
Niet dagelijks zuipen als een baas
Hallo!
Welkom vader renwan ^O^
Ik ga weer even proberen te slapen, heb paar uur terug 4 melatonine genomen en 1 oxazepam. Ben ook nog wat gestrest.![]()
![]()
Ik was eergisteravond zo dronken, met m'n hoofd in m'n uitsmijter in slaap gevallen, op de grond gelegen. iets wat ik nuchter nou echt nooit zou doen.En nu word ik niet snel dronken.
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2016 06:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik was eergisteravond zo dronken, met m'n hoofd in m'n uitsmijter in slaap gevallen, op de grond gelegen. iets wat ik nuchter nou echt nooit zou doen.En nu word ik niet snel dronken.
netjes!! Ik zou nuchter denk ik ook niet zo snel met mn hoofd op een gebakken ei gaan liggen
![]()
![]()
Ik ben wel eens in de shoarmatent in m'n kapsalon in slaap gevallenquote:Op woensdag 9 maart 2016 06:26 schreef noodgang het volgende:
[..]netjes!! Ik zou nuchter denk ik ook niet zo snel met mn hoofd op een gebakken ei gaan liggen
Welkom vader renwan ^O^
Lijkt me best genant, al dan niet in een dronken bui want dan kan het je opeens niks meer schelen wat anderen er van denkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 06:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de shoarmatent in m'n kapsalon in slaap gevallen![]()
![]()
Was op een maandag om 4 uur 's nachts. Heel de tent zat vol met mensen die vanuit dezelfde plek kwamen als ik toen. Niemand die het boeidequote:Op woensdag 9 maart 2016 06:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Lijkt me best genant, al dan niet in een dronken bui want dan kan het je opeens niks meer schelen wat anderen er van denken
Welkom vader renwan ^O^
Gewoon doorzuipen. Mensen die boeien wat andere vinden zijn gewoon mieten!quote:Op woensdag 9 maart 2016 06:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Was op een maandag om 4 uur 's nachts. Heel de tent zat vol met mensen die vanuit dezelfde plek kwamen als ik toen. Niemand die het boeideOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kon het topic al niet meer vinden in maDacht dat ie op de volgende pagina stond
Moeten zij weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |