Zoiets denk ik ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Doe eens niet zo sacherijnig![]()
Die post had het over dat de messen klaar stonden op het keukenblok.
Het maakt verschil of de dader(s) hun eigen wapens meegenomen hadden of dat het een gelegenheidswapen zoals een keukenmes was.
Sowieso is een mes een erg ongewoon wapen. Weinig gevallen van voorbedachte rade waar een mes wordt gebruikt. Als het dan ook nog eentje uit de eigen keuken is denk je nog minder aan voorbedachte rade. Dat is meer iets wat in het moment wordt gegrepen. Een gelegenheidswapen tijdens een uit de hand gelopen ruzie oid.
Ja!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En het was een flinke messenset!
Niet zo'n IKEA-dingetje of AH spaarsetje.
Mompelt nog iets over bedreiging en zo'n set in de keuken
Anyway, dat kan natuurlijk ook nog het geval zijn geweest, dat een inbraak/overval uit de hand gelopen is en er messen uit z'n eigen messenblok gebruikt zijnquote:Dan even terug naar waarom ik dit topic open: de politie zei dat ik in het vervolg allesbehalve achter de inbreker aan moet gaan. Het schijnt dat de wat professionelere sujetten het messenblok uit de keuken meenemen en de messen over de verdiepingen verspreiden voor het geval ze betrapt worden.
Misschien moeten mensen daar dan ook niet van die nonsens over posten als zou het een "iets mindere buurt" zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
het heeft weinig zin om nu die hele wijk daar te bespreken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb het even opgezocht, maar hier kreeg iemand het advies van de politie vooral niet achter een inbreker aan te gaan, want:
[..]
Anyway, dat kan natuurlijk ook nog het geval zijn geweest, dat een inbraak/overval uit de hand gelopen is en er messen uit z'n eigen messenblok gebruikt zijn
dat lijkt mij onwaarschijnlijk. ik heb het gevoel dat dit een wraakactie is geweest. het is duidelijk dat iemand wraak wou nemen op koen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anyway, dat kan natuurlijk ook nog het geval zijn geweest, dat een inbraak/overval uit de hand gelopen is en er messen uit z'n eigen messenblok gebruikt zijn
Prima, sluit jij in je alwetendheid maar vast dingen uit omdat het je "onwaarschijnlijk lijkt" en je gevoel je zegt dat het een wraakactie is geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat lijkt mij onwaarschijnlijk. ik heb het gevoel dat dit een wraakactie is geweest. het is duidelijk dat iemand wraak wou nemen op koen.
Ergens anders. Beveiligd. Of misschien in een kelder onder zijn huis.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog ff wat:
koen zou van de snelle auto's zijn, waar staan die dan?
hij had een Ferrari in de smurfen kleur blauw gespoten en nu een Porschequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog ff wat:
koen zou van de snelle auto's zijn, waar staan die dan?
Wat denk jij dan dat er gebeurd is ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, sluit jij in je alwetendheid maar vast dingen uit omdat het je "onwaarschijnlijk lijkt" en je gevoel je zegt dat het een wraakactie is geweest.
God verhoede dat de politie aan zo'n tunnelvisie lijdt.
Er stond wijn in de kelder.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ergens anders. Beveiligd. Of misschien in een kelder onder zijn huis.
Nou, ik dacht toch echt alle links gelezen te hebben, maar zo duidelijk is dat niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat lijkt mij onwaarschijnlijk. ik heb het gevoel dat dit een wraakactie is geweest. het is duidelijk dat iemand wraak wou nemen op koen.
ja maar weetje wat het is.... ik kan me haast niet voorstelen dat dit een uit de hand gelopen overval is geweest want wat hebben overvalers te zoeken bij een BNer. niks toch. bovendien kan ik me ook niet voorstelen dat deze gasten keuken messen hebben gebruikt om koen neer te steken. want criminelen hebben nou eenmaal altijd zelf wapens bij zich. dat is een feit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, sluit jij in je alwetendheid maar vast dingen uit omdat het je "onwaarschijnlijk lijkt" en je gevoel je zegt dat het een wraakactie is geweest.
God verhoede dat de politie aan zo'n tunnelvisie lijdt.
Maakt niet uit, ik wacht af wat de politie nog meer te melden heeft, en dat kan nog van alles zijn tussen een crime passionel en een zakelijk conflict.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat er gebeurd is ?
Je begon er zelf overquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
offtopic -we gaan niet alle buurtjes van Bilthoven bespreken
Welke inbreker gaat eerst kijken bij wie hij inbreekt?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar weetje wat het is.... ik kan me haast niet voorstelen dat dit een uit de hand gelopen overval is geweest want wat hebben overvalers te zoeken bij een BNer. niks toch. bovendien kan ik me ook niet voorstelen dat deze gasten keuken messen hebben gebruikt om koen neer te steken. want criminelen hebben nou eenmaal altijd zelf wapens bij zich. dat is een feit.
eensquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik wacht af wat de politie nog meer te melden heeft, en dat kan nog van alles zijn tussen een crime passionel en een zakelijk conflict.
Ergens tussen die C en die Z zitten ook nog de R van roofoverval, de O van ongeluk, de G van gestoorde fan en nog wat letters die wel aan iets of iemand gekoppeld kunnen worden.
Volgens mij doen sommige inbrekers wel onderzoek. Tekenen achter laten of iemand in de tussentijd thuis is geweest etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welke inbreker gaat eerst kijken bij wie hij inbreekt?
Vaak is dat toch een toevallige loop van omstandigheden? Open raampje of niemand in de buurt
das waar hahaquote:
Gebeurt soms. En men kijkt naar de huizen, auto;s en misschien rijk dom.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij doen sommige inbrekers wel onderzoek. Tekenen achter laten of iemand in de tussentijd thuis is geweest etc.
Lijkt mij eigenlijk wel logisch...
Net zoals dat je eigenlijk ook beter op fb niet kan zeggen dat je op vakantie gaat :pquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Gebeurt soms. En men kijkt naar de huizen, auto;s en misschien rijk dom.
Er zijn van die dingen. Maar niets is meer heilig. Ook dood gaan niet. Dan zijn er ook weer mensen die dat (jouw begrafenis) als kans zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net zoals dat je eigenlijk ook beter op fb niet kan zeggen dat je op vakantie gaat :p
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:36 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen. Maar niets is meer heilig. Ook dood gaan niet. Dan zijn er ook weer mensen die dat (jouw begrafenis) als kans zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |