Ik ben benieuwd naar de uitkomst.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
Updeet:
Net uitgebreid met de verzekering(thank god dat ik een keer een rechtsbijstandsverzekering heb genomen in een romantisch moment) aan de telefoon gehangen. Ik ga de spulletjes die ik heb naar ze doorsturen en zij gaan het verder uitzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de uitkomst.
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ze zo slim zijn bellen we in dat geval de sterke arm der wet wel
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Dit is zo'n beetje het verstandigste wat je kunt doen. Je hebt je eigen verhaal, schade en een kenteken. Verzekeringsmaatschappijen kunnen onderling veel beter dit soort dingen afhandelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
Updeet:
Net uitgebreid met de verzekering(thank god dat ik een keer een rechtsbijstandsverzekering heb genomen in een romantisch moment) aan de telefoon gehangen. Ik ga de spulletjes die ik heb naar ze doorsturen en zij gaan het verder uitzoeken.
Een pen zou ook wel handig zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:23 schreef De-Hamster het volgende:
Even een vraag voor mezelf, stel je krijgt zo'n geval. En die Marokkaan was gewoon weggereden. Heb je dan aan een kenteken genoeg om eigenhandig je schadeformulier in te vullen?
In zo'n geval zou ik 112 bellen (iemand die niet wil stoppen heeft vaak iets te verbergen), het schadeformulier invullen en met blokletters "tegenpartij is doorgereden na aanrijding" neerzetten. Een kenteken is sowieso het minste wat je kunt noteren. Probeer zoveel mogelijk de omstandigheden te beschrijven. Aantal inzittenden en de kenmerken ervan, rijgedrag en de vluchtroute. Geen of onvolledig kenteken? Dan het merk/type en de plaats(en) waar deze auto is geraakt noteren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:23 schreef De-Hamster het volgende:
Even een vraag voor mezelf, stel je krijgt zo'n geval. En die Marokkaan was gewoon weggereden. Heb je dan aan een kenteken genoeg om eigenhandig je schadeformulier in te vullen?
Moest lachen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Een pen zou ook wel handig zijn.
ik?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:22 schreef LievePoetin het volgende:
Je maakt er zelf ook een mooie puinhoop van![]()
![]()
Alleen een kenteken zal de verzekeringsmaatschappij niet veel mee doen. Dat wordt een oneindig welles-nietes verhaal en er is geen poot om op te staan. Je zal dan op zijn minst ook proces verbaal moeten laten opmaken door een agent ter plaatse van het ongeval en aangifte moeten doen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:23 schreef De-Hamster het volgende:
Ja jij. Geen aangifte doen bij de verzekering binnen 48 uur, geen ingevulde papieren etc. Heb je geen pen dan vraag je toch iemand anders om een penquote:
En bovendien een Marokkaan in fout vertrouwen, hoe naiëf kan je zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:22 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Ja jij. Geen aangifte doen bij de verzekering binnen 48 uur, geen ingevulde papieren etc. Heb je geen pen dan vraag je toch iemand anders om een pen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |