Een kip is geen mus.quote:
Waarom zou die zijn grote voorbeeld zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Heeft Geert al gereageerd op dit bericht, dat ze zijn grote voorbeeld aan het demoniseren zijn?
Dit zijn inderdaad dreigende vlekjes op het nog ongeschonden blazoen van Hitlerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Baas_bas het volgende:
Dit heb ik vroeger ook vaak gehoord, hoezo komen mensen er nu opeens mee? Is gewoon weer wat om hitler zwart te maken joh
Ja erg laag iddquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad dreigende vlekjes op het nog ongeschonden blazoen van Hitler
Alleen kijken naar deze speech. Was een genie in het bespelen van het volk en geven van speeches.quote:
Je Google is kapot?quote:
Nee, die práten alleen maar peop.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vraag me af of Hitlers politieke erfgenamen ook van poepseks houden. Zou Marine Le Pen een bevestigend antwoord geven als ik het via Tinder breng alsof ik daar ook van ben?
Haters gaan haten, maar een leider was die!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:18 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Alleen kijken naar deze speech. Was een genie in het bespelen van het volk en geven van speeches.
Gekliktquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:18 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Alleen kijken naar deze speech. Was een genie in het bespelen van het volk en geven van speeches.
wel heftig dit eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:18 schreef George_Zina het volgende:
[..]
bruin te maken xdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |