Heineken op z'n minst, maar volgens mij is het gewoon een Alpha-actquote:Op zondag 13 maart 2016 19:51 schreef richolio het volgende:
Overschat ik Wolfmother zo erg? India is toch wel erg klein voor hun?
quote:Op zondag 13 maart 2016 21:30 schreef Ochtendjas het volgende:
Ondertussen heeft een MOJO-stagiar de hele Spotify-playlist overhoop gegooid.
Mwah, ze zijn natuurlijk bij het 'grote publiek' wel echt even wat jaartjes out of the picture geweest. Denk Heineken of halverwege de middag Alpha, zeker geen sub-headliner (in de Alpha).quote:Op zondag 13 maart 2016 21:25 schreef TAV74 het volgende:
Wolfmother is echt geen India act nee, Heineken of Alpha; ik vermoed absoluut het laatste.
Ja blijkbaar heeft daar even Broederliefde en Jack Parrow bij gestaan. Verwacht die maar op Lowlands:quote:Op zondag 13 maart 2016 21:30 schreef Ochtendjas het volgende:
Ondertussen heeft een MOJO-stagiair de hele Spotify-playlist overhoop gegooid.
Lekker Dua Lipa aan het luisteren?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar heeft daar even Broederliefde en Jack Parrow bij gestaan. Verwacht die maar op Lowlands:
[ afbeelding ]
Dat was niet mijn screenshotquote:Op maandag 14 maart 2016 23:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Lekker Dua Lipa aan het luisteren?Vind je het wat?
80 acts. Zou Radiohead nog een optie zijn? Of hebben ze met Rihanna hun stadionknaller wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd waar Pukkelpop morgen mee gaat komen
Muse?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
80 acts. Zou Radiohead nog een optie zijn? Of hebben ze met Rihanna hun stadionknaller wel?
Radiohead zit dan toch in Japan? Denk trouwens idd muse.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
80 acts. Zou Radiohead nog een optie zijn? Of hebben ze met Rihanna hun stadionknaller wel?
Jammer dat ik dit jaar niet ga. Zo'n Paul Kalkbrenner op een zwoele zomeravond is toch wel ultiem genot.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Is er iemand bij de HMH show geweest van Paul Kalkbrenner? Dat laatste album is weer heerlijk hoor. Vooral die Florian serie vind ik wel mooi over autisme. Goed neergezet met goed passende muziek. Hoop dat dit gelijk staat met Disclosure.. dan ga ik zeker voor Paul
Staan er in, was er nog meer wat niet up to date is?quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:44 schreef theodoor9 het volgende:
Kamasi Washington op zaterdag
http://www.kamasiwashington.com
Wolfmother dus ook, is nog niet bijgewerkt.
Geen idee. Ze staan nu bij zondagquote:Op woensdag 16 maart 2016 08:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Staan er in, was er nog meer wat niet up to date is?
Fixed, ziet er al uit als een goed dagje die zaterdag.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:56 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Geen idee. Ze staan nu bij zondag
Ik vind de cocktails op LL nooit echt super. Die Desperado tap daarentegen was vorig jaar wel de moeite.quote:
Ze zijn ook niet echt 9/10 ofzo idd, maar wel lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vind de cocktails op LL nooit echt super. Die Desperado tap daarentegen was vorig jaar wel de moeite.
Voor de donderdag avond even de boel opwarmenquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:13 schreef richolio het volgende:
Ik weet niet of ik daar zo blij mee zou zijn eigenlijk, Rihanna als headliner. Denk wel dat ze een toffe show neerzet
Hm op zich wel vet
Ik denk dat we even moeten wachten. Er is al best wat bekend natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:34 schreef Ochtendjas het volgende:
Zou Lowlands snel met een respons komen? Ze houden het momentum er dan wel lekker in namelijk.
Wij gaan standaard even een Long Island Ice Tea doen. Ofja zoals wij hem Long Lowlands Icetea noemen. Wij dachten al jaren dat die cocktail echt zo heette (op lowlands dan) en bestellen hem ook al zo jaren. Afgelopen jaar zegt die bardude ineens: Ow wat leuk dat jullie dat zo noemen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vind de cocktails op LL nooit echt super. Die Desperado tap daarentegen was vorig jaar wel de moeite.
Chase & Statusquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat we even moeten wachten. Er is al best wat bekend natuurlijk.
Chase & Status waren voorheen ook altijd wel vaste gasten op LWL, die zijn wat mij betreft welkom.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Pukkelpop heeft hun muntprijs omhoog gegooid naar ¤ 3,00.
Ik vrees dat Lowlands hier in mee gaat dit jaar.
Prijs verlaging moet ergens vandaan komenquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Zou wel kut zijn
maak dan de bekertjes kleiner en houd het op 2.60quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Pukkelpop heeft hun muntprijs omhoog gegooid naar ¤ 3,00.
Ik vrees dat Lowlands hier in mee gaat dit jaar.
Nina kraviz zou wel erg fijn zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Chase & StatusDaarnaast erg graag: Opeth, Mastodon, Cassius, Nina Kraviz, Martin Solveig, Noel Gallagher (gewoon voor het verhaal, weet niet of het was is), Die Antwoord
Nog kleinerquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
maak dan de bekertjes kleiner en houd het op 2.60
Wat is daar nou weer het voordeel van? Dat je nog vaker in de rij moet gaan staan omdat je bier alweer op is?quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
maak dan de bekertjes kleiner en houd het op 2.60
wil jij dan 3 Euro betalen voor een bekertjequote:Op woensdag 16 maart 2016 15:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer het voordeel van? Dat je nog vaker in de rij moet gaan staan omdat je bier alweer op is?
Ik betaal liever 3 euro voor een normaal formaat dan 2.60 voor een klein formaat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:28 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wil jij dan 3 Euro betalen voor een bekertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |