Dan is het wel makkelijk dat een huis compleet met plattegronden op Funda staat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat je in duurdere wijken trouwens wel onderzoek moet doen om te kijken hoe je binnen komt.
Dat is ongeveer les 1 voor inbrekers.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
Al geloof ik wel dat de meeste inbrekers zich uit de voeten maken als ze betrapt zijn.
Ja maar zei dat omdat ik dan denk dat de kans dat hij dus door een inbreker is vermoord nogal klein is.quote:
Klopt maar als je dit huis van Koen overdag zou gaan verkennen (als inbreker)quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat je in duurdere wijken trouwens wel onderzoek moet doen om te kijken hoe je binnen komt.
Als je iemand wil afmaken zijn er dus ook meer makkelijke manieren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zei dat omdat ik dan denk dat de kans dat hij dus door een inbreker is vermoord nogal klein is.
Ik zie wel zo;n zit pool.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Klopt maar als je dit huis van Koen overdag zou gaan verkennen (als inbreker)
Zie je dat er in de tuin Bouwlampen hangen die aankunnen of automatisch aangaan.
dat is voor een inbreker al link
dan hebben de meeste huizen alarm of camera's hangen .
MAAR dit huis stond te koop en er waren veel foto's en een plattegrond
lamp
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze elke cm hebben uitgepluisdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeg mij dat de politie daar heeft gekeken........
wie weet. meschien wel maar meschien ook niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeg mij dat de politie daar heeft gekeken........
En als dat niet zo is?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wie weet. meschien wel maar meschien ook niet.
Zegt Peter altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef roos85 het volgende:
Peter R de Vries zo bij Pauw over de moord op Koen Everink.
Hij schijnt meer te weten (aldus Pauw)
Hij schijnt altijd meer te weten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:55 schreef roos85 het volgende:
Peter R de Vries zo bij Pauw over de moord op Koen Everink.
Hij schijnt meer te weten (aldus Pauw)
Wilde het net posten, voor 2500 ¤ kom dagelijks met nieuwe informatie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Zegt Peter altijdkassa tikt dan weer + 2500 ¤
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Zegt Peter altijdkassa tikt dan weer + 2500 ¤
Daarom had ik het er ook bijgezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |