The 1975 staat net als Radiohead op 2 van de 3 Lowlandsdagen in Japan dus die kunnen als een zekere nee genoteerd wordenquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:49 schreef Terrorking94 het volgende:
Ik rekende eigenlijk vandaag wel op een nieuwe groep namen. Misschien morgen? Wanneer denken jullie?
Wat mij betreft mogen Fall Out Boy, The 1975, Netsky, Haim, Duke Dumont, Philip George, AlunaGeorge en Mura Masa wel overvliegen van Reading and Leeds festival. Verder zou ik Sia of Rochelle ook heel tof vinden. Misschien niet erg Lowlands...
Ik vind het niet heel slecht. Alleen heb niet veel met dat Antwerpse dialect (dat moet het blijkbaar zijn). Maar ik sla het ook over. Ga denk bij Paaspop wel even kijken denk ik bij ze.quote:
Muzikaal klinkt het eigenlijk nog wel oké. Trek dat dialect alleen echt niet heh.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel slecht. Alleen heb niet veel met dat Antwerpse dialect (dat moet het blijkbaar zijn). Maar ik sla het ook over. Ga denk bij Paaspop wel even kijken denk ik bij ze.
is het heel slecht als ik alleen wolfmother ken?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is het heel slecht als ik alleen wolfmother ken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |