Ze doen hun best maar.quote:
Kun je niet specifieker zijn ?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
verder herhaal je jezelf drie of vier keer.
Je valt er niet door af.quote:
Ge-C/P't bedoel jequote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het had meer indruk gemaakt als iemand anders de OP had geschreven. Niet veel, maar wel iets meer.
Nooit m'n ambitie geweest. Ben al angstig genoeg van mezelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Er was ooit een tijd dat ik de meeste posts op forum had. Maar dat is alweer lang geleden.
Nahja, ik ben tenminste een FOK!Schrikkelbaas (samen met 6 anderen), iets wat tong80 niet is gelukt
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies, dat is het verschil tussen jullie.
Aantal topics met tong80 als TS:
[..]
Aantal topics met Ajacied422 als TS:
[..]
Conclusie? Ajacied422 post in de slowchat van anderen, tong80 creërt zijn eigen slowchat.
Betekenis 29561 topics? Dat is 1,3% van alle topics hier op FOK!. (29561 van 2288468.)
Het forum is 6096 dagen online. Dat zijn gemiddeld 375,4 topics per dag. 1,3% van 375,4 = gemiddeld 4,9 topics per dag.
Je leest het goed. tong80 post niet in SC, maar maakt al 16 jaar lang gemiddeld bijna 5 topics per dag aan.
Het aantal gesloten topics van tong80 is overigens het dubbele van het aantal topics dat Ajacied422 heeft geopend. 9790 vs. 4649.
zeg maar gewoon just me hoorquote:
Nog anaal genomen de laatste tijd ?quote:
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:02 schreef Croupouque het volgende:
Tot op de dag van vandaag weiger ik te geloven dat tong80 een mens is.
Dat heb ik met slecht geformuleerde Nederlandse zinnen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:07 schreef Mr.Ping het volgende:
Als het niet zo triest zou zijn, had ik er bewondering voor.
Ik ben dan ook van de lange adem.quote:
jep, ging soepelquote:
Is bij de meeste manwijven het geval.quote:
dat klopt dusquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is bij de meeste manwijven het geval.
Hoe voelt dat. Een eikel in je reet ?quote:
Ik kan het je aanbevelen, vooral een hele grote eikel!quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat. Een eikel in je reet ?
Ik neem het in overweging. Neem jij nog een fles azijn. Al dan niet in je schrale reet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan het je aanbevelen, vooral een hele grote eikel!
Als je iets over eikels wilt leren... kijk eens in de spiegelquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem het in overweging. Neem jij nog een fles azijn. Al dan niet in je schrale reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |